red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای
بازدید : 201 |

افسران - ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای

ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای
اما دارایی ایشان را باید رو کرد :
سید علی خامنه ای ثروتمندترین رهبر دنیاست
چرا که
خونی که در رگ ماست
همه هستی مان
جان ناقابل مان
و آبرویی که داریم
همه و همه
از آن خامنه ای است
با این کلکسیون
با این همه ثروت
ویلا ندارد…
بیت دارد…
خانه اش به جای فرش عرش دارد و گلیم
و چند تکه آسمان
همه چیز ساده است
مثل خانه زهرا(س)
مثل خیمه حسین(ع)
و حسینیه امام خمینی(ره) دارد
و چفیه دارد
و عصایی که چوبش از شجره طوباست
و دست مجروحی
که ریشه در “کف العباس” دارد

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 25 آبان 1392برچسب:لبیک, سید علی,

اللهم صل علی محمد و آل محمد
بازدید : 166 |

افسران - اللهم صل علی محمد و آل محمد

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 25 آبان 1392برچسب:آثار, صلوات,

وزیر امور خارجه: موضوع غنی‌سازی درایران خط قرمز ماست
بازدید : 194 |

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت امور خارجه،محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، با تاکید بر حق غنی‌سازی ایران تصریح کرد: آن چه که برای ما مهم است این است که همه طرف‌ها به ایران که این حق خود را در زمینه غنی سازی اعمال می کند احترام بگذارند و از تضییع حق ایران خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسیری است که مشغول بحث درباره آن هستیم. امیدواریم که در طول مذاکرات و در نگارش متن توافق نهایی بتوانیم این موضوع را به صورت جدی مورد توافق قرار دهیم.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: چارچوب کاری برای تیم مذاکراتی ایران کاملا مشخص است و هر اقدامی که در این باره انجام دهیم با نظر مقام معظم رهبری انجام می شود.

وی درباره سازوکار دستیابی به توافق بین ایران و 1+5 درباره موضوع غنی‌سازی تاکید کرد: هنوز در مرحله مذاکرات هستیم و نمی‌توانیم وارد جزییات مذاکرات شویم.

ظریف افزود: موضوع غنی‌سازی درایران خط قرمز ماست و ما خط قرمزهای‌مان در مذاکرات را حتما در نظر داریم و رعایت خواهیم کرد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 25 آبان 1392برچسب:غنی سازی, هسته ی, ظریف,

سردار افسانه ای
بازدید : 183 |

افسران - سردار افسانه ای

فکر می کنم دیگر لازم نباشد روی سنگ قبرت بنویسیم "اینجا مزار کسی است که آرزو داشت" چرا که بیش از هر زمانی، فرزندان نامشروع انگلیس و امریکا، خطر محو شدن از صحنه روزگار را بوسیله موشک هایت احساس می کنند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:سالگرد, پدرموشکی, ایران,

عاقبت این عشق هلاکم کند
بازدید : 224 |

افسران - داستان عجیب و خواندنی | هرچقدر بخواهید پول می دهم اما از من نخواهید که وارد حرم امام حسین بشوم!

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:ابا عبدالله الحسین(ع),

علمدار نیامد ...
بازدید : 175 |

افسران - علمدار نیامد ...

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:علمدار,

قطار خرابکاری‌های فرانسه از کجا حرکت کرد تا به ژنو رسید؟
بازدید : 190 |

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پس از پایان نشست هسته‌ای ایران در ژنو، جا دارد در گزارشی جامع به بهانه این موضوع که فرانسه از مأیوس کردن طرفین مذاکرات، چه نفعی را دنبال می‌کند به دیگر خرابکاری‌های این کشور و به طور جزئی‌تر "لوران فابیوس" از زمان انهدام کشتی صلح سبز در سال 1985 و تصویب قانونی به نام "فابیوس گسو" در سال 1990 تا سنگ‌اندازی در نشست ژنو در هفته گذشته بپردازیم.

*** خرابکاری فرانسه در ژنو

با گذشت چندین روز از اتمام مذاکرات ژنو، هنوز بحث بر سر بازخوردها و تعاریفی که هر یک از دولت‌ها نسبت به رخدادهای سه روز ژنو دارند، فضای خبری دنیا را به خود اختصاص داده است. افکارعمومی اکنون به خوبی می‌دانند که هر شش کشور، از زوایای متفاوتی به مذاکره با ایران نگاه می‌کنند.

"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان و "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به عنوان دو قطب مهم مذاکرات ایران و 1+5 (وزیران امور خارجه شش کشور آمريکا، روسيه، چين، فرانسه، انگلیس و آلمان) برای رسیدگی به پرونده هسته‌ای کشورمان 7، 8 و 9 نوامبر 2013، یعنی 16، 17 و 18 آبان در ژنو به مذاکره پرداخته ولی فعلاً بدون دستیابی به نتیجه، موقتاً به کار خود پایان داده‌اند.

"لوران فابیوس" وزیر امور خارجه فرانسه که روز جمعه به این مذاکرات پیوست، در طول مباحث نسبت به مقامات سایر کشورهای 5+1 مواضعی ضدّ ایرانی اتخاذ کرد، متن اولیه توافق احتمالی را ناکافی و غیرقابل قبول خواند و خواستار تعهدات محکم‌تر ایران درباره برخی فعالیت‌های اتمی کشورمان شد؛ فعالیت‌هایی که به گفته وی می‌تواند "ماهیت نظامی" داشته باشد.

 

بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:فرانسه, ژنو,

وزیر امور خارجه ایتالیا؛
بازدید : 188 |

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛اما بونینو وزیر امور خارجه ایتالیا در سخنانی گفت:کشورش اولین کسی بود اهمیت انتخاب "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران را به خوبی درک کرد.

وی در یک نشست با روزنامه "کوئیری دلا سرا" گفت:بسیاری از دوستان اروپایی ما تا همین چند ماه پیش با دیده شک و تردید به من نگاه می کردند،زمانی که من گفتم لازم است ایران را به میز گفتگو با سوریه دعوت کنیم.

نخست وزیر ایتالیا در ادامه تاکید کرد،من در ماجرای تسلیحات شیمیایی سوریه و استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور بارها با "محمد جوتد ظریف" همتای ایرانی خود تماس گرفتم تا با رئیس جمهور سوریه برای حضور بازرسان سازمان ملل در سوریه صحبت کندو ما در خلال برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل شاهد آن بودیم که صفی از مقامات غربی برای گفتگو با "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در انتظار هستند.

وزیر امور خارجه ایتالیا در ادامه سخنان خود بر مساله تحریم ایران و اهمیت ان اشاره کرد و گفت:ما به خوبی می دانیم اگر تحریم ها علیه این کشور کاهش یابد،شاهد رقابتی برای رودو به ایران خواهیم بود.

وی در خصوص تعویق دیدارش با "دکتر محمد جواد ظریف" گفت:این دیدار که قرار بود روز پنج شنبه انجام شود فقط به تعویق افتاده است و ما در تلاش هستیم تا با وضع ساز و کاری به همکاری متبادل ادامه دهیم و این ارتباط ما فقط در بخش انرژی نخواهد بود.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:وزیر خارجه, ایتالیا,,

ماجرای شیعه شدن یک خانواده مسیحی با توسل به حضرت عباس(ع)
بازدید : 218 |

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ایام محرم بود و به تاسوعا و عاشورا چند روز بیشتر نمانده بود .

راننده کامیون مسیحی از تعطیلات پیش‌رو استفاده کرد و به همراه همسر و دختر 6 ساله‌اش به قصد تفریح و کار به سمت بندر عباس حرکت کرد.

بعد از بارگیری در اسکله بندر عباس در روز تاسوعا با 25 تن بار به سمت تهران حرکت کرد. در کمربندی بندر عباس به دسته‌های سینه‌زنی برخورد کردند که با پرچم‌های " یا ابوالفضل " سینه میَ‌زنند و عزاداری می‌کنند.

دختر مرد مسیحی که برای بار نخست با چنین صحنه‌هایی مواجه شده بود سوال‌های بی‌شماری در ذهنش نقش بست. پدر اینا چرا با زنجیر به خودشون می‌زنند. پدر پاسخ داد: دخترم این مردم مسلمان و شیعه هستند. این مردم می‌دانند مردی به نام حسین(ع) و او نیز برادری دارد به نام عباس(ع) ، این عباس مثل فردا در رکاب برادرش امام حسین به شهادت می‌رسد.

دختر که در دنیای کودکانه‌اش غرق بود گفت: اگر فردا کشته می‌شود چرا الان برایش سینه می‌زنند؟


پدر گفت: دخترم این آقا " عباس" در نزد خدای یکتا آبروی بسیاری دارد . خیلی از کسانی که دچار گرفتاری می‌شوند به سراغ او می‌روند. حتی مسیحیان هم درخواست‌های خود را پیش او می‌برند. شیعه‌ها می‌گویند که عباس پناه بی‌پناهاست، گره‌های بزرگ را باز کرده.

 

بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:حضرت عباس(ع), مسیحی,

ظریف: نمی‌پذیریم کسی برای ما طرح تدوین کند
بازدید : 213 |

ژنو 1+5 هسته‌ای

 

پایان نشست ۳ جانبه ظریف، کری و اشتون/ظریف: نمی‌پذیریم کسی برای ما طرح تدوین کند

ژنو میزبان مذاکرات ایران و ۱+۵ درباره حل و فصل پرونده هسته‌ای تهران است.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 18 آبان 1392برچسب:مذاکره,هسته ای,

صیاد ایرانی در انتظار پرنده‌های خارجی
بازدید : 204 |

موشک شلمچه 
خبرگزاری تسنیم: امروز با افتتاح خط تولید موشک پدافندی صیاد ۲ که دارای ویژگی‌های برتری‌بخش نسبت به نمونه‌های مشابه است، چرخه پدافند موشکی کشور گامی بلند در عرصه خودکفایی برداشت.
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز شنبه خط تولید موشک پدافند هوایی صیاد 2 افتتاح و خاتمه تحقیقات سامانه پدافند هوایی "تلاش" با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.

پیشتر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی پدافند هوایی در خصوص بکارگیری سامانه‌های موشکی نوین در قرارگاه پدافند هوایی گفته بود: قرارگاه فقط به ورود سامانه‌های موشکی از صنعت دفاعی به ایستگاه‌ها و سایت‌های موشکی و خارج کردن سایت‌ها و سامانه‌های موشکی قبلی فکر نمی‌کند بلکه به ارتقای روزانه آنها فکر کرده و در این راستا گام برمی‌دارد.

 

امیر فرزاد اسماعیلی در یک نشست خبری نیز که به مناسبت روز پدافند هوایی برگزار شده بود از بکارگیری موشک "صیاد 2" در سامانه موشکی اس 200 ایرانی خبر داده بود. او گفته بود که این اقدام با همت و تلاش متخصصان صنعت دفاعی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) صورت گرفته است.

حالا امروز وزیر دفاع در مراسم افتتاح خط تولید این موشک گفته است که موشک صیاد 2 یک موشک پدافند هوایی برد متوسط و ارتفاع بلند است که براساس فناوری‌های روز دنیا طراحی شده و قادر است انواع بالگردها، هواپیماهای بدون سرنشین و اهداف با سطح مقطع راداری کوچک و دارای سرعت و مانور بالا را در محدوده عملیاتی خود منهدم کند.

با اضافه شدن موشک صیاد2 به جمع موشک‌های پدافندی ایران، چرخه سامانه‌ها و موشک‌های پدافندی کشور تکمیل شد چرا که صیاد2 یک موشک پدافندی بردبلند است.

*** موشک صیاد 2:

موشک پدافندی صیاد2، فروردین ماه 1390 به همت متخصصان دفاعی کشور تولید و با موفقیت آزمایش شد. این سامانه علاوه بر توان مقابله با جنگ الکترونیک، توانایی درگیری با سامانه‌های دارای سطح مقطع راداری کم را نیز دارد.


موشک صیاد2

این موشک قادر است انواع بالگردها، هواپیماهای بدون سرنشین و اهداف با سطح مقطع راداری کوچک و دارای سرعت و مانور بالا را در محدوده عملیاتی خود منهدم کند.

قابلیت بالای ضد جنگ الکترونیک و ردیابی خودکار و مستقل را از دیگر ویژگی‌های این موشک پدافندی است. موشک صیاد2 نسبت به نوع قبلی از دقت، برد و قدرت تخریب بیشتری برخوردار است و می‌تواند توان پدافندی کشور را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 18 آبان 1392برچسب:صیاد,رعد, پرنده,

ما اهل کوفه نیستیم...
بازدید : 183 |

ما اهل کوفه نباشیم...

اگر ما در زمان امام حسین (ع) نبودیم که ایشان را یاری کنیم.

                                          امروز ولی امر مسلمین و   جانشین بر حق او هست،                                         

این میدان و این شما، بدانید که ما در

معرض آزمایش قرار گرفته ایم. بدانید که اگر کسی عقب بنشیند و نگاه کند،

مثل اهل کوفه است که نشستند و به امام علی (ع) نگریستند ....

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:اهل کوفه,,

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی
بازدید : 192 |

جمهوري اسلامي ايران در مقام رياست جنبش غيرمتعهدها به بي‌توجهي رژيم صهيونيستي به اصول و قوانين بين‌المللي هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران: غلامحسين دهقاني سفير و نمايندگي کشورمان در سازمان ملل متحد در نشست کميته سياسي مجمع عمومي اين سازمان با موضوع وضعيت آوارگان فلسطيني، توجه جدي جامعه بين المللي به وضعيت اسفناک مردم مظلوم فلسطين و تلاش براي کاستن از درد و رنج آنان را خواستار شد.

وي با اعلام تاسف شديد اعضاي جنبش غير متعهدها به وضعيت نامطلوب آوارگان فلسطيني ساکن اردوگاههاي اراضي اشغالي بويژه نوار غزه و اعمال خشونت و نقض مداوم حقوق مردم فلسطين در حملات نيروهاي رژيم صهيونيستي، گفت: نکته قابل تامل در اين است که کميسر عالي آژانس امداد و اشتغال ملل متحد نيز به اين موارد در گزارش خود اشاره کرده است.

غلامحسين دهقاني ادامه شهرک سازي‌ها، ساخت ديوار حائل، تخريب منازل، اعمال محدوديت تردد، بازداشت و دربند کشيدن هزاران فلسطيني و آواره کردن شهروندان مناطق اشغالي و موارد بي شمار ديگري از اقدامات تجاوزکارانه اين رژيم را نشانه بي اعتنايي اين رژيم به قوانين بين المللي و تضعيف برنامه ها و فعاليتهاي آژانس امداد و اشتغال ملل متحد دانست.

وي افزود: جنبش غير متعهدها از جامعه بين الملل انتظار دارد تا با ايفاي مسئوليت اخلاقي، سياسي و حقوقي خود به اقدامات غيرقانوني و نقض حقوق مردم فلسطين از جانب اين رژيم اشغالگر پايان دهند.

دهقاني همچنين با اشاره به گزارش کميسرعالي آژانس امداد و اشتغال ملل متحد گفت: وضعيت اقتصادي مردم غزه بواسطه محاصره شش ساله اين منطقه وخيم تر شده و ادامه اين محاصره غيرقانوني موجب بدتر شدن امکان امداد رساني به مردم غزه و محروميت بيشتر آنان از دسترسي به نيازهاي اوليه انساني شده است.

وي همچنين رعايت همه کنوانسيون ها و قطعنامه هاي سازمان ملل بويژه قطعنامه ۱۸۶۰ شوراي امنيت سازمان ملل از جانب رژيم صهيونيستي را در پايان دادن به محاصره غيرقانوني غزه، تضمين تردد آزاد افراد و انتقال مواد اوليه مورد نياز مردم آن منطقه به داخل غزه و تسهيل انجام وظايف آژانس امداد و کار ملل متحد در شروع بازسازي مناطق مسکوني و زير ساختهاي غزه را خواستار شد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:هشدار, ایران, رژیم اسرایل,

استراتژی آمریکا تبدیل روحیه شهادت‌طلبی
بازدید : 190 |

افسران - عامل پیروزی ما عشق به امام حسین بود؛ نه عشق به سکه‌های طلا / استراتژی آمریکا تبدیل روحیه شهادت‌طلبی به رفاه‌طلبی است
 
                     عامل پیروزی ما عشق به امام حسین بود؛ نه عشق به سکه‌های طلا 
                     
         گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، آیت‌الله مصباح یزدی روز گذشته در دیدار با
         جمعی از کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: سنت الهی چنین است که کمک‌های
         خود را به کسانی ارزانی می‌دارد که استعداد کسب آن‌ها را از طریق سپاس‌گزاری و
         قدردانی از نعمت‌های او به دست آورده باشند.
         وی ادامه داد: انسان به دلیل ضعف شناخت و غفلت، مرتکب اشتباهاتی می‌شود و برای
         این‌که بتواند قدردان نعمت‌های الهی باشد، باید این نقاط ضعف را شناسایی کند و
         از آن‌ها عبرت بگیرد.ایشان یکی از شیوه‌های تربیتی خداوند در قرآن را بیان داستان‌ها
         و سرگذشت اقوام گذشته عنوان کرد، و افزود: هدف قرآن از بیان داستان‌های
         پیشینیان کشف و تقویت نقاط مثبت، و شناسایی و جبران نقاط ضعف اقوام و
         امت‌های گذشته است. برای مثال، پس از ذکر ماجرای جنگ بدر، اعتماد بر خداوند را
         سبب پیروزی آن عده‌ اندک معرفی می‌کند و با بیان داستان جنگ حنین، اعتماد به
         توان و تعداد خود را زمینه‌ساز شکست مسلمانان عنوان می‌کند.
 
 

 

 بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:آیت الله مصباح یزدی,

مصباح الهدی و سفینه النجاه
بازدید : 203 |

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود
دلها همه آماده ی پرواز شود
با بوی محرم الحرام تو حسین
ایام عزا و غصه آغاز شود

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد

عالم همه قطره و دریاست حسین
خوبان همه بنده و مولاست حسین
ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش
از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین

عالم همه محو گل رخسار حسین است
ذرات جهان درعجب از کار حسین است
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش
یعنی که خدای تو عزادار حسین است

آبروی حسین به کهکشان می ارزد
یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست
گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:امام حسین(ع) سوگواری,,

رئیس‌جمهور با تشکر از حمایت رهبر معظم انقلاب:
بازدید : 178 |

روحانی در جلسه هیات دولت
ملت ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارد/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند

حجت‌الاسلام روحانی گفت: سیاست دولت و مردم ایران بر پایه ظلم‌ستیزی، تجاوزستیزی، استقامت، ایستادگی و صیانت از استقلال و در عین حال تعامل مؤثر و سازنده با جهانیان استوار است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور ایستادگی و ظلم ستیزی حضرت امام راحل در سال 43 است گفت: ظلم ستیزی و تعامل سازنده با جهان مولفه های یک سیاست واحدند و امروز نیز سیاست دولت و مردم ایران بر پایه ظلم ستیزی، تجاوز ستیزی، استقامت، ایستادگی و صیانت از استقلال و درعین حال تعامل موثر و سازنده با جهانیان استوار شده است.

رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: امروز نیز مذاکره‌کنندگان ایرانی با کشورهای 1+5 به دنبال احقاق حقوق ملت ایران با منطق و دیپلماسی هستند و البته خط قرمز آنان حقوق مردم ، استقلال کشور، حاکمیت ملی و زیر بار حرف زور نرفتن است و بر این مبنا مذاکره کنندگان همواره با منطق و استقلال خواسته‌ اند حقوق ملی را بیش از گذشته تثبیت کنند.

وی افزود: مذاکره کنندگان کشورمان در این راه اراده ملی ، حمایت مردم و رهنمودهای رهبری را به عنوان سرمایه اصلی و پشتوانه تلاش‌های خود می‌دانند و از همین‌جا از مقام معظم رهبری که در سخنان امروز خود همانند گذشته از سیاست دولت و تلاش های مذاکره کنندگان با 1+5 و در مجموع از دیپلماسی دولت حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:تشکر,ریس جمهور, رهبر انقلاب,

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای:
بازدید : 198 |

مقام معظم رهبری
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای:
به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن‌الله از آن ضرری هم نمی‌کنیم/ در میان ملت‌ها آمریکا منفورترین قدرت‌هاست/ همه گزینه‌ها روی میز باشد؛ چه غلطی می‌خواهند بکنند؟

رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند: مسئولان، به اظهارنظرها و اقدامات طرف مقابل، دقت و توجه لازم را داشته باشند. آنها از یک طرف لبخند می‌زنند و اظهار تمایل به مذاکره می‌کنند اما از طرف دیگر بلافاصله می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است. حالا مثلاً چه غلطی می‌خواهند بکنند، معلوم نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:رهبر انقلاب, دیدار,دانش آموزان,

بازتاب گسترده سخنان امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان
بازدید : 239 |

مقام معظم رهبریسخنان امروز رهبر معظم انقلاب درباره روند مذاکرات هسته ای و همچنین نوع رویکرد کشور در مقابل مسائل بین المللی، بازتاب گسترده ای

در سطح مطبوعات و رسانه های بین المللی داشته است. در این میان، سه رویکرد عمده به این سخنان و محورهای مهم آن به چشم می خورد.

 
به گزارش «تابناک»، رویکرد نخست به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، در قالب تمرکز بر حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور و همچنین حمایت کلی از روند مذاکرات نمود پیدا کرده است. این رویکردی است که خبرگزاری مهم و تأثیرگذار بین المللی اغلب آن را در دستور کار قرار داده اند. 
 
بازتاب گسترده سخنان امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان
 
خبرگزاری فرانسه از جمله رسانه هایی است که این رویکرد را در بازتاب سخنان رهبر انقلاب برگزیده و می نویسد آیت الله خامنه ای، حمایت خود را از مذاکرات ایران با قدرت های جهانی بر سر موضوع هسته ای ابراز، اما در عین حال نسبت به این قدرت ها ابراز بدبینی کرده است. این خبرگزاری به نقل از مقام معظم رهبری می نویسد: «هیچ کس نباید مذاکره کنندگان ما را سازشکار بنامد». 
 
بازتاب گسترده سخنان امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان
 
بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:رهبر انقلاب, دیدار,دانش آموزان,

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم:
بازدید : 177 |

عید سعید غدیر خم «عیدالله‌الاکبر» است/ نباید طرح مسأله غدیر به جدایی مسلمان‌ها بینجامد

 
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم را منتشر کرد.
 
برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:رهبر,غدیر,

ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود ، خون دلها خورده ایم...
بازدید : 259 |

ثامن تم : ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود ، خون دلها خورده ایم...

                                      ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود ، خون دلها خورده ایم...

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ایران,شهدا,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس