red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




دومین‎فرمان مقام ارشدامنیتی انگلیس: به ایران حمله نظامی شود
بازدید : 175 |

598: «آمریکا و اسرائیل باید تصمیم بگیرند که چه زمانی حمله نظامی به ایران را اجرایی کنند.» قطعا شنیدن این جمله از زبان بلندپایه‏ترین مقام امنیتی دولت انگلیس برای کسانی که این روز‌ها در تب و تاب «فرش قرمز پهن کردن» برای مقامات بریتانیا می‌سوزند، خوشایند نباشد اما این عین عبارتی است که جان ساورز، رئیس دستگاه امنیتی اطلاعاتی انگلیس موسوم به MI۶ آنهم در دومین سخنرانی علنی رئیس این دستگاه امنیتی در صدسال گذشته، علیه کشورمان بیان کرده است. 

به گزارش رجانیوز، جان ساورز در ادامه سخنانش، در جمع تعدادی از فعالان سرشناس اجتماعی در انگلیس، اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود را سبب ناکامی ایران در دستیابی به سلاح هسته‌ای! دانسته و مدعی شده است که ایران با وجود همه خرابکاری‌هایی که در مسیر تکمیل فناوری هسته‌ای صورت گرفته، تا دو سال آینده به بمب اتمی دست پیدا می‌کند و به یک منطقه هسته‌ای در خاورمیانه تبدیل خواهد شد. 
 
ساورز تاکید کرده است: «ایران به تمام تکنولوژی لازم برای تهیه و تولید سلاح اتمی دست پیدا کرده و همگان می‌دانند که در صورت وقوع این مساله، چه خطر بزرگی، ایالات متحده و اسرائیل را تهدید خواهد کرد. به همین دلیل، واضح است که آمریکا و اسرائیل باید تصمیم بگیرند که چه زمانی حمله نظامی به ایران را در این دو سال اجرایی کنند. در واقع جهان باید بین پذیرش یک ایران اتمی و حمله نظامی به ایران، یکی را انتخاب کند.» 
 
دو سخنرانی رئیس MI۶؛ هر دو علیه ایران
 
پاييز 89 زماني كه جان ساورز در مقام رئيس دستگاه جاسوسي انگليس (MI6) مقابل دوربين رفت، براي افكار عمومي اين سؤال پيش آمد كه كدام موضوع مهمي رئيس (MI6) را براي اولين بار در صد سال اخير در انگليس مقابل دوربين كشانده است.
 
برنامه هسته اي ايران مهمترين موضوعي بود كه صحبت هاي او را تشكيل مي داد؛ جان ساورز اعلام كرد سازمان تحت رياستش در حال «انجام عمليات جاسوسي» با هدف «توقف برنامه هسته اي ايران» است؛ اما صحبت هاي او شاه كليدي داشت كه از اتفاقات آتي رمزگشايي مي كرد؛ شاه كليدي كه به نظر مي رسيد فرمان آغاز يك عمليات جديد و غير انساني عليه مردم ايران باشد: «ديپلماسي براي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران كافي نيست و بايد به فعاليت هاي جاسوسي و اطلاعاتي براي مقابله با ايران ادامه داد.»
 
8 آذرماه 89 و تنها چند روز پس از اين اظهارات، مجيد شهرياري و فريدون عباسي از برجسته ترين و كليدي ترين دانشمندان هسته اي ايران در 2 عمليات جداگانه ترور شدند تا به زودي ترجمه عملي سخنان ساورز و مراد او از فعاليت هاي جاسوسي و اطلاعاتي عليه برنامه هسته اي ايران نمايان شود.
 
با این حال جان ساورز در دومین سخنرانی علنی خود، باز هم ترجیح داده است تا موضوع این سخنان را «اقدام سخت» علیه ایران قرار دهد تا بر خلاف ادعای گسترده رسانه های وطنی مبنی بر تمایل  انگلیس به تجدید مناسبات با ایران آنهم با استناد به سخنان جک استراو که اینک تنها یک نماینده مجلس انگلیس است، رویکرد واقعی این دولت خبیث در قبال ایران را روشن و مشخص کند.
 
اظهارات تهدید آمیز این مقام ارشد انگلیسی از آنجایی قابل اهمیت است که در روزهای گذشته، رسانه‌های طیف اصلاحات و بی بی سی فارسی، با انتشار برخی اظهارات جک استراو، وزیر امور خارجه سابق انگلیس که این روز‌ها تنها یک نماینده در پارلمان این کشور است و اعلام حمایت او از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران، از تمایل انگلیس نسبت به تجدید مناسبات با ایران سخن گفته اند. 
 
این مساله تا جایی بالا گرفت که مرتضی بانک، مشاور روحانی در گفتگویی، از حضور مهمانانی ویژه در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ملت خبر داد و یکی از آن‌ها را «جک استراو» وزیر خارجه سابق انگلیس معرفی کرد که در روزهای گذشته از آمادگی برای سفر به تهران و دیدار با روحانی سخن گفته بود. 
 
بانک گفته بود: «امکان دارد آقای استراو که گفته می‌خواهد به ایران سفر کند در بخشی از مراسم‌های آینده، مربوط به آغاز کار دولت یازدهم، حضور یابد و خبر داریم دولت انگلیس و کشورهای دیگر برای بخش دیگری از مسائل نیز اعلام آمادگی کردند که در رایزنی‌های مستقیم‌تر انجام دهند.» 
 
فارغ از سابقه تاریخی استعمار بریتانیا و خاطرات تلخ پدر و مادر‌ها از سلطه انگلیسی‌ها بر کشورمان که همیشه نقل محافل و خاطرات است و ذهن ایرانیان را به طور کاملا شفاف نسبت به رویکرد خصمانه انگلیس علیه ایران، خدشه‌دار کرده است، سخنان اخیر ساورز نشان می‌دهد که تغییری در سیاست سلطنت بریتانیا صورت نگرفته و انگلیس‌‌ همان انگلیس است؛ نه نقابی که یک نماینده مجلس این کشور، تلاش می‌کند تا بر چهره لندن بکشد و انگلیس را خواهان برقراری رابطه گسترده با ایران بعد در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی نشان دهد. 
 
در واقع باید گفت که انگلیس واقعی را باید در سخنان رئیس ارشد دستگاه اطلاعاتی این کشور جستجو کرد؛ نه اظهارات یک نماینده ساده پارلمان که به دلیل سابقه مراوده با رئیس‌جمهور منتخب، سخنانی را بیان کرده است. تهدید رسمی دولت ایران در دو سال آینده توسط این مقام ارشد انگلیسی، کلید آغاز هجمه رسانه‌ای و همچنین ادامه اعمال فشار از طریق تحریم‌های اقتصادی است که حسن روحانی مخاطب اصلی آن است. 
 
 
بد نیست جناب رئیس‌جمهور ضمن اقدام فوری در اعلام مواضع صریح علیه این اظهارات توهین آمیز و مداخله جویانه جان ساورز، مشاوران خود را نیز توجیه کند که دعوت از یک سیاستمدار انگلیسی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در زمانی که مقامات ارشد آن کشور در حال تهدید رسمی به حمله نظامی به کشورمان هستند، در مبتذل‌ترین سطح از دیپلماسی جهانی نیز محلی از اعراب ندارد. 
 
به نظر می‌رسد انگلستان که خباثت‌هایش در مقابل جمهوری اسلامی برای همه آشکار است، با جلو انداختن جک استراو می‌خواهد مجددا زمینه را برای اعمال نفوذ در ایران فراهم کند؛ رویکردی که حجت‌الاسلام ذوالنور، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پاسخ مناسبی به آن داده است: «اگر انگلیس می‌‌خواهد صداقت و خوشحالی خود را از روی کار آمدن روحانی به عنوان منتخب مردم نشان دهد راهش عدم کارشکنی در پرونده هسته‌ای کشورمان، کاهش و رفع تحریم‌های ظالمانه، عدم تقویت مخالفان جمهوری اسلامی و عدم مداخله‌گری در امور کشورمان است.»

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رشد امنیتی, انگلیس,,

دشمن را در وقت مناسب شگفت‌زده می‌کنیم
بازدید : 196 |

افسران - دشمن را در وقت مناسب شگفت‌زده می‌کنیم

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری الخبرپرس لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت:"بشار اسد" رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرده است که پاسخ سوریه به حملات موشکی اسرائیل قوی‌تر وخشن‌تر از آن چیزی خواهد بود که این رژیم تصور می‌کند.
ش
وی در ادامه با بیان اینکه پاسخ به تجاوزهای اسرائیل در دست خود ما بوده و در دست دیگران نیست، افزود: دشمنان را در وقت مناسب و با روش مناسب شگفت‌زده خواهیم کرد.

اسد همچنین با بیان اینکه سوریه توانایی حمله به اسرائیل را دارد، افزود: ارتش سوریه باید آمادگی هرگونه پاسخ به اسرائیل و مقابله با آن را داشته باشد.

بر این اساس رئیس‌جمهور سوریه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل از چندین روش از جمله امنیتی، نظامی و سیاسی صورت می‌گیرد که یکی از آنها به دست‌آوردن مقادیر زیادی موشک یاخونت از طرف سوریه برای پاسخ به تجاوزات است.

رئیس‌جمهور سوریه در ادامه با اشاره به اینکه حمله اسرائیل با موشک‌های ارسالی این کشور به سوریه باعث خشم طرف روسی شده است، افزود: اقدام اخیر اسرائیل مقابله آشکار با روسیه بوده و در شرایط کنونی گزینه‌ها در اختیار ما است و اسرائیل تاوان تجاوز خود به سوریه را می‌دهد.

منابع آگاه در پایان می‌افزایند:"بشار اسد" در گفتگو با برخی از معاونان خود و در مشورت با فرماندهان ارتش این کشور که در بین آنها "سرتیپ ماهر الاسد" هم حضور داشته است، بر وجود اطلاعات کامل از اقدام اخیر اسرائیل در دستگاه اطلاعاتی سوریه تاکید کرده و افزوده است: اطلاعات کاملی از اهداف رژیم صهیونیستی که بسیار حساس هستند و امکان حمله به آنها وجود دارد، در اختیار دستگاه اطلاعاتی سوریه وجود دارد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 29 تير 1392برچسب:سوریه, دشمنان,

جنگ سایبری
بازدید : 210 |

افسران - جنگ سایبری///

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 29 تير 1392برچسب:خلاقیت ,سایبری,

جدیدترین دستاورد نیروی زمینی ارتش با هدف افزایش قدرت تحرک‌پذیری یگان‌های زرهی
بازدید : 190 |

جدیدترین دستاورد نیروی زمینی ارتش با هدف افزایش قدرت تحرک‌پذیری یگان‌های زرهی بزودی در اختیار این یگان‌ها قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: خودروی تانک‌بر «صیاد»؛ جدیدترین دستاورد نزاجا/ افزایش قدرت تحرک‌ یگان‌های زرهی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در راستای تحرک‌پذیری بالای نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در نبردهای ناهمطراز، جدیدترین دستاورد این نیرو با عنوان «خودروی تانک‌بر صیاد» طراحی و ساخته شده است.

این خودرو که یک خودروی استراتژیک محسوب می‌شود، می‌تواند انواع ادوات زرهی، تانک و خودروهای شنی‌دار را به مناطق عملیاتی مورد نظر منتقل کند.

تحرک و قدرت جابجایی این خودرو به گونه‌ایست که می‌توان با بکارگیری تعدادی از آنها، یک گردان زرهی را طی یک روز به نقاط دور دست کشور کشور منتقل کرد.

خودروی تانک‌بر «صیاد» که قابلیت کشندگی 200 تن را دارد، به زودی در اختیار یگان‌های نزاجا قرار خواهد گرفت.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 29 تير 1392برچسب:خودرو,تانک,صیاد,

ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران!
بازدید : 216 |

طبق مستندات بسیار، "سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی" ثروتمندترین سردار سپاه در جمع سرداران شاغل در سپاه است.

 

در سال‌های اخیر و در پی شکل‌گیری تحولات منطقه‌ای و چرخش موازنه به نفع ایران دشمنان کشور اسلامی ایران درصدد برآمدند تا با تهدید یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی به نام "قاسم سلیمانی" که فرماندهی "نیروی قدس سپاه" را برعهده دارد به ایجاد خط خبری منفی علیه نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

 

http://qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/29-4-1392/IMAGE635099163883838870.jpg

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: در همین زمینه شبکه‌های مهم خبری از جمله "بی‌بی‌سی"، "العربیه" و دیگر رسانه‌های غربی و منطقه‌ای با دامن زدن به موضوع جنجالی و البته کذب دخالت "نیروی قدس سپاه" به فرماندهی "حاج قاسم سلیمانی" در تحولات اخیر منطقه در خطی مشترک این حق را به مطرح‌کنندگان طرح ترور "سردار سلیمانی" دادند که ترور کسانی مثل وی را مباح و حتی واجب جلوه می‌دادند.

 

در این راستا مخاطبان و کارشناسان داخلی و بین‌المللی نیز با موضع‌گیری به موقع خود با این "موج رسانه‌ای" به تقابل پرداختند.

 

"سردار قاسم سلیمانی" که از مهم‌ترین فرماندهان سپاه به شمار می‌رود نیز در سخنرانی خود در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم "شهادت" در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های "اسلام" که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.

 

 وی افزود: اگر میلیون‌ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیتنامهٔ خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد.... حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می‌کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.

 

"سرلشکر سلیمانی" همچنین در ادامه گفت: اسرائیل به عنوان سگ هار آمریکا، از گروه کوچک حزب‌الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مؤمن است، شکست خورد و هیمنهٔ آمریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد.

 

http://qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/29-4-1392/IMAGE635099163884618948.jpg

 

واکنش جوانان و فعالان فضای مجازی به طرح ترور سردار سلیمانی

بعد از راهپیمایی روز 13 آبان 1390 که در آن بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای طوماری خواستار پیوستن به "سپاه قدس" ایران شدند، در جدیدترین اقدام تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین وبلاگ نویسان در حمایت از "فرمانده نیروی قدس سپاه" تصویر پروفایل خود را به تصویر وی تغییر دادند. در "شبکه‌های اجتماعی" پرمخاطب و فعال مثل "فیس‌بوک" و "گوگل‌پلاس" و "سایت افسران جوان جنگ نرم" و شبکه‌های اجتماعی "ارزشی‌ها و سنگری‌ها" نیز مشاهده می‌شد تعداد زیادی از کاربران آن‌ها در حمایت از "فرمانده نیروی قدس سپاه" به جای تصویر خود تصویر وی را گذاشته‌اند تا در یک معنا بگویند همه آن‌ها پشت این "فرمانده سپاه" هستند.

 

 روزنامه انگلیسی گاردین هم در مقاله‌ای نوشته بود: «قدرت و وجهه قاسم سلیمانی به عنوان کسی که قدرتمندترین بازیگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته افزایش یافته است.»

 

همه دارایی سردار سلیمانی

 دارایی‌های فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه متشکل از میلیون‌ها قلب عاشق و شیفتگان شهادت است که با هیچ میزانی قابل قیاس و قیمت گذاری نیست.

 

دل میلیون‌ها دلداده کوی شهادت همراه اوست، همان دل‌هایی که به رهنمودهای امام خود حضرت روح‌الله (ره) اعتقاد قلبی دارند آنگاه که فرمود : ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

 

جوانان برومند و ولایت مدار ایران اسلامی هنوز رشادت‌های این سرداران مخلص را به یاد دارند و آن را سینه به سینه و نسل به نسل منتقل خواهند کرد. ملتی که در قاموس خود شکست را پذیرا نیست و شهادت را دروازه‌ای به سوی بهشت موعود می‌داند هیچ‌گاه از شنیدن تهدیدهای پوچ و تو خالی مزدوران استکبار هراسی به خود راه نداده و نخواهند داد.

 

موج مجازی حمایت از سردار سلیمانی در یک جمله اوج حمایت خود را از این سرباز فدایی ولایت به جهانیان و به ویژه به دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی نشان دادند و آن جمله این است: « آخرین بسیجی خامنه‌ای که به آن دست خواهید یافت حاج قاسم ماست، همه ما را ترور کنید.»

 

هنوز عرصه این جاده مرد می‌طلبد / و خاک دشت جنون اهل درد می‌طلبد
به صبح روشن فردا طلیعه از خون است / به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است
شهید زنده عشق است این سردار / یکی زهزاران سر است بر سَرِ دار

 

 نامی که لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌اندازد و همیشه مایه هراس و وحشت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است.

 

"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد".

 

 مردان کاخ سفید آنقدر از او می‌ترسند که در میان لیست محرمانه خود نام او را به عنوان مهم‌ترین مانع پیشرفت‌های آمریکا در جهان علناً فریاد می‌کشند و از کنگره می‌خواهند طرح ترور حاج قاسم را رسماً تصویب و ابلاغ نمایند. این عصبانیت با این جملات ترسیم می‌شود که: «قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید».

 

هر کسی او را دیده، شیفته حجب و حیای عجیبش می‌شود. انگار نه انگار که او لرزه به اندام بزرگ‌ترین ابرقدرت جهان انداخته است و این‌ها همه مشخصه یک بسیجی شیفته ولایت است.

 

از این بسیجیان ما در ایران کم نداریم ولی اگر قرار باشد صیاد دل بسیجیان این بار نیز اسیر کینه خفاشان شود تمام فرزندان 13 ساله ایران زمین، حاج قاسم‌هایی می‌شوند که خواب خوش را از مردان کاخ روسیاه، سفید می‌ربایند.

 

 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 29 تير 1392برچسب:ثروتمندترین,سردار,سپاه,

اقدام کنگره آمریکا در حمایت از تعامل با ایران
بازدید : 231 |

المانیتور نوشت: 118 عضو کنگره آمریکا با امضای نامه ای بی سابقه از اوباما خواسته اند که در پی انتخاب حسن روحانی از فرصت ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک با ایران استفاده کند.

به گزارش  انتخاب، این نامه که توسط دیوید پرایس نماینده دموکرات و چارلز دنت نماینده جمهوریخواه تهیه شد، بزرگترین و بی سابقه ترین اقدام در حمایت  از ایران در درون کنگره به شمار می آید.

سخنگوی دیوید پرایس می گوید: امضای این نامه تا پنجشنبه شب ادامه دارد و جمعه به کاخ سفید ارسال می شود.

وی افزود: تا عصر پنج شنبه 118 عضو کنگره این نامه را امضا کردند که 14 نفر از آنها جمهوریخواه بودند.

در این نامه آمده است: این نخستین بار نیست که ایران رئیس جمهوری با مرام اعتدال گرایی و اصلاحات انتخاب کرده است، تاریخ به ما توصیه می کند که در مورد دورنمای این تغییر پرمعنا هوشیار باشیم.

در بخش دیگری از این نامه خطاب به رئیس جمهور امریکا آمده است: با توجه به خطراتی که متوجه امریکا، اسرائیل و جامعه بین الملی است، عدم استفاده از فرصت "روحانی" اشتباه محسوب می شود.

در این نامه آمده است: انتخاب دکتر روحانی فرصتی واقعی برای پیشرفت در مسیرتوافقی قابل اجرا است که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز می دارد!

در ادامه این نامه آمده است: ما باید هوشیار باشیم که امکان چنین پیشرفتی را از طریق اقدامات تحریک امیز به حداقل نرسانیم چرا که این اتفاق می تواند موضع رئیس جمهور جدید ایران را نسبت به تندروهای ایران تضعیف کند.

در بخش دیگری از نامه ی مذکور آورده شده است: درحالیکه اعضاء، دیدگاه های متقاوتی در مورد  آن مسائل دارند، اما ما باید بر نیاز به "تلاش های دیپلماتیک جدید به عنوان بخشی از استراتژی گسترده تر خود" در قبال ایران توافق کنیم.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:کنگره,آمریکا,

آمریکا: در حال بررسی حمله نظامی به سوریه هستیم
بازدید : 225 |

فرمانده  ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور در حال بررسی استفاده از گزینه نیروی نظامی در سوریه بوده و پنتاگون نیز چندین سناریو برای مداخله نظامی احتمالی آمریکا آماده کرده است.
 
 به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، ژنرال مارتین دمپسی، فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، اعلام کرد که دولت اوباما در حال بررسی گزینه نظامی استفاده از زور علیه  دولت بشار اسد در سوریه است. وی گفت: مسأله استفاده از حملات نظامی در حال بررسی در سازمان‌های  مختلف ما است.
 
 دمپسی 61 ساله بالاترین مقام در ارتش آمریکا است که برای دور دوم به عنوان رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح از جانب اوباما معرفی شده است. وی در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا در روز پنج‌شنبه که به عنوان بخشی از فرآیند تأیید رسمی وی برگزار شد، به صورت خلاصه‌وار درباره بحران سوریه نیز سخن گفت. ماه گذشته، دولت اوباما ادعا کرد که نیروهای ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده‌اند. بن رودز، معاون ارتباطات استراتژیک مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: جامعه اطلاعاتی آمریکا تخمین می‌زند که بین 100 الی 150 نفر بر اثر حملات شیمیایی در سوریه کشته شده‌اند.
 
 اوباما قبلا اعلام کرده بود که استفاده از تسلیحات شیمیایی به معنای عبور از خط قرمز بوده و احتمالا منجر به دخالت آمریکا خواهد شد. رودز در ادامه سخنان خود افزود: زمانی که کاخ سفید نتیجه می‌گیرد اسد از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده است هم مخالفین سیاسی و هم مخالفین نظامی وی از کمک‌های آمریکا بهره‌مند خواهند شد.
 
 این در حالی است که ادعاهای کاخ سفید با واکنش‌های تندی مواجه شده‌ است. وزیر خارجه سوریه سخنان وی را "کاروانی از دروغ‌ها" توصیف کرده و ویتالی چورکین، نمانده روسیه در سازمان ملل، نیز مدارکی به سازمان ملل ارائه کرد که نشان می‌دادند مخالفین سوری از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده‌اند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:حمله ,نظامی,سوریه, آمریکا,

ادعای دانشمندان در مورد کج بودن جهان!
بازدید : 215 |

یک کارشناس امور فضایی ناسا از وجود ساختارهای عظیم ناشناخته‌ در فضا خبر داده که مانند جارو برقی عمل کرده و با کشاندن کهکشان‌ها به سوی خود، جهان را کج کرده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، دیوید گلن، اولین آمریکایی حاضر در مدار اشاره کرده که انسان‌ها بر این تصور هستند که درک کاملا خوبی از قوانین جهان دارند. وی می‌گوید طبق باور انسان ما بر روی یک سیاره کوچک در مدار خورشید و در حاشیه کهکشان راه شیری که گلن آنرا یک کهکشان کاملا عادی در یک جهان بی‌نهایت خوانده، قرار داریم. به گفته گلن، بیشتر ما فکر می‌کنیم قوانین فیزیک در جهان تغییر نمی‌کنند حتی اگر موارد آزمایشی ما میلیاردها سال نوری دورتر باشند.
 
این نظریه اصل کوپرنیکی نام دارد که دانشمندان بیشتر دانش علمی خود در مورد جهان را بر اساس آن پایه‌گذاری کرده‌اند.  اما به گفته گلن این کار می‌تواند بسیار اشتباه باشد. دانشمندان با بررسی نور کهکشانهای دور برای مطالعه سرعت و جهت اجسام متحرک مانند سیارات و ستارگان، شروع به بررسی محتاطانه‌تر ساختار جهان کرده‌اند. بر اساس مشاهدات آنها برخی خوشه‌های کهکشانی دور به جای اینکه طبق انتظار از یکدیگر دور شوند، به نظر می‌رسد که در یک جریان فضایی مانند یک رودخانه گیر کرده‌اند.
 
این اجسام با سرعت های بسیار زیاد (حدود 3.2 میلیون کیلومتر در ساعت) در یک مسیر خاص حرکت می‌کنند. دانشمندان مطمئن نیستند دلیل این امر چیست اما آنرا را جریان تاریک خوانده‌اند.  گلن برای بررسی دلیل رویداد این امر، اظهار کرده که به عقیده دانشمندان باید یک چیز بزرگتر در فضا وجود داشته باشد. وی گفت: این چیز باید بسیار بزرگتر از هرچیزی باشد که دانشمندان تاکنون در جهان شناخته شده دیده‌اند.
 
به گفته گلن، این چیز می‌تواند به قدری عظیم باشد که خوشه‌های کهکشانی در برابر آن کوتوله به نظر برسند و توسط این جاربرقی غول‌پیکر فضایی به درون کشیده شوند. به باور دانشمندان، این جسم عظیم اسرارآمیز به قدری بزرگ است که احتمالا جهان را کج کرده است. البته به گفته گلن اکنون امکان بررسی این نظریه وجود ندارد چرا که دانش بشری از فناوری مشاهده ساختارهای عظیم خارج از جهان قابل مشاهده که شعاع آن حدود 45.7 میلیارد سال نوری است، برخوردار نیست.
 
وی بر این نکته جالب تاکید داشته درحالی که جهان در 14 میلیارد سال قبل به وجود آمده، نور ورای جهان شناخته شده از زمان کافی برای رسیدن به تلسکوپهای بشری برخوردار نبوده است. برخی دانشمندان تلاش کرده‌اند که این پدیده را با این فرضیه که یک جهان همسایه باعث کشش و شیب عجیب شده، این پدیده را توضیح دهند.
 
به گفته گلن، اگرچه شاید زمان زیادی طول بکشد تا فناوری لازم برای شناسایی ماهیت این اجسام عظیم تولید شوند، این اجسام از قدرت کافی برای زیر سوال بردن اصل یکنواختی جهانی توسط کارشناسان برخوردارند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:کج,جهان,

۶۵ قرارگاه آمریکا برای جاسوسی از سفارتخانه‌ها
بازدید : 187 |

یک مجله آمریکایی افشا کرد سازمان سیا و آژانس امنیت ملی ۶۵ قرارگاه برای جاسوسی از سفارتخانه‌هایشان در سراسر دنیا دارند.
 
 به گزارش فارس، «ماتیو اید»، نویسنده چندین عنوان کتاب درباره جنگ‌های آمریکا با انتشار مقاله‌ای در مجله فارن‌پالیسی به شرح جزئیات همکاری‌های آژانس امنیت ملی و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا برای جاسوسی پرداخته است.
 
 آژانس امنیت ملی آمریکا و سازمان سیا، دو سازمانی که تا همین چند وقت پیش دشمن یکدیگر دانسته می‌شدند یک سازمان مشترک، به نام «سازمان گردآوری اخبار ویژه» دارند که به آنها اجازه می‌دهد به سرعت وارد یک ملک خصوصی شوند و ابزارهای جاسوسی خود را روی رایانه‌های شخصی افراد نصب کنند؛ این ابزارهای جاسوسی سپس به آنها اجازه می‌دهد ارتباطات شخصی این افراد در زمان مناسب رصد و شنود شود.
 
 مطابق آنچه در مقاله «ماتیو اید» عنوان شده این سازمان مشترک، 65 قرارگاه ویژه شنود در داخل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا در سراسر جهان، از جمله پایتخت کشورهای آمریکای لاتین، کشورهای خاورمیانه، آسیای جنوبی و آسیای شرقی دارد. وظیفه این قرارگاه‌ها، طبق نوشته این نویسنده آمریکایی، این است که در طول 24 ساعت شبانه روز بر ترافیک تمامی ارتباطات الکترونیک، در شعاع صد مایلی محل سفارتخانه نظارت کنند.
 
 آژانس امنیت ملی همکاری‌‌های نزدیکی با سرویس‌های اطلاعاتی مختلف دارد. به عنوان مثال، اگر این سازمان نتواند به رایانه‌ها یا سخت‌افزارها و نرم‌افزارها دسترسی پیدا کنند، آنگاه افسران ویژه سازمان سیا که وظیفه‌شان انجام عملیات موسوم به «کیف سیاه» است فراخوانده می‌شوند.
 
 عملیات کیف سیاه نام عملیاتی است که در آن افسران مخفی دربهای آپارتمان را می‌شکستند و به طور مخفیانه برنامه‌های جاسوسی‌ای را دانلود می‌کردند که اجازه دسترسی به رایانه‌ها و حسا‌ب‌های کاربری ایمیل هدف‌های افرادی که هدف جاسوسی آمریکا بودند را می‌داد.  این نویسنده آمریکایی ادعا می‌کند مأموران مخفی سازمان سیا در خلال دهه گذشته بیش از صد فعالیت موسوم به کیف سیاه داشته‌اند که هدف آنها نفوذ به رایانه‌های دولت‌های خارجی و شنود ارتباطات آنها بوده است.
 
 طبق منابعی که ماتیو اید در اختیار دارد، بعد از حوادث 11 سپتامبر عملیات سازمان سیا به آژانس امنیت ملی اجازه دسترسی به هدف‌هایی جدید و بسیار مهم در سرتاسر دنیا، به خصوص چین و سایر کشورهای آسیای شرقی را داده است. مقامات سازمان سیا و آژانس امنیت ملی می‌دانند که افشای این اطلاعات که اکنون اسنودن آنها را در اختیار دارد می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به فعالیت‌های جاسوسی آمریکا در خارج از مرزهای این کشور وارد کند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:سازمان سیا, آژانس امنیت,

بهترین نرم افزارهاي موبايل و رايانه در هفته اي که گذشت
بازدید : 185 |

برای رایانه؛

مقدار مصرف جوهر پرینترتان را كاهش دهيد + دانلود

Adobe LeanPrint نرم افزاری است برای بهینه سازی فرایند چاپ برای کاهش مصرف جوهر پرینتر است.

معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.

این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند.

راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


برای رایانه؛

نرم افزاری قدرتمند برای دسته بندی تصاویر شما + دانلود

بی شک نرم افزار ACDSee Pro یکی از کامل ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت تصاویر به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند از محیط کاربری فوق العاده جذابی هم بهره می برد، این محیط کاربری جذاب که در نسخه جدید به شکل چشمگیری تغییر یافته و به جذاب تر شدن آن کمک کرده دسترسی کاربران را به قابلیت های مختلف نرم افزار آسان ساخته است. ویرایشگر داخلی این ابزار که از قابلیت های مناسبی برای ویرایش تصاویر بهره می برد از مهم ترین شاخصه های این محصول ACDSee نیز محسوب می شود.

محیط کاربری این نسخه هم با تغییرات زیادی رو به رو شده که می توان گفت در این دسته نرم افزارها شاید بی نظیر باشد. حالت های مختلف Manage mode ،View mode ،Process mode و Online mode دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف ACDSee Pro آسان تر می سازد.


صفحه کلید مجازی ویندوز با ویژگی‌های پیشرفته برای تایپ کردن + دانلود

حتما تاکنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز دریچه برای به شما معرفی می کند با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره یOn-Screen Keyboard ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند.

 

این نرم افزار که Hot Virtual Keyboardنام دارد بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد.


ویژگی های: Hot Virtual Keyboard

امکان سفارشی سازی نما
بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و
امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون
و

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:نرم افزار, گوشی, کامپیوتر,

وزير اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
بازدید : 228 |

وزیر اطلاعات کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) اظهار داشت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است، گفت: قطعاً و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری، جلساتی توسط واحد ذی‌ربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 28 تير 1392برچسب:مطهری,اطلاعات,,

رهبر معظم انقلاب: به هیچ بهانه‌ای نماز اول وقت را از دست ندهید!
بازدید : 207 |

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ایام ماه مبارك رمضان، به صورت روزانه توصیه‌های كاربردی رهبر انقلاب درباره نماز، قرآن و نهج البلاغه كه در بیاناتشان به آن پرداخته‌اند را به ترتیب در سه دهه ایام ماه مبارك رمضان منتشر می‌کند.

*** دل را به خدا پيوند بزنيد. راهش هم در شرع مقدس باز است؛ يك كار رمزآلود پيچيده‌اى نيست. شما قله‌ى كوه را از پائين نگاه مي‌كنيد، مى‌بينيد كسانى آنجا هستند؛ اينجور نيست كه تصور كنيد اينها بال زدند رفتند آنجا؛ نه، اينها از همين مسيرى كه جلوى پاى شماست، جلو رفتند و به آنجا رسيدند. دچار توهم نشويم، خيال نكنيم كه با يك نوع حركت غيرعادى و غيرمعمولى ميتوان به آن قله‌ها رسيد؛ نه، آنهائى كه در آن قله‌ها مشاهده مي‌كنيد، از همين راهها عبور كردند. اين راهها چيست؟ در درجه‌ى اول، ترك گناه. گفتنش آسان است، عملش سخت است؛ اما ناگزير است. دروغ نگفتن، خيانت نكردن، از لغزشهاى گوناگون جنسى و شهوانى پرهيز كردن، از گناهان پرهيز كردن؛ قدمِ مهمترينش اين است. بعد از ترك گناه، انجام واجبات، و از همه‌ى واجبات مهمتر، نماز است. «و اعلم انّ كلّ شى‌ء من عملك تبع لصلاتك»؛ همه‌ى كار انسان تابع نماز است. نماز را به وقت بخوانيد، با توجه و با حضور قلب بخوانيد. ۱۳۸۹/۰۵/۳۱

*** مؤمن هيچ كار خيرى را هم از روى خجالت و حيا ترك نمى‌كند. به بعضيها مى‌گويند: آقا! چرا فلان جا نماز يا نافله يا نماز اوّل وقتتان را نخوانديد؟ مى‌گويند خجالت كشيديم! نه؛ از روى حيا، هيچ كار نيكى را ترك نكنيد. خواهند گفت متظاهر است؟ بگويند. خواهند گفت خودشيرينى مى‌كند؟ بگويند. اگر حرفى حقّ است و اگر كارى خوب است، آن را به‌خاطر ملاحظه ديگران ترك نكنيد. ۱۳۷۸/۰۵/۰۸

*** كار كردن در يك كارگاه علمى، كارگاه آموزشى، مركز تحقيقات، فلان كلاس درس و فلان دانشگاه، هيچ منافاتى با اين ندارد كه انسان نمازش را اول وقت، با توجه و با احساس حضور در مقابل خداوند بجا آورد. اين، دل شما را شستشو ميدهد. شماها جوانيد و دلهاى شما نورانى است. ۱۳۸۵/۰۶/۲۵

*** در محيط دانشجويىِ جوان، پرداختن به معارف دينى، پرداختن به الگوهاى دينى، توسلات به پروردگار، توسلات به ائمه (عليهم السلام)، خواندن دعاى عرفه، برگزارى مراسم اعتكاف و خواندن نماز جماعت، بسيار خوب است. البته اين را هم عرض بكنم؛ در مراسم مذهبى به روح مراسم توجه كنيد؛ فقط صورت سازى نباشد؛ انسان شعرى بخواند، اشكى بگيرد يا بريزد. روح دعا و نماز عبارت است از ارتباط با خدا، آشنا شدن با خدا، بهره بردن از معنويت، پاكيزه كردن و پيراستن روح، و پالايش كردن ذهن از وسوسه ها. نماز را با توجه و اول وقت بخوانيد. تحجر بد است؛ فكر نكردن در لايه هاى زيرين ظواهر، عيب بزرگى است؛ مواظب باشيد به اين عيب دچار نشويد. ۱۳۸۴/۰۲/۱۹


*** شما مي‌توانيد خودتان را متوجه به معانى مترقى و متعالى معنوى كنيد؛ اين را براى خودتان در نظر بگيريد. توجه به نماز، اهتمام به نماز، خيلى تأثير دارد. نماز را با توجه خواندن، اول وقت خواندن، با حضور قلب خواندن، با تمركز خواندن، خيلى خيلى اثر دارد. ۱۳۹۱/۰۷/۱۲

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب: نماز , رهبري , khamenei , گناه , واجبات,

لغو تحريم‌ها نخستين گام ضروري براي پيشرفت مذاکرات است
بازدید : 164 |

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در اين گزارش آمده است: "درست است که اوباما با مشغله‌هاي زيادي در منطقه از جمله سوريه و مصر دست و پنجه نرم مي‌کند،‌ اما يک فرصت را نبايد از دست بدهد و آن حل موضوع هسته‌اي ايران پس از پيروزي دکتر روحاني در انتخابات اخبر اين کشور است".
 
در ادامه گزارش فايننشال تايمز آمده است: انتظار مي‌رود آمريکا به همراه پنج قدرت هسته‌اي ديگر ماه سپتامبر مذاکرات هسته‌اي با ايران را در نقطه حساسي آغاز کنند.
 
"اين مذاکرات در شرايطي آغاز مي‌شود که در "انتخاباتي شگفت انگيز" دکتر حسن روحاني پيروز انتخابات ايران شد بنابراين دريچه جديدي براي ديپلماسي براي ايران باز شد".
 
با اين حال باز هم رويکرد دولت آمريکا به اين "زلزله سياسي" نگاه کردن و انتظار است. يک مقام آمريکايي هفته گذشته با اشاره به دورنماي پيشنهاد جديد واشنگتن براي مذاکره با تهران گفت: "ما در انتظار يک پيشنهاد جدي هستيم".
 
"واشنگتن همچنان "محتاطانه" به نتيجه انتخابات ايران مي‌نگرد. به عقيده مقامات امريکا، نتيجه اين انتخابات سوالات بيشتري را در ذهن آنها ايجاد کرده و بايد در انتظار بود و ديد که رئيس جمهور منتخب مردم ايران چه برنامه‌هايي دارد".
 
"با اين حال شواهد و دلايل خوبي وجود دارد که اثبات مي‌کند آمريکا در اين شرايط بايد گام‌هاي ملموسي را در قبال مذاکره با ايران بردارد و يکي از نخستين گامها، فکر کردن به اين موضع است که چگونه مي‌توان با لغو تحريم‌ها، پيشرفتي در مذاکرات ايجاد کرد".
 
فايننشال تايمز در ادامه مي‌نويسد: "آمريکا بايد خود را براي "تعامل" با روحاني مشتاق‌تر نشان دهد. رئيس جمهور جديد بهترين گزينه براي ماست به شرط اينکه "ديدگاه سازنده‌اي" از سوي واشنگتن ارائه شود".
 
"اوباما همچنين در داخل آمريکا نيز بايد شرايط را براي نتيجه دادن مذاکرات فراهم کند. کنگره خود را براي اعمال دور جديد تحريم‌ها آماده مي‌کند و اگر دکتر روحاني به محض ورود به پست رياست جمهوري با چنين چيزي مواجه شود، ديگر به آمريکا روي خوش نشان نخواهد داد".
 
در ادامه اين گزارش روزنامه فايننشال تايمز مدعي شده: "مذاکره راهي براي سنجيدن طرف مقابل است. ممکن است نتيجه انتخابات ايران "گيج کننده" باشد ولي آمريکا بايد اين احتمال را بدهد که دورنماي سياسي ايران واقعا تغيير کرده است".
 
"اوباما در طول رقابت‌هاي انتخاباتي خود در سال گذشته موضع محتاطانه‌اي را در قبال ايران اتخاذ کرد؛ در حاليکه انتخابات امسال ايران را در مقطعي مذاکرات را متوقف کرده است. ماه‌هاي آينده زمان سرنوشت سازي براي ايران است، اما به شرطي که اوباما ننشيند و دست روي دست نگذارد."
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:هسته ی ,فرصت,روحانی,

یکی از کارکنان سابق فیس‌بوک فاش کرد:
بازدید : 189 |

یکی از کارکنان سابق فیس‌بوک در مصاحبه با روزنامه گاردين فاش کرد که کارکنان این کمپانی ابَرپسوردی در اختیار دارند که با آن می‌توانند به اکانت‌های همه کاربران این شبکه اجتماعی وارد شوند. صحت این ادعا فیس‌بوک را با چالش تازه‌ای روبرو می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دويچه وله، "کاترین لوسه" در گفت‌وگو با روزنامه گاردین گفت: در شرایط کنونی که افشاگری‌های ادوارد اسنودن درباره جاسوسی‌های دیجیتال آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) نگرانی‌های گسترده‌ای درباره دسترسی دولت‌ها به اطلاعات خصوصی در میان کاربران اینترنت در سراسر جهان پدید آورده٬ کاربران باید بدانند که کارکنان فیس‌بوک به پسورد و اطلاعات خصوصی همه آنها دسترسی دارند.
 
این مساله از آنجایی نگران‌کننده‌تر می‌شود که شواهد نشان می‌دهد بسیاری از کاربران برای ورود به بسیاری از سرویس‌های آنلاین دیگر از جمله ایمیل‌های خود نیز از پسوردی مشابه پسورد فیس‌بوک‌شان استفاده می‌کنند.
 
به گفته کاترین لوسه، کاربران شبکه‌های اجتماعی عموما تصور می‌کنند که خودشان تنها کسانی هستند که به اطلاعات خصوصی موجود در اکانت‌هایشان دسترسی دارند٬ اما اکثر اوقات در اغلب کمپانی‌های سرویس‌دهنده خلاف این تصور در حال وقوع است و دست کم گروهی از کارکنان این کمپانی‌ها برای این‌که کار خود را انجام دهند باید به اکانت آنها دسترسی کامل داشته باشند.
 
او می‌گوید: مدیریت وضعیت و برطرف کردن نیازهای کاربران مستلزم این است که کارکنان سرویس‌های رایج به اطلاعاتی از جمله پسورد کاربران دسترسی داشته باشند و این سرویس‌ها به خصوص وقتی نورس و تازه‌کار هستند این اطلاعات را از کارکنان خود پنهان نگه نمی‌دارند.»
 
***  روزگار سپری‌شده "داد‌ه‌های خصوصی"
 
کاترین لوسه با اشاره به ماجرای رسوایی جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا می‌گوید دیگر در جهان امروز نمی‌توان از وجود چیزی به نام "داده‌های خصوصی" سخن گفت: تی اگر کارکنان سطوح میانی سرویس‌هایی نظیر فیس‌بوک به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی نداشته باشند٬باز هم ممکن است این اطلاعات جایی ذخیره شود تا در صورت نیاز در دسترس سازمان‌هایی نظیر NSAقرار گیرد.
 
او که سال گذشته کتاب "پادشاهی پسران" را درباره تکنولوژی‌های نوین اجتماعی و تاثیرش بر جهان امروز نوشت٬در زمان پیوستنش به فیس‌بوک پنجاه و یکمین فردی بود که به استخدام این سرویس درآمده بود. او در ابتدا به عنوان یکی از کارکنان بخش خدمات مشتریان استخدام شد٬اما در ادامه سخنرانی‌نگار شخصی مارک زاکربرگ هم شد.
 
در زمان استخدام او فیس‌بوک کمتر از پنج میلیون کاربر داشت و آن‌طور که او می‌گوید از همان هنگام هر یک از کارکنان بخش "پشتیبانی کاربران" به یک ابَرپسورد (Master Password) دسترسی داشت تا بتواند با آن به اکانت هر یک از کاربران فیس‌بوک متصل شود و به پیام‌های خصوصی و همه داده‌های دیگر دسترسی داشته باشد.
 
به گفته او با تکامل فیس‌بوک حالا روش‌های امن‌تری برای اتصال به اکانت‌های کاربران به وجود آمده است.
 
به نظر می‌رسد اثبات صحت ادعاهای کاترین لوسه می‌تواند مدیران فیس‌بوک را با چالش روبرو سازد؛ آنها از زمان فراگیر شدن این شبکه اجتماعی همواره با اعتراض‌ها و نگرانی‌های گسترده پیرامون حریم خصوصی کاربران روبرو بوده‌اند و عیان شدن چنین واقعیتی احتمالا برای آنها بی‌هزینه نخواهد بود.
 
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:فیس بوک,جاسوسی,

ستون پنجم صدام در جريان جنگ تحميلي در حال بازيابي فعاليت‌هاي تشکيلاتي
بازدید : 209 |

يک منبع مطلع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : در ادامه روند فعالیت جریان فتنه و ضد انقلاب برای بازسازی فعالیت‌های تشکیلاتی احزاب غیرقانونی و تشکل‌های غیر‌سیاسی، اين جريان با ارسال دستورالعملی جدید به افراد مورد اشاره عنوان کرده است که در پوشش برگزاري مراسم افطاری و شب‌های احیا ماه مبارک رمضان گروه‌ها و احزاب غیرقانونی فعالیت تشکیلاتی و غیر‌سیاسی خود را دوباره از سر گیرند.

بنابراین گزارش، گروهک نهضت آزادی در راستای اجرای این دستور‌العمل که ماحصل جلسات داخلی و خارجی است، قصد دارد سلسله نشست‌های تشکیلاتی خود را در پوشش مراسم افطاری و مراسم احیا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و زنجان برگزار کند.

چیزی که در این میان بسیار قابل توجه و با اهمیت است اینکه گروهک مورد اشاره به عنوان ستون پنجم دشمن در جنگ تحمیلی فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و در آن زمان ارتباطات گسترده‌ای با سفارت خانه‌های خارجی و جریان‌های همسو با ضد انقلاب داشته و دارد.

انتشار این خبر در محافل خصوصی گروهک نهضت آزادی و برنامه‌ریزی اعضای این گروهک برای تشکیل چنین جلساتی حکایت از آن دارد که متولیان امر در دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عنایت به تعهدات و تضمین‌های قانونی این افراد برای پرونده‌های جاری احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند به تعبیر امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب به دست نا‌اهلان و نامحرمان بیافتد تا حوادث غمگینی همچون فتنه‌های 78 و 88 مجددا با فعالیت این عناصر فتنه‌گر رخ دهد.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:امنیتی,فتنه,

امیر یاری در همایش شهید سپهبد صیاد شیرازی:
بازدید : 227 |

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در طول تاریخ هوانیروز عملیات فورمیشن را انجام دادیم، گفت: ایران اولین کشور سازنده سيمیلاتور بالگرد 214 بعد از کشور سازنده آن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز اظهار داشت: شهید صیاد بدون هیچ اغراق یک اسوه و الگوی تاریخی است که از لحاظ تدین با ولایتمداری و تخصص از قبل از انقلاب و در حین انقلاب و دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشته است.

وی افزود: ما گنجینه های پنهانی داریم که در آن زمان نتوانستیم کشف و ضبط کنیم و با وجود این همایش‌ها به این لایه های پنهانی پی می‌بریم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: با بیش از 100 نفر از پیش کسوتان تماس گرفتیم که حدود 30 نفر از آن‌ها خاطراتشان را گفتند که این کار باید تداوم پیدا کند و اسناد برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

امیر یاری با بیان اینکه بسیاری از آثار شهدا و جانبازان و پیشکسوتان باید ثبت و ضبط شود، گفت: همان‌طور که هوانیروز در گذشته در کردستان دوران دفاع مقدس و مردم یاری‌ها و... کارنامه درخشانی داشته است شاگردان و وارثان آن‌ها نیز در هوانیروز الگو گرفته‌اند و ما مطمئناً در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: از لحاظ دفاعی لوجستیکی، فناوری و آموزش‌های نیروی انسانی هوانیروز پیشرفت‌های خوبی داشته و همین امسال برای اولین بار در طول تاریخ هوانیروز عملیات فورمیشن را در دو استان انجام دادیم.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطر نشان کرد: همچنین به دست فرمانده محترم نزاجا سيمیلاتور بالگرد 214 پای متحرک شبیه سازی شده ساخته شد که ایران اولین کشور بعد از کشور سازنده آن است که به این موفقیت دست می‌یابد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:یاری, دفاعی,هوانیروز,

آیت ‌الله جنتی در سمت دبیر شورای نگهبان ابقا شد
بازدید : 189 |

 
به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، امروز در نخستین جلسه دوره جدید شورای نگهبان، با آرای اعضا آیت‌الله جنتی مجددا به عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد.

 
در این جلسه همچنین علیزاده مجدداً ‌به عنوان قائم مقام دبیر شورای نگهبان برگزیده شد.
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:شورای نگهبان, جنتی,

این دولت شعارهای انقلاب را مطرح و به آن افتخار کرد
بازدید : 170 |

افسران - این دولت شعارهای انقلاب را مطرح و به آن افتخار کرد

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:دولت,افتخار,

عرصه فرهنگ
بازدید : 183 |

افسران - عرصهـ فرهنگــــ

اما در عرصه ی فرهنگ به معنای واقعی کلمه نگرانی را دارم در حدی که از نگرانی نیمه شب بلند می شوم
اما من این دل نگرانی را با مردم در میان نمی گذارم.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:فرهنگ,رهبر,

هیچگاه از یاد نبریم...
بازدید : 156 |

افسران - هیچگاه از یاد نبریم...

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,

در آشغال دنیا جواهر وجودت را پیدا کن!
بازدید : 207 |

افسران - در آشغال دنیا جواهر وجودت را پیدا کن!

ما می خواهیم همه‌اش نماز بخوانیم.
نه بابا! بشین یک گوشه یک مقدار فکر کن ببین کی هستی؟
بگو من کی هستم؟
اصلا خودت را پیدا کن.
بگرد در آشغال ها یک جواهر را پیدا کن!
یک وقت یک جواهر قیمتی قاطی آشغال ها افتاده. برده‌اند ریخته اند در خاک روبه‌ها ولی چون قیمتی است می روی چهار ساعت پنج ساعت، خاک ها را عقب می زنی پیدایش می کنی.

ما هم جواهریم که در این آشغال های دنیا گیر کرده‌ایم. باید بگردیم پیدا کنیم.
عجیب است که انسان ها دنبال گم شده شان می گردند، اما دنبال خودشان نمی گردند.
بگرد خودت را پیدا کن. خودت به خودت بگو من کی‌ام؟
وضو بگیر یک گوشه بشین صد مرتبه این ذکر را بگو:

من که هستم کجا بودم؟ از کجا امده ام؟ کجا می خواهم بروم؟

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:جواهر,وجود,نماز,

پرداخت فوق‌ العاده ویژه تا 25 درصد حقوق
بازدید : 202 |

هیات وزیران به 16 دستگاه اجرایی مجوز داد تا نسبت به پرداخت فوق‌العاده ویژه به میزان حداکثر تا 25 درصد حقوق و فوق‌‌العاده‌های مستمر با رعایت سقف 25 درصد از مشاغل اقدام کنند.

مهر: هیات وزیران به 16 دستگاه اجرایی مجوز داد تا نسبت به پرداخت فوق‌العاده ویژه به میزان حداکثر تا 25 درصد حقوق و فوق‌‌العاده‌های مستمر با رعایت سقف 25 درصد از مشاغل اقدام کنند.

هیات وزیران بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به استناد به بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386، این مصوبه را تصویب کرده است.

براساس این مصوبه، به دستگاه‌های اجرایی زیر اجازه داده می‌شود نسبت به پرداخت فوق‌العاده ویژه به میزان حداکثر تا 25 درصدحقوق و فوق‌‌العاده‌های مستمر با رعایت سقف 25 درصد از مشاغل با تائید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و محل وجوه حاصل از صرفه جویی دستگاه متبوع اقدام کند.

1- وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های وابسته

2- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته

3- وزارت ورزش وجوانان و سازمان‌های وابسته

4- وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و سازمان‌های وابسته

5- وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های وابسته

6- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌های وابسته

7- وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های وابسته

8- وزارت جهادکشاورزی و سازمان‌های وابسته (به استثنای سازمان دامپزشکی کشور)

9- وزارت آموزش پرورش و سازمان‌های وابسته

10- وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات و سازمان‌های وابسته

11- سازمان حفاظت محیط زیست

12- سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری

13- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

14- -بنیاد شهید و امور ایثارگران

15- نهاد ریاست جمهوری

16-معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و مراکز وابسته

2- دستگاه‌های اجرایی که قبلا از ابلاغ این تصویب‌نامه طبق مصوبات هیات وزیران از فوق‌العاده مذکور برخوردار شده‌اند، مشمول این تصویب‌نامه نیستند

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:فوق العالده ویژه,

در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس تشریح شد
بازدید : 185 |

ماجرای کشیدن چادر از سر دختر آمر به معروف در ماه رمضان

دختر آمر به معروف و ناهی از منکر در میدان پونک تهران، مورد حمله زن بدحجاب قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: ماجرای کشیدن چادر از سر دختر آمر به معروف در ماه رمضان

در این روزگاری که مردم در خواسته‌های «خود» غوطه‌ور شده‌اند و مشغولیت‌های دنیایی آنها را سرگرم کرده است، هستند کسانی که هنوز می‌خواهند فروع دین خود را حفظ کنند و برای سرنوشت نیک جامعه، دست و پا می‌زنند.

خانم شمس، دختر 30 ساله‌ای است که یکشنبه 23 تیرماه امسال در پی امر به معروف و نهی از منکر به یک زن بدحجاب، مورد حمله وی قرار گرفت. این اتفاق در ماه مبارک رمضان در میدان پونک تهران رخ داد.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:امربه معروف,نهی ازمنکر,

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت دهم
بازدید : 179 |

آنچه در ادامه می آید «مرور سریع» بیانات رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت دهم است: حجم کار بالا و پرشتاب، افتخار به شعارهای انقلاب، تلاش ضد انقلاب برای کمرنگ کردن ارزشهای انقلاب، مراجعه به وصیت نامه امام، رشته خدمت، مروری بر وصایای امیرالمومنین علیه السلام ....

دولت نهم و دهم

• همه فهمیدند رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ی برجسته‌ای است که نباید نادیده گرفت.

• این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.

• یکی از کارهای مهم جبهه‌ی ضدانقلاب در طول تاریخ این بوده است که سعی کنند ارزشهای انقلاب را کمرنگ کنند. به اینجا هم محدود نمیشود؛ اول ارزشها را کمرنگ میکنند، بتدریج آنها را محو میکنند؛ اگر میدان پیدا کنند، آنها را تبدیل به ضدارزش میکنند.

• آن چیزی که توانست جبهه‌ی انقلاب را پیروز کند و جبهه‌ی ضدانقلاب را به هزیمت وادار کند، در درجه‌ی اول این شعارها بود؛ هرچه شعارها پرمغز و جذاب و واقعی و برای مردم مفهوم و ملموس بود، کمک آن به پیشرفت انقلاب بیشتر شد.

• من همیشه به مسئولین توصیه میکردم که به وصیتنامه‌ی امام مراجعه کنند. وصیتنامه‌ی امام، لبّ ارزشهای مورد نظر امام است.

• کاری که باید بر آن همت بگمارید، این است که رشته‌ی خدمت را رها نکنید.

• چه در دولتهای آینده حضور داشته باشید، چه نداشته باشید، مسئولیتی که برعهده میگیرید سعی کنید آن را با توجه به اهداف انقلاب انجام دهید.

مروری بر وصایای امیرالمؤمنین (علیه السلام) در نهج‌البلاغه

• «و اعلم انّ امامک طریقا ذا مسافة بعیدة و مشقّة شدیدة». این راهی که پیش روی شما است - راه رسیدن به جزای عمل و به قیامت - راه طولانی‌ای است. در چنین راهی، باید با منتهای طلب حرکت کنی. چاره‌ای نداری جز اینکه کار را جدی دنبال کنی. یعنی این راهی نیست که انسان آن را سرسری بگیرد.

• «قدّر بلاغک من الزّاد مع خفّة الظّهر». آن مقداری از توشه را که تو را به منزل برساند، تقدیر کن - یعنی اندازه‌گیری کن - بدان چقدر کار لازم داری برای اینکه بروی.«مع خفّة الظّهر»؛ بار دوش خودت را هم سبک کن. این دو تا هدایت و راهنمائی است که امیرالمؤمنین میکند.

• در پاسخ اینکه ما چه لازم داریم، خودشان بیان کردند: اجتناب از محرّمات و انجام واجبات. اگر از محرّمات اجتناب کردیم و واجبات را انجام دادیم، این همان پرواز مورد نظر را برای من و شما ممکن و فراهم میکند؛ چیز بیشتری لازم نیست.

• بعضی‌ها دنبال برخی از خصوصیاتند؛ کسی را پیدا کنند، از او ذکری بگیرند، از او ریاضتی فرا بگیرند. اینها لازم نیست؛ ریاضت شرعی، مشخص است. اگر همین نمازها را درست و بوقت بخوانیم، ارکانش را درست به‌جا بیاوریم، با توجه بخوانیم، یا روزه را درست بگیریم همینها انسان را پرواز میدهد.

• وقتی انسان از دروغ، از غیبت، از قول به غیر علم، از تهمت، از افساد، از مال مردم خوری، از خیانت در امانت پرهیز کند، خود این، دل انسان را آماده‌ی تلقی هدایت الهی و معرفت الهی خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:دولت دهم, رهبر,

یک خبر خوش برای کارمندان
بازدید : 225 |

به گزارش افکارنیوز، کارمندان می‌توانند کسور مرخصی‌های بدون حقوق خود را نقدا پرداخت کنند.بر اساس ابلاغیه جدید مسئولان دولتی به دستگاه‌های مربوطه در پایتخت، مقرر شده به خاطر درخواست‌های متعدد کارمندان جهت محاسبه کسور ایام مرخصی بدون حقوق سال‌های گذشته‌ خود، موضوع پرداخت نقدی این ایام مرخصی برای بالا رفتن دریافتی دوران بازنشستگی به تایید مسئولان رسیده و کارمندان می‌توانند با احتساب جریمه دیرکرد این مرخصی‌ها، تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت مبالغ مذکور اقدام کنند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:کارمندان,

۳ خصلت کسانی که راضی به رضای خدایند
بازدید : 189 |

خبرگزاری تسنیم: در حدیثی شریف آمده که خداوند فرموده هر کس راضی به رضای من باشد، سه خصلت را از او جدا نمی‌کنم. اول شکری که در آن ابداً جهلی نباشد، دوم ذکری که در آن نسیان نباشد، و سوم محبتى که با وجود آن هیچگاه محبت مخلوقات را بر محبت من ترجیح ندهد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق شهر تهران در جلسه اخلاق خود، در تشریح حدیث معراج درخصوص اثرات روزه مقبول به ارائه سخن پرداخت. وی با بیان اینکه ما از صد هزار هزار بهره روزه یک بهره می‌بریم و آن هم گرسنگی است، گفت: روزه این ماه هزاران هزار بهره دارد ولی ما از آن گرسنگی را می‌بریم. فرموده‌اند وقتی روزه می‌گیرید چشمتان، دستتان، گوشتان و حتی پوست بدنتان روزه باشد؛ اگر اینگونه باشیم، روزه قبول می‌شود. روزه‌ای که قبول شود، سپری است در برابر آتش.

این استاد اخلاق با اشاره به حدیث معراج درخصوص روزه مقبول اظهار داشت: این حدیث در بین احادیث شیعه بی‌نظیر است. در یکی از فرازهای این گفت‌و‌گو خداوند به رسولش(ص) می‌فرمایند که "یا احمد! هل تعلم ما میراث الصوم"؟ آیا می‌دانی نتیجه روزه چیست؟ در تمام این مدت که خداوند پیامبر را مخاطب قرار می‌دهد، خدای تبارک و تعالی سوال می‌کنند و پیامبر (ص) پاسخ می‌دهند "خیر یا الهی" و آنگاه خداوند تبارک و تعالی توضیح می‌دهند.

کم سخن گفتن حکمت به بار می‌آورد

آیت الله جاودان افزودند: خداوند فرمودند ثمره روزه این است که انسان کمتر می‌خورد و کمتر سخن می‌گوید. کمتر حرف زدن چه نتیجه‌ای دارد؟ خداوند فرمودند: کم سخن گفتن حکمت به بار می‌آورد. نتیجه حکمت هم معرفت است و معرفت منجر به یقین می‌شود. یقیین می دانید تا کجا انسان را می‌برد؟ انسان همین که از دنیا به آنطرف رفت می فهمد سرمایه‌اش چقدر است. آن وقت است حسرت می خورد که ای کاش آن روز این کار را نکرده بودم و این کار را کرده بودم. ای کاش آن حرف را زده بودم و ای کاش آن حرف را نزده بودم. ای کاش آن چیز را نخورده بودم و ای کاش آنجا را نرفته بودم. آنجاست که انسان، حسرت، حسرت و حسرت می‌خورد.

وی با بیان اینکه سکوت به این معناست که شخص هرچه لازم است می‌گوید و ممکن است یک وقت لازم باشد که مزاح کند، به نتیجه یقین که منجر به بی‌باکی انسان می‌شود، اشاره کرد و تصریح کرد: فردی که به یقین رسیده، برایش فرقی ندارد که صبح فردا از خواب برخواست، نان دارد بخورد یا ندارد.

ماجرای 200 دینار هدیه عثمان به ابوذر

این استاد اخلاق افزود: خلیفه سوم 200 دینار برای  ابوذر فرستاد. ابوذر پرسید این پول را برای چه آوردید؟ آیا این حقوق بیت‌المال است که قطع کرده بودید؟ گفتند: "نه این هدیه و بخشش از مال پاک و حلال خلیفه است که برای شما فرستاده‌اند". گفت بروید سفره‌ام را باز کنید و ببینید دو قرص نان دارم که یکی برای امروزم و یکی برای فردایم است، بنابراین به این پول احتیاجی ندارم. 200 دینار شاید یک‌سال زندگی‌اش را اداره می‌کرد ولی وقتی بنده به یقین رسید، دیگر باکی ندارد.

بزرگی انسان یعنی سختی و آسانی برایت فرقی نکند

آیت‌الله جاودان با تاکید بر اینکه باکی نداشتن بدان معنا نیست که روزه بگیری و کم بخوری و کم حرف بزنی که حکمت و معرفت و یقین پیدا کنی و بعد هم تمام عمرت در بلا باشی؟، گفت: این «باکش نیست» مهم است. اصلا تمام عالم برای من است، مهم نیست؛ هیچی هم ندارم باز هم مهم نیست. این «مهم نیست»، مهم است. یعنی انسان اینقدر بزرگ شده که همه عالم باشد و نباشد فرقی ندارد.

وی  خاطرنشان کرد: امثال ما اگر امشب افطاری نداشته باشیم، نماز که می‌خواهیم بخوانیم، اصلا در نماز نیستیم و می‌گوئیم افطاری را چکار کنم؟ اگر زن و بچه هم داشته باشیم که بیشتر. بزرگی آدم به انداز‌‌ه‌ای است که برای او سختی و آسانی فرقی نمی‌کند.

داستان مردی که یک هفته نان خشک خورد

این استاد اخلاق با اشاره به داستانی از فردی که در یکی از حجرات صحن امیرالمومنین(ع) زندگی می‌کرد، اظهار داشت: یک آقایی بود که هر روز برای این فرد نان می آورد و تمام 24 ساعت زندگی این فرد نیز با همین نان سپری می‌شد. از قضا این فردی که نان می‌آورد، به نحوی مریض شد که تا یک هفته نتوانست حرکت کند. بعد یک هفته رفت در حجره فرد  گفت نمی‌دانم در این یک هفته‌ای که من نتوانستم بیایم، بر سر شما چه گذشت؟ او جواب داد: طوری نبود. یک مقدار نان خشک مانده بود، آنها را استفاده کردم. این بزرگی مهم است. سیری و گرسنگی مهم نیست، مهم همین بزرگی است که نه در بند سیری و نه در بند گرسنگی است و سختی روزگار او را فلج نمی‌کند و کمرش را خم نمی‌کند.

3 خصلت خداوند برای کسانی که راضی به رضای اویند

آیت‌الله جاودان در ادامه حدیث معراج گفت: خداوند می‌فرمایند "فهذا مقام الراضین" این افراد در اثر این مقدمات و یقین به مقام کسانی رسیده‌اند که از خدای خود راضی‌اند و حوادث تلخ، اوقات آنها را تلخ نمی‌کند. در ادامه حدیث آمده "فمن عمل برضاى، الزمه ثلاث خصال" یعنی هر کس راضی به رضای من باشد، من سه خصلت را از او جدا نمی‌کنم. اول شکری که در آن ابدا جهلی نباشد. شکر یعنی در تمام عمرش شادمان است زیرا شاکر بودن نتیجه شادمانی از یک امری است. دوم ذکری که در آن نسیان نباشد، و سوم محبتى که با وجود آن هیچگاه محبت مخلوقات را بر محبت من ترجیح ندهد.

ضمانت سر علامه طباطبایی برای رسیدن به حکمت با سکوت

وی با بیان اینکه رسیدن به این محبت در اثر سکوت است، تصریح کرد: بزرگی می‌گفتند که خدمت علامه طباطبایی رسیدیم. ایشان می‌فرمودند " من سرم را ضمانت می‌کنم که کسی دهانش را ببندد، به حکمت می‌رسد". کسی که به حکمت برسد، به محبت خداوند خواهد رسید. ما اصلا نمی‌توانیم این محبت را تصور کنیم و اگر یک سر سوزن از آن را بچشیم به خاطر آن از دنیا و آخرت می‌گذریم. آن موقع است که اگر درب بهشت را باز کنند و بگویند برو در بهشت، نگاه به بهشت نمی‌کند.

این استاد اخلاق افزود: در ادامه حدیث آمده است "اذا احبنى احببته" اگر بنده مرا دوست بدارد، من او را دوست خواهم داشت. "و حببته الى خلقى" مخلوقاتم را وادار خواهم کرد او را دوست بدارند؛ "و افتح عین قلبه الى جلالى و عظمتى" و چشم دلش را به عظمت و جلال خودم باز خواهم کرد. عظمت و جلال خدا در عالم پر است؛ "فلا اخفى علیه علم خاصة خلقى" بندگان مخصوصم را با هم آشنا می¬کنم؛ "فاناجیه فى ظلم اللیل و نور النهار" و در تاریکی شب و روشنی روز با او نجوا می‌کنم. نجوا یعنی سخن گفتن پنهانی. شما اینجا نشستی و مرا نگاه می‌کنی ولی در آنجا نشستی و صحبت می‌کنی.

ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله حق‌شناس

این استاد اخلاق نجوا را پنهانی سخن گفتن معنا کرد و گفت: چنین فردی مانند پیامبر(ص) زندگی روزمره‌اش را دارد، مشغول کار و فعالیت است اما مناجاتش هم برقرار است و در ذکر دائم است."حتى ینقطع حدیثه مع المخلوقین" دیگر با مخلوقات من حرف نمی‌زند. با مردم حرف می‌زند ولی حرف نمی‌زند. ماجرایی نقل کرده‌ام از آیت‌الله حق‌شناس که نهار منزل ما در مشهد بودند، ایشان سوال پرسیدند که غذا را چطور درست کردی؟ من شروع به گفتن کردم و  در بین پاسخ متوجه شدم که مرا نگاه می‌کنند ولی گویا که اینجا نیستند. من صحبتم را قطع کردم؛ وقتی ایشان برگشتند، نپرسیدند که چی بود؟

آیت‌الله جاودان به ذکر یک داستان دیگر در همین زمینه پرداخت و گفت: فردی به بزرگی خدمت کرده بود. مثلا سه یا چهار ماه آن بزرگ مریض بود و این فرد به او خدمت کرده بود. وقتی حال او بهتر شد، به فردی که خدمتش کرده بود گفت به تو چه بدهم؟ گفت من یک چیز دیگر از شما می‌خواهم. آن بزرگ به او گفت برو و فردا بیا. فردا که آمده بود دید آن مرد بزرگ به روی جانماز نشسته بود. او هم کنارش نشست. همانطور که نشسته بود، آن بزرگ به روی زانوی این فرد زد و روح او از بدنش بیرون آمد و تا نزدیکی طبقه اول بهشت بالا رفتند. مکانهای بسیار زیبا و صداهای بسیار خوشی آنجا بود که بهترین صداهای روی زمین نسبت به آن مانند صدای گوش دراز بود. باور کنید آنجا طبقه اول هم نبوده.

وی در ادامه حدیث معراج به تشریح "و اسمعه کلامى و کلام ملائکتى و اعرفه سرى الذى سترته عن خلقى و البسه الحیاء حتى تستحیى منه الخلق کلهم " پرداخت و اظهار داشت: سخن خود را به گوش او می‌گویم و با او حرف می‌زنم و ملائکه من با او حرف می‌زنند و سرّ خود را با او در میان می¬گذارم. در بعضی روایات آمده که سرّ قَدَر را می¬فهمد. یعنی چرایی همه چیز را می‌فهمد هیچ سوالی برایش باقی نمی‌ماند.

گناهان نمی‌گذارند مزه نماز را بچشیم

به گفته این استاد اخلاق، همه این‌ برکات از سکوت ناشی می‌شود. این بسیار سخت است اما اگر ما بتوانیم در ماه رمضان از چشم و گوش و زبانمان مراقبت کنیم، روزه¬مان قبول است و کمی از مزه ماه رمضان که خیلی عظیم است را می‌چشیم. مزه‌ای که، کم آن هم خیلی زیاد است. توصیه این است که بیشتر مواظبت کنیم.هر چه بیشتر مواظبت کند، بهره‌اش بیشتر می‌شود. یکی از بهره‌های ماه رمضان این است که گناهان بخشیده می‌شود و در روایات متعددی آمده که در هر افطار و هر شب جمعه و نیمه ماه و هر احیاء هزاران هزار نفر بخشیده می‌شوند. انشاء‌الله ما هم بین آنها باشیم. اگر گناهان بخشیده و پاک شوند آن وقت مزه نماز را خواهیم چشید. زیرا گناه است که نمی‌گذارد مزه نماز را بچشیم.

باید با کمک خدا گناه را ترک کرد

وی افزود: یک کار خیلی خوب که انسان بتواند بکند این است که قول ترک یک گناه را بدهیم. به خدا هیچ وقت قول ندهید چون اگر قول بدهید، شما را به خودتان وا می‌گذارد که به قولت عمل کنی؛ باید قول بدهی به کمک و مدد خداوند. خدایا به مدد تو این کمک را دیگر نمی‌خواهم بکنم.

این استاد اخلاق با تاکید بر اینکه نباید در مناجات کم گذاشت، گفت: شاید آن یکی را که کم گذاشتی، بشود قبول شود. ما کلمه را می¬گوییم و اوست که باید ببخشد. شاید این یکی که گفتیم مورد قبول واقع شود.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:حدیث,سه خصلت,,

جزئیات طراحی 4 کشور غربی برای اجرای پروژه 'دیوار آتش' در ایران
بازدید : 176 |

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران هسته ای- یک گزارش که «ایران هسته ای» نسخه ای از آن را رویت کرده نشان می دهد 3 کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر در حال گسترش دادن تماس های خود با برخی ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور برای اجرای پروژه ای هستند که از آن به عنوان «پروژه دیوار آتش» نام برده می شود.

مامورانی از 3 کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر ظرف دو هفته گذشته با بیش از 150 نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین با رعایت برخی پوشش ها با حداقل 12 نفر در داخل ایران تماس گرفته و از آنها خواسته اند خود را برای نقش آفرینی در یک پروژه جدید آماده کنند.

مطابق این گزارش، این کشورها به مرتبطان خود تاکید کرده اند که با هماهنگی برخی جریان های سیاسی در داخل ایران تصمیم دارند با استفاده از فرصت آغاز به کار دولت جدید و سست شدن برخی ضوابط امنیتی در ایران، یک جبهه رسانه ای قدرتمند شامل بیش از 10 روزنامه، بیش از 100 سایت اینترنتی، و همچنین برخی شبکه های اجتماعی جدید و همچنین مرتبط کردن این شبکه با سازمان های حقوق بشری خارج از ایران و تلویزیون بی بی سی را راه اندازی کنند که هدف از آن ایجاد یک دیواره حفاظت رسانه ای برای جریان غرب گرا در داخل ایران است.

این پروژه که اختصارا دیواره آتش نامیده شده، با این پیش فرض طراحی شده است که جریان فتنه در ایران به زودی خواهد توانست در دل دولت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی خود را بازسازی کند و هم زمان با این کار، از جانب جریان اصولگرا و مدافعان نظام مورد حمله قرار خواهد گرفت.

این گزارش می گوید ویژگی اصلی ایجاد یک دیواره آتش رسانه ای این است که به عنوان نوعی ابزار بازدارنده عمل کرده و خواهد توانست جریان اصولگرا را در حمله به جریان فتنه محافظه کار کند.

نویسندگان این گزارش با استناد به دوران دوم خرداد نتیجه گرفته اند که این روش یک بار عملی شده و جواب داده است.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» نشان می دهد برای این پروژه چند هدف اصلی تعیین شده است:

1- احیای سریع ظرفیت رسانه ای جریان فتنه

2- ایجاد یک سازمان کار رسانه ای با هدف فشار بر دولت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برای امتیاز دهی به جریان فتنه

3- آغاز تخریب جریان اصولگرا و وارد کردن دولت به فاز درگیری با نظام در 2 سال پایانی

4- ایجاد یک دیواره آتش برای دفاع از جریان فتنه در مقابل نقد های اصولگرایان

5- ایجاد یک پوشش رسانه ای برای سازماندهی لایه های میانی جریان فتنه و شبکه سازی اجتماعی

یک نکته مهم در این گزارش این است که در تماس های این 4 کشور با ایرانیان خارج از کشور به آنها گفته شده است شاید لازم باشد که آنها به سرعت به ایران برگردند.

مستندات موجود نشان می دهد هدف گذاری اصلی پروژه دیوار آتش، ایجاد یک موج بازگشت به کشور از جانب کسانی است که پس از سال 88 کشور را ترک کردند و عمدتا در رسانه های بیگانه مانند بی بی سی یا سایت های ضد انقلاب مشغول کار هستند.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که به این افراد گفته شده تلاش هایی در جریان است برای اینکه آنها بتوانند فعالیت رسانه ای را که در چند سال گذشته در بیرون از ایران داشته اند، در داخل ایران پیگیری کنند.

این مسئله نشان می دهد موضوع موج بازگشت چهره های فتنه گر و ضد انقلاب بسیار جدی است و از همین الان باید برای آن تدبیر شود.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

بصیرت یعنی ؟
بازدید : 159 |

افسران - بصیرت یعنی ؟

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

احمدی نژاد داخل آتش رفت تا حرف آقا زمین نماند
بازدید : 166 |

افسران - در آخرین دیدار دولت دهم با امام خامنه ای چه گذشت؟

 «بعضی مدعیان ولایتمداری آن هم در بالاترین سطح مسوولیت نظام، از شعله‌های تنور «هدفمند سازی» گریختند اما احمدی‌نژاد وارد این تنور شد تا حرف رهبری نظام زمین نماند.»

به گزارش فرهنگ نیوز ، امیرطاهر حسین‌خان مشاور مدیرمسئول و دبیر تحریریه روزنامه شهروند، طی یادداشتی با عنوان «کاری که کسی نکرد» در شماره امروز این روزنامه نوشت: "عدالت فقط عدالت در مسائل اقتصادی نیست، یک بخش عمده‌اش مساله اقتصاد است. در قضاوت‌ها، در داوری‌ها، در نگاره‌ها، در نظر‌ها، در اظهارات، در موضع‌گیری‌ها، همه بایستی شاخص عدالت را در نظر داشته باشیم. از همه مبتلابه‌تر، همین مساله عدالت اقتصادی و عدم توزیع عادلانه ثروت عمومی و درآمد عمومی ملی بین آحاد جامعه است که نمونه‌های فراوانی دارد که زیاد است و یکی‌اش همین یارانه‌ها است که ما خودمان یارانه می‌دهیم، به فقیر کمتر می‌دهیم، به غنی بیشتر می‌دهیم! الان اینجور است. الان یارانه‌هایی که دولت دارد می‌دهد، بیت‌المال دارد می‌دهد، به فقرا داریم کمتر یارانه می‌دهیم، به اغنیاء بیشتر داریم می‌دهیم. این هدفمند کردن یارانه‌ها که مطرح شده، واقعا یک امر مهمی است. سال‌ها است که این جزو آرزوها است، جزو کارها است. بنده در دولت‌های قبل، دو سه مرتبه کتبا و شفاها به دولت‌ها گفته‌ام، منتها دنبال این نمی‌رفتند، کار سختی است، کار پر دردسری است. همین‌طور ترجیح می‌دادند که بماند. حالا این دولت دنبال این کار رفته. بالاخره باید این را دنبال کنید،‌ کار ظریفی هم هست." (مقام معظم رهبری ۱۸ /۶/ ۱۳۸۸)

(الف)

نگاهی به سخنان ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان‌دهنده این حقیقت است که رئیس دولت دهم یکی از مهم‌ترین آرزو‌های رهبری فرزانه انقلاب را اجرایی کرد. تاکید معظم‌له بر سخت و پر دردسر بودن این کار - هدفمند کردن یارانه‌ها - خود موید این واقعیت است که تیم عمل‌کننده در دولت دهم در عمل و نه کلام، ولایتمداری خود را در سخت‌ترین کارزار به نمایش گذاشت.

(ب)

نقل است روزی یکی از دوستداران امام صادق (ع) نزد ایشان می‌رود و بر امام خرده می‌گیرد که چرا قیام نمی‌کند و مشغول درس و بحث است. امام اشاره به تنوری می‌کند که در نزدیکی ایشان است و از آن فرد می‌خواهد داخل تنور شود. آن مرد مردد به امام می‌نگرد. در ادامه تردید این مرد، یکی از یاران امام در اجابت فرمان ایشان داخل تنور می‌شود و باقی ماجرا.

رهبری معظم انقلاب در خصوص هدفمندسازی یارانه‌ها، به وضوح اعلام کرده‌اند که از روسای دولت‌های پیشین خواسته‌اند اما آنان اجابت نکردند. در واقع مدعیان ولایتمداری آن هم در بالاترین سطح مسئولیت نظام، از شعله‌های تنور «هدفمندسازی» گریختند اما احمدی‌نژاد وارد این تنور شد تا حرف رهبری نظام زمین نماند. اما همانگونه که آن یار صدیق امام صادق (ع) گداخته‌های داخل تنور را گلستان یافت، برای احمدی‌نژاد نیز همین سرنوشت مقدر شد.

(پ)

در دنیای امروز، سیاستمداران فقط به دنبال کسب آراء و جلب رضایت مردمشان هستند، آن هم به هر قیمت. اگر این رضایت با خراب کردن زندگی آیندگان نیز حاصل شود، در انجام آن تردید ندارند چرا که برای آنان فقط ادامه عمر سیاسی هدف است اما احمدی‌نژاد نشان داد که با همه سیاسیون دنیا فرق دارد. او در حالی با اجرای قانون هفمندسازی یارانه دست به خودکشی سیاسی زد که در اوج محبوبیت بود. به‌راستی چرا؟

اگر بگوییم که او سیاست نمی‌داند، دروغ گفته‌ایم. هنرنمایی او در عرصه‌های داخلی و خارجی سیاست را مردم ایران و جهان بارها دیده‌اند. اگر بگوییم تشنه شهرت است، با زهم به بیراهه رفته‌ایم؛ چرا که اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها در کوتاه‌مدت از شهرت او می‌کاهد.

راستی چرا احمدی‌نژاد شانه‌ زیر بار اجرای هدفمند یارانه‌ها داد؟

به اعتقاد نگارنده به دو دلیل:

دلیل اول اینکه احمدی‌نژاد به واقع ولایتمدار راستین است.

و دلیل دوم، قلب احمدی‌نژاد تنها به امید ایرانی آباد و سرافراز می‌تپد. به همین دلیل او در تاریخ ایران زمین تا ابد محمود خواهد ماند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

استاد پناهیان : مبارزه با دوست داشتنی ها مبنای تعریف انسان است
بازدید : 218 |

افسران - استاد پناهیان : مبارزه با دوست داشتنی ها مبنای تعریف انسان است / جهاد اکبر یعنی عبور از علاقه های آشکار به علاقه های پنهان

استاد پناهیان: «مبارزه با دوست‌داشتنی‌ها» مبنای تعریف انسان است/ «جهاد اکبر» یعنی عبور از علاقه‌های آشکار به علاقه‌های پنهان

رجانیوز - گروه اندیشه: حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، شبهای ماه مبارک رمضان، در اولین ساعات بامداد(حدود ساعت24) در مسجد امام صادق(ع)-جنب میدان فلسطین- و در میان جمع دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران، به مدت 30 شب و با موضوع «تنها مسیر(راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی)» سخنرانی می‌کند.
به گزارش رجانیوز، گزیده‌ای از دومین جلسه سخنرانی این استاد حوزه و دانشگاه را در ادامه می‌خوانید:

غربت مفهوم «جهاد اکبر» در شناخت و معرفی انسان / آگاهی و اختیار انسان بدون «جهاد اکبر» فایده‌ای ندارد

· معمولاً در پاسخ به این سؤال که «تفاوت انسان با حیوان چیست؟» به اینکه انسان دارای عقل، آگاهی و اراده و اختیار است، اشاره می‌شود. اما سوال این است که این اراده، اختیار و آگاهی که به عنوان فضیلت و وجه تمایز «انسان» با «حیوان» و «فرشته‌ها» مطرح می‌شود، به چه دردی می‌خورند و چه فایده‌ای دارند؟ ما برای چه دارای آگاهی و اراده و اختیار شده‌ایم؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس