red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




اجرای نظام رتبه بندی معلمان
بازدید : 304 |

دکترحاج بابایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای نظام رتبه بندی معلمان در کشور، گفت: در سند تحول بنیادین و نقشه جامع علمی كشور معلمان هم تراز اساتید دانشگاه، پژوهشگران و فناوران تعریف شده اند و ارتقاء جایگاه علمی و منزلت اجتماعی آنان مورد تاكید قرارگرفته است.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:رتبه بندی,

نصیحت مقام معظم رهبری
بازدید : 248 |

 

ای غصه هایت قاتلم هرشب دعایت می کنم

                                       داغت نبینم جان من ،جان رافدایت می کنم

باید بلرزدقلبشان،وقتی شنیدند این سران

                                       گفتی که "فعلا "فقط دارم "نصیحت می کنم 

                     سلامتی نایب دلسوخته امام زمان (عج) صلوات          

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:رهبر عزیز,

راز موفقیت(23)
بازدید : 231 |

*** گاهي اوقات وقتي آگاهانه از خطاي همراهت چشم‌ مي‌پوشي، براي هميشه او را از تكرار آن خطا بازمي‌داري. *** وقتي تعهدي مي‌دهي و به آن پايبند مي‌ماني، در واقع با پايبندي‌ات، به خودت احترام مي‌گذاري. *** يك زندگي موفق اين نيست كه هيچ‌گاه اختلافي در آن ديده نشود، بلكه زندگي‌اي موفق است كه روش حل مسايل و پذيرش تفاوت‌ها، در آن رعايت شود. *** بانوي عزيز! هميشه طوري رفتار كن كه همسرت احساس كند مايه افتخار توست. *** آقاي قدرتمند! طوري با همسرت رفتار كن كه ايمان بياورد ملكه قلب و ذهن توست. *** يك انسان مثبت‌نگر چون عقاب تيزپرواز است، مسير را به روشني مي‌بيند، هدف را مشخص مي‌كند و به سمت آن يورش مي‌برد. *** فقط خدا را بپرستيم و از او براي رحمت و عشق و مهر، ياري بجوييم.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت نگری,

استخدام درصورت دریافت مجوز
بازدید : 242 |

ابراهیم سحرخیز در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای در نظر گرفته شده است که در سال آینده در سطح مدارس، پستی با عنوان معاون فناوری داشته باشیم؟ اظهار کرد: در حال حاضر در این خصوص پیش بینی های لازم صورت گرفته و برخی از مدارس، معاون فناوری دارند.
  وی با بیان اینکه در ضوابط درجه بندی مدارس که براساس آن نیروی انسانی تخصیص پیدا می کند، 2 سمت و پست سازمانی در سطح مدارس در این خصوص تعریف شده است، ادامه داد: معاون اجرایی، یکی از این پست هاست که باید با حداقل های کار با رایانه آشنایی کافی داشته باشد.
  معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: معاون فناوری دومین پستی است که در سطح مدارس تعریف شده است و وظیفه نگهداری و پشتیبانی فنی تجهیزات رایانه ای، سیستم های هوشمند و آزمایشگاه ها را به عهده دارد.
  سحرخیز با بیان اینکه تقریبا در رابطه با معاون فناوری در سطح مدارس با مشکل خاصی برخوردار نیستیم، اضافه کرد: در بازنگری که در چارت درجه بندی مدارس روستایی و شهری داشتیم، معاون فناوری برای دبیرستانها و هنرستانها از 2 سال پیش تعریف شده است.
  وی در پاسخ به این سوال که نیروهای معاون فناوری به چه شکل و از چه طریقی جذب شده اند؟ گفت: در حال حاضر از نیروهای موجود آموزش و پرورش که رشته های تحصیلی شان رایانه (سخت افزار، نرم افزار) بوده است و یا به طور تجربی کار با رایانه را آموخته اند، استفاده شده است.
  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر مجوز استخدام به آموزش و پرورش داده شود، برای تامین نیروهای جدید معاون فناوری اقدام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: اولویت جذب نیروی معاون فناوری با فارغ التحصیلان رشته های رایانه شامل برنامه نویسی، سخت افزار و نرم افزار است و یا از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی استفاده خواهیم کرد.
  وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی بورسیه داریم که در شهید رجایی مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: از آنجایی که دانشگاه شهید رجایی، به تربیت دبیر فنی می پردازد، از فارغ التحصیلان رشته های مربوط به رایانه در سطح دبیرستان ها و هنرستانها استفاده خواهد شد تا خلای موجود در بحث معاون فناوری را برطرف کنند.
 
سحرخیز در پایان با بیان اینکه این برنامه در نظر گرفته شده است، اما زمان بر است، تاکید کرد: زمان نیاز است تا دانشجویان بورسیه شهید رجایی فارغ التحصیل شوند، اما اگر مجوز استخدام داشته باشیم، از طریق آزمون نیرو جذب خواهیم کرد.
 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:جذب نیرو,

اعزام اردوهاي راهيان نور با مشاركت مطلوب آموزش وپرورش و بسيج انجام مي شود
بازدید : 218 |

سردار نقدي  عصر امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه  در جلسه شوراي هماهنگي و پشتيباني بسيج دانش آموزي با اشاره به اينكه وزارت آموزش وپرورش بهترين همكاري را با بسيج طي چند سال گذشته داشته است، گفت : اجراي برنامه  هاي مختلف بسيج با همكاري آموزش وپرورش مؤيد اين موضوع است .

وي با تاكيد بر اينكه اردوهاي راهيان نور  تاثير فراواني در روحيه دانش آموزان و معلمان داشته است ، تصريح كرد :  علي رغم تحريم ها و مشكلات موجود امسال بيش از اعتبارات پيش بيني شده  در اين بخش هزينه شده است .

رئيس سازمان بسيج مستضعفان كشور با اشاره به اجراي طرح سفيران نجات ادامه داد : اين طرح يك طرح ارشادي است كه علاوه بر آموزش وپرورش در ساير اقشار جامعه نيز اجرايي مي شود.

 

 

سردار نقدي با بيان آمادگي سازمان بسيج مستضعفان براي ساماندهي  يك ميليون دانش آموز جهت راه اندازي  اردوهاي يك روزه روستايي اظهار كرد : در اين طرح دانش آموزان به كمك محرومان مي روندو همپاي آنان به سازندگي خواهند پرداخت .  

 

 

وي با اعلام آمادگي سازمان بسيج مستضعفان براي انجام بازديدهاي علمي فرهنگيان و دانش آموزان  از دستاوردهاي علمي نوين كشور خاطر نشان كرد : آشنايي با دستاوردهاي دانشمندان كشور موجب ايجاد انگيزه دردانش آموزان خواهد شد.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:راهیان نور,

تغيير در عنوان و محتواي كتاب آمادگي دفاعي با عنوان كتاب فرهنگ مقاومت براي دانش آموزان
بازدید : 230 |

دكتر حاجي بابايي عصر امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه  در جلسه شوراي هماهنگي و پشتيباني بسيج دانش آموزي  بااشاره به اثر گذاري اردوهاي راهيان نور  بردانش آموزان و حساسيت بالاي جايگاه اين اردوها در دنيا  افزود  : اثرگذاري اردوهاي راهيان نور در بين هجمه هاي عظيم دشمن كاملاً مشهود است بنابراين براي رونق بخشي بيشتر به آن بايد از تمام امكانات  و ظرفيت ها در اين مسير استفاده كرد .

دكتر حاجي بابايي با بيان اينكه عنوان درس آمادگي دفاعي بايد تغيير كند و رويكرد فرهنگي به خود بگيرد ، اظهار كرد : با تغيير محتوايي و ظاهري اين كتاب مي توان در كنار اردوهاي راهيان نور به صورت مكمل از آن  در كلاسهاي درس استفاده كرد .

وزير آموزش وپرورش با بيان اينكه برنامه درسي ملي در آموزش وپرورش تدوين شده است، اضافه كرد : در حال حاضر شوراي عالي آموزش وپرورش آماده است درخصوص درس آمادگي دفاعي مجموعه اي از تعاريف مختلف نظير ؛ عنوان كتاب ، محتوا و ... را تدوين نمايد .

وي با بيان اينكه براي تدريس درس آمادگي دفاعي به صورت ميانگين حدود 8 هزار معلم در كشور  مورد نياز است ، افزود : ضمن تعريف برخي  ويژگي هاي خاص براي دبيران و مدرسان اين درس بايد به  توان آنان در تدريس توجه ويژه شود.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:تغییرکتاب,آمادگی دفاعی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(22)
بازدید : 251 |

اگر به كاينات انرژي مثبت منتقل كني، به تو انرژي مثبت برمي‌گرداند. انتخاب با توست! *** منتظر نمانيد تا كسي كاري را آغاز كند و شما دنباله‌روي او باشيد، چرا خودتان نفر اول نباشيد؟! *** دوست داري براي همسر و همراهت منحصر به فرد باشي؟! پس نقاط قوت و حسن‌هاي او را ببين و به او يادآوري كن. آن‌قدر جنبه‌هاي مثبتش را يادآوري كن كه هيچ كس ديگر نتواند به اندازه تو اين كار را انجام دهد. *** يك توصيه بسيار مهم براي همسران: ”هميشه مچ‌گيري كنيد، اما مچ‌گيري مثبت.“ *** هر راهي كه در نقشه زندگي‌ات مشخص شده، در خودش هدفي دارد و هر همراهي كه در اين راه كنار توست، مربي‌اي است كه درس‌هاي زندگي را به تو مي‌آموزد. *** اگر در زندگي دچار روزمرگي شده‌ايد بهترين راه‌حل اين است كه دست از رفتارهاي تكراري برداريد و خلاق باشيد. هر روز براي خود و همسرتان زندگي تازه‌اي خلق كنيد. تغيير و تنوع بايد از درون شما باشد نه فقط وابسته به عوامل خارجي! *** دوستان خوب من،‌ خودتان را از زنجير ”چراها و سرزنش“ آزاد كنيد. به جاي آن ببينيد كه چه كارهايي مي‌توانيد انجام دهيد. يادتان باشد خوشبختي در ”درون“ شماست. *** يادتان باشد شما فرمانده مقتدر قلمروي خود هستيد. *** براي همه دعاي خير كنيد، وقتي در جمعي قرار مي‌گيريد، از ته دل به سمت آن‌ها موج مثبت ارسال كنيد و بازتابش را در اطرافيان و درونتان ببينيد. پاكي اولين و اولين و اولين شرط پيروزي جاودانه تو *** همين حالا زيباترين و شيرين‌ترين موهبت زندگي‌ات را به ياد بياور و از خداوند سپاسگزاري كن.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

مهم ترين دليل اجراي نظام رتبه بندي معلمان
بازدید : 303 |

دكتر حاجي بابايي عصر امروز در نشست صميمي با يك هزار فرهنگي شهرستان بابل در مجمتع ورزشي بهار اين شهرستان  با اعلام دونوع كار اجرايي و  علمي در كشور ، اظهار كرد : نوع كارمعلمان در كشور علمي است و بدين منظور براي آموزش يك ساعت درس بايد حداقل 2 ساعت مطالعه و تحقيق كرد .

وي سنگين ترين رسالت و وظيفه را متعلق به آموزش و پرورش دانست و گفت : آموزش وپرورش داراي جايگاهي  رفيع است و اين مهم بايد به باور تمام ملت تبديل شود .

دكتر حاجي بابايي  با اعلام اينكه معلمان اگر اراده كنند جامعه را خواهند ساخت، تصريح كرد : معلمان بايد داراي جايگاه هيات علمي در كشور باشند زيرا نوع كار معلمان علمي ، پژوهشي و تربيتي است .

وي با اعلام اينكه اين تعريف كه معلمان كارمند هستند را قبول ندارم و بر اين باورم  كه تمام مشكلات آموزش وپرورش ناشي از اين تعريف است ، تاكيد كرد : نوع كارمعلمان همانند كار استادان دانشگاه است كه به تربيت دانش آموزان و دانشجويان مي پردازند.

دكتر حاجي بابايي با بيان اينكه  خانواده نقش كليدي و اساسي در تعليم و تربيت دارد ، ادامه داد : هدف از اجراي بيمه طلايي براي فرهنگيان ارتقاءشأن و جايگاه آنان بوده است .

وي در پايان خاطر نشان كرد : فرهنگيان محكم و استوار در حساس ترين برهه هاي تاريخ نيز پشتيبان نظامند و  حمايت خود را از آن دريغ نخواهند كرد .  

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب: رتبه بندی, مهندسی نیروی انسانی,

به عشق انقلاب آمده ام/برای دین و وطنم آمده ام
بازدید : 270 |

در گرامیداشت سی و چهارمین سالروز بهار انقلاب اسلامی ایران دانش آموزان و فرهنگیان نیز همپا و همراه دیگر اقشار مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

حضور دانش آموزان از مقطع ابتدایی گرفته تا متوسطه در راهپیمایی امروز وصف ناپذیر است.

 خبرنگار پانا، به میان این دانش آموزان رفته و از آنها سوالاتی پرسیده که پاسخ هایشان خالی از لطف نیست.

  علی نانکولی، دانش آموز سال اول دبیرستان در پاسخ به این سوال که به چه علت به راهپیمایی آمدی؟ گفت: برای اینکه ایران را دوست دارم و به عشق این انقلاب به این راهپیمایی آمدم و می خواهم به امریکا بگویم که از تحریم ها هیچ ترسی نداریم.

 محسن میرزاحسینی، دانش آموز سال دوم راهنمایی نیز در پاسخ به همین سوال گفت: به خاطر حرف رهبرم آمده ام، به خاطر دفاع از دستاوردهای انقلاب و افتخار می کنم که در این کشور زندگی می کنم.
 فرهاد سلیمانی، دانش آموز سال دوم دبیرستان در پاسخ به این سوال که بهترین دستاورد ایران بعد از انقلاب چه چیزی بوده است؟ گفت: دستاوردهای زیادی در زمینه های مختلف علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی به دست آورده ایم و به رتبه های برتر جهانی رسیده ایم.
  آرش خاکی، دانش آموز سال سوم راهنمایی نیز اظهار کرد: برای وطنم، برای خاک و مملکت و دینم آمده ام. این انقلاب 34 سال مقاومت کرده و همچنان نیز مقاومت خواهد کرد.

 امروز دانش آموزان با به رخ کشیدن بصیرت و معرفت خود، شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دادند و عشق و محبت خالصانه و پاکشان را نسبت به انقلاب اسلامی ایران، به معرض نمایش گذاشتند.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:انقلاب اسلامی ,دانش آموزان,

امروز دل‌ها با حضور حماسی مردم آرام گرفت
بازدید : 239 |

حمیدرضا حاجی بابایی امروز طی سخنانی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مصلای شهرستان بابل، با اشاره به اینکه امروز ملت بزرگ ایران فجر دیگری آفرید، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی یکپارچه پرشور، اسلامی و ولایی به میدان آمد.  وی با بیان اینکه در بین مردمی حضور پیدا کردم که یکبار دیگر در این شهر تاریخی و اهل دین و ایمان و یادگاران بزرگانی همچون آیت الله روحانی و دیگر مفاخر این شهر و استان حماسه آفریدند، افزود: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوه، عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی هستیم.

 حاجی بابایی در ادامه با طرح این سوال که نقش انسان های موفق و ملت های پیروز چیست؟ یادآور شد: ملت ایران در طول 34 سال گذشته امتحان های زیادی پس دادند و در 8 سال دفاع مقدس صدها شهید تقدیم انقلاب کردند، اما یک قدم از اصول و مواضع خود عقب نشینی نکرده و براساس دستور رهبر و امامشان در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ملت ایران با دانایی پشت سر مقام معظم رهبری و در مسیر عاشورا قدم برمی دارد، افزود: این ملت می‌داند مسیری که انتخاب کرده مسیری درست و عالی است و پشت سر کسی ایستاده که در خط پیامبر گرامی اسلام (ص)، علی ابن ابیطالب (ع) و فاطمه زهرا (س) است.

حاجی بابایی با بیان اینکه در طول این سال ها خداوند توسط دشمنان ملت ایران را امتحان و آزمایش کرده است، تصریح کرد: این ملت بزرگ در طول سالیان سخت و دشوار با مشکلات ساختند و لب به اعتراض نگشودند. هزاران نفر از جوانان، ائمه جماعات و فرهیختگان ما را ترور کردند و مردم کوچه و بازاریان را مورد هجمه قرار دادند، اما موفق نشدند.

وی تصریح کرد: به قرآن حمله کردند، حرم ائمه ما را بمباران کردند. به پیامبر (ص) اهانت کردند اما نه تنها موفق نشدند؛ اما دیدند هر روز مردم با صلابت تر، انقلابی تر و پرشور تر به راه خود ادامه می دهد.



نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:انقلاب اسلامی ,وزیر آموزش وپرورش,

بزودي سامانه اتوماسيون مدارس كشور راه اندازي مي شود
بازدید : 268 |

يوسف نوري ، با اعلام خبر فوق اظهار كرد : با نصب و استقرار اين سامانه ، امور اداري و گردش نامه هاي مدارس ،مكانيزه خواهد شد.

وي با اشاره به كارتابل تفكيكي  اولياي دانش آموزان و كاركنان  مدرسه و مكاتبه از اين طريق در سامانه،‌ افزود : اين سامانه قادر است  با اتوماسيون هاي اداري ساير ادارات و سازمان ها با استفاده از پروتكل ECE مرتبط شود .

نوري از جمع آوري كاغذ در گردش مكاتبات ، صرفه جويي هزينه ها و دسترسي سريع و آسان به اطلاعات  با راه اندازي اين سامانه خبر داد و گفت : كاركنان اداري مدارس با بهره گيري از اين سامانه ، مكاتبات اداري مدارس را انجام خواهند داد و اوليا نيز بدون حضور در مدرسه مي توانند از اين طريق با معلمان و مسوولان مدرسه مكاتبه كنند.

رئيس مركز آمار، فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش وپرورش  با اشاره به امكانات اتوماسيون مدارس و مجتمع ها در اشاره به ظرفيت اين سامانه  خاطر نشان كرد : تبادل نامه با سازمان هاي ديگر ( پروتكل ECE) ، ايجاد پيش نويس و گردش اداري آن ، ضميمه كردن مدارك به نامه ها ، تعريف صاحبان امضا با رعايت نكات امنيتي ، نگهداري سوابق نامه ها و پيش نويس ها ، تعريف دسترسي هاي متفاوت براي افراد، بايگاني وجستجوي پيشرفته  در نامه ها و سوابق آن ، دوركاري (تحت وب )، دريافت نامه و ارسال پاسخ ، تبادل نامه يا پيام با اوليا دانش آموزان ، تعريف قالب ها و الگوهاي گوناگون  براي نامه هاي مدارس ، تعريف ساختار سازماني ، تعريف نامه هاي عادي و فوري يا محرمانه ، اطلاع رساني به كاركنان و دانش آموزان با استفاده از SMS و گزارش گيري هاي متنوع از نامه هاي ارسالي و دريافتي از امكانات اين سامانه مي باشد .

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:اتوماسیون اداری مدارس,اطلاع رسانی ,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(21)
بازدید : 324 |

 *** منتظر نباش كسي معناي زندگي را به تو القا كند، خودت خالق و كاشف معناي زندگي‌ات باش! *** براي تداوم زندگي، هيچ چيز قدرتمندتر از انديشه زيبا نيست. وقتي همراهت صاحب انديشه باشد، هيچ كس و هيچ چيز، قابل جايگزين شدن با او نيست. *** سعي نكن از كسي بدون هدف تقليد كني. حتي در بودن خودت هم خلاق باش. هر روز خصوصيت تازه‌اي را در خودت كشف و ابراز كن. *** ايمان، باور و عمل، معجزه مي‌كنند. *** دوستان! من عاشق جرعه جرعه سر كشيدن يك ليوان آب و چشيدن و مزه مزه كردن قطره‌هاي آنم، به همين سادگي من خوشبختم! *** هميشه سعي كنيد آن‌قدر خوب و منحصر به فرد باشيد كه هيچ كس نتواند جاي شما را پر كند و مثل شما باشد.

برای مطالعه بیشتر به ادمه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود
بازدید : 267 |

حمیدرضا حاجی بابایی عصر دیروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهر تهران كه در خانه معلم آموزش وپرورش منطقه 3 برگزار شد، با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مصداق ها و افراد نبوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، یك انقلاب عظیم فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران موجب تحول در كشور شده است، ادامه داد: امروزه میوه های این انقلاب به بار نشسته است، لذا روز به روز خود را به جهانیان بیشتر نشان می دهد.

* انسان با تلاش و تحمل زحمت، رشد پیدا می کند

وزیر آموزش وپرورش با تاكید بر اینكه انسان با تلاش بیشتر و تحمل زحمت رشد پیدا می كند و به تكامل می رسد، اظهار كرد: میزان رشد هركسی به اندازه تلاش اوست، لذا این حركت از خود فرد آغاز می شود.

* دشمنان نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی را حس کردند

حاجی بابایی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز ایران نباید توقع داشت كه راحتی بیشتر شود، زیرا دشمنان نقش تعیین كننده انقلاب را دیده و برای آن مشكل ایجاد می كنند.

وزیر آموزش و پرورش با تاكید بر اینكه در عالم هستی چیزی مهم تر از عزتمندی نیست، تصریح كرد: باید بپذیریم كه انسان برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بسیار كند و سختی های متعددی را متحمل شود.

* در سند تحول بنیادین، نباید به دنبال اعداد و ارقام بود

حاجی بابایی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین نباید بدنبال مصداق، اعداد و ارقام بود، گفت: تحول بنیادین بدنبال تغییر گفتمان نگاه است.

 *گفتمان منفی در آموزش و پرورش باید حذف شود

وی با تاكید بر اینكه تغییر گفتمان نیاز به زمان دارد، افزود: باید تمام سخنان و گفتمان منفی در آموزش وپرورش حذف شود و گفتمان زیبا جایگزین آن شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینكه تحول بنیادین به مانند یك نقشه جامع وكامل است، تصریح كرد: تحول در آموزش و پرورش شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه در تحول بنیادین باید برای معلم مشخصات تعریف شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به مانند كارخانه نیست كه بتوان آنرا متوقف كرد، بلكه امور آن با سرعت جریان دارد. لذا باید تعاریف غلط را از بین برد و برای معلم شرایطی را بوجود آورد كه امكان پژوهش داشته باشد.

 * اساس کار آموزش و پرورش، نهاد خانواده است

حاجی بابایی با تاكید بر اینكه اساس كار آموزش و پرورش نهاد خانواده است،  اظهار كرد: جامعه باید بداند كه مدرسه ای كه هوشمند نباشد، عقب افتاده است.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:انقلاب اسلامی ,وزیر آموزش وپرورش,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(20)
بازدید : 230 |

*** آگاه باشيد از هر چه حمايت كنيد، همان شما را هدايت مي‌كند، پس چه بهتر كه از امواج و نيروهاي پاك و مثبت حمايت كنيد. *** به فال‌بين درونتان مراجعه كنيد. تنها كسي كه مجاز هستيد نزد او برويد تا حقيقت‌ها را جزء به جزء براي شما بازگو كند، تنها كسي كه مي‌توانيد به او اعتماد كنيد و پيام‌هايش را جدي بگيريد، همان كودك هوشيار درونتان است. او با شما صادق است، شما هم با او صادق بوده و پذيرايش باشيد. *** ببين، بگذر و ادامه بده. *** هر لحظه مي‌تواند براي تو شروع دوباره‌اي باشد. كافي است از گذشته درس بگيري و سرت را بالا نگه داري و با قدرت، ‌حضورت را به كاينات اعلام كني. اعتماد اولين شرط درستي هر رابطه، ميان تو با هر جزيي از هستي *** اگر از كسي يا گروهي انتظار داريد كه متعهدتر عمل كنند، از خودتان آغاز كنيد. *** فراموش نكن هميشه فرصت براي پيشرفت مهياست! اين خود آدم‌ها هستند كه يا اصلا نمي‌خواهند تكاني بخورند حتي يك قدم، و يا اين‌كه مي‌خواهند ره چندين ساله را يك شبه طي كنند. *** داشتن همسري خوب و همراه، موفقيت بزرگي است كه ديگر موفقيت‌ها را هم به دنبال خواهد داشت. *** اول صبح بعد از بيدار شدن بگوييد: ”خداوندا! سپاس تو را كه يك بار ديگر به من طلوع خورشيد را هديه دادي. قول مي‌دهم امروز هر جا كه بروم مهري برسانم حتي با يك لبخند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

مربيان تربيتي ، بازوان توانمند براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در مدارس هستند.
بازدید : 168 |

حليمي درستاد بزرگداشت هفته ي امورتربيتي وتربيت اسلامي :

مدير كل آموزش وپرورش استان البرز گفت : هفته ي امورتربيتي وتربيت اسلامي فرصت مناسبي است براي ارج نهادن به خدمات وتلاش هاي جهادگران ودلسوزان جبهه ي فرهنگي ارزشمندي به نام امور پرورشي وفرهنگي است كه به حق از بازوان توانمند، براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در زمينه ي عمق يافتن ايمان وشكوفايي استعدادهاي دانش آموزان عزيز كشورمان هستند.

مسئول كميته تبليغات واطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته امورتربيتي وتربيت اسلامي گفت : مقررگرديد در هفته امورتربيتي و تربيت  اسلامي برنامه هاي زير به مرحله ي اجرادر آيد.

1 تجليل از 30نفراز مربيان تربيتي ، مربيان تربيت بدني ، مشاورين و مربيان بهداشت نمونه وبرترمناطق

2 تجليل از خانواده هاي معظم شهيدان امورتربيتي

3 برگزاري همايش 500نفري منتخبين مربيان تربيتي ، مشاورين ومربيان تربيت بدني ، مربيان بهداشت  در روز هفتم اسفندماه با حضور معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش

مشاور مديركل آموزش وپرورش استان البرز گفت : هفته ي امورتربيتي وتربيت اسلامي ازتاريخ 8/12/91 لغايت 14/12/91 درسراسركشور اعلام شده است.

حميدرضاآقاصفري گفت : براساس اين گزارش جدول روزشمار هفته ي امورتربيتي وتربيت اسلامي به قرار زير مي باشد .

8/12/91 امورتربيتي ،قرآن ،عترت ،ولايت

9/12/91 امورتربيتي ،پيشكسوتان وفعالان حوزه تربيت اسلامي

10/12/91 امورتربيتي ،خانواده وسبك زندگي

11/12/91 امورتربيتي ،نمازجمعه وبهداشت روح وروان

12/12/91 امورتربيتي ، مشاوره وهدايت تحصيلي وشغلي

13/12/91 امورتربيتي ،شهداوايثارگران

14/12/91 امورتربيتي ، فرهنگ وهنراسلامي ايراني وحفظ ارزش ها

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:حلیمی, روز امورتربیتی, هفته تربیت اسلامی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(19)
بازدید : 232 |

 *** خوب‌ترين كار دنيا، ”مهرورزي“ است. *** عمق درونمان گاهي ما را به شيطنت و سستي عادت مي‌دهد. اگر به آن فرمان دهيم كه حركت كند و انرژي داشته باشد، قطعا نتيجه خوبي مي‌گيريم. *** از خدا مي‌خواهيم به چيزي وابسته نشويم، اما چرا؟ بايد فكر كنيم كه اگر روزي به چيزي وابستگي پيدا كرديم و بعد مجبور شديم آن را ترك كنيم آيا دردي به دردهايمان اضافه مي‌شود، اگر شد پس چرا وابسته شويم؟ تا آن‌جا كه مي‌شود به هيچ چيز وابسته نشويد و وابستگي را قطع كنيد. *** اگر به ديگران احترام بگذاريم، قطعا احترام خواهيم ديد. *** درددل كنيد، اما با محرمي درد آشنا. محرمي كه درددل آدم را گوش كند و قضاوت نكند. بهترين محرم خداست و بعد مادر.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(18)
بازدید : 222 |

*** لذت اين‌كه گاهي آگاهانه چشمانمان را به روي خطاي ديگري ببنديم، خيلي بيشتر از هنگامي است كه با چشماني گشاده، مچ او را بگيريم. *** بهترين روش براي متفاوت و جاودانه بودن اين است كه: هر شخص واقعا خودش باشد با تمام خصوصيات منحصر به فردش. *** عشق مقدمه‌ ايمان است و باعث قوي شدن آن مي‌شود. يادتان باشد شما ابتدا عاشق ناشناختني مي‌شويد و بعد ايمان مي‌آوريد. *** من ثروتمندم نه به اين خاطر كه پول زيادي دارم، بلكه به اين دليل كه از زندگي لذت مي‌برم. *** اگر بهترين باشيم و به پول گير ندهيم ولي باور كنيم كه لياقتش را داريم، ثروتمند خواهيم شد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

آموزش و پرورش مشکلی در زمینه حذف کنکور ندارد
بازدید : 223 |

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در حاشیه تجدید میثاق فرهنگیان بسیجی با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری که در حسینه جماران برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار پانا مبنی بر اینکه در حال حاضر موضوع زبان انگلیسی در مدارس مطرح است و آیا برنامه ای وجود دارد که آموزش انگلیسی از دبستان وارد مدارس شود؟ اظهار کرد: زبان انگلیسی و عربی را برای پایه اول متوسطه با بازنگری از اول مهرماه سال آینده اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: آموزش عربی نیز در حال حاضر برای دبستان داریم و در تحول بنیادین آموزش زبان انگلیسی برای ابتدایی چیزی پیش بینی نشده است.

ورود هرگونه موبایل به داخل مدارس ممنوع است

حاجی بابایی در پاسخ به این پرسش که آیا ورود موبایل به مدارس ممنوع است؟ خاطرنشان کرد: طبق مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ورود هرگونه موبایل و تلفن همراه به داخل مدارس ممنوع است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که نظر آموزش و پرورش درباره بحث حذف کنکور چیست؟ خاطرنشان کرد: نظرها و دیدگاه هایی که داده می شود هر کسی نظر خودش را می دهد و این موضوع باید قانون شود.

وی افزود: آنچه الان قانون است، قرار شد یک گروه براساس آن بنشینند و تصمیم گیری کنند و هر تصمیمی که گرفته شد، ما اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه آماده هستیم براساس هر آنچه به ما بدهند انجام دهیم، گفت: در تمام استان ها سرور نصب کردیم و تمام سوابق تحصیلی دانش آموزان را استخراج کردیم. همه چیز آماده است و حالا اگر می خواهد قانون عوض شود و چیز دیگری شود، آن را اجرا می کنیم.


نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:حذف کنکور,ممنوعیت موبایل,

معرفی 14 نقش دانش‌آموزی در کتابچه یاران مدرسه
بازدید : 217 |

حسین هژبری در آیین افتتاح نمایشگاه های سراسری مدرسه انقلاب که صبح امروز 14 بهمن ماه در مجتمع آموزشی و پرورشی دکتر علی شریعتی برگزار شد، اظهار کرد: روحیه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی با روحیه بچه های تخریب چی و اطلاعات عملیات های جنگی بسیار مطابق است و همان شور و حال در این دانش آموزان دیده می شود.

وی با بیان اینکه اولیا و پیامبران الهی و ائمه (ع) معلمان و راهنمای بشر بوده اند، اضافه کرد: در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره) معلم دیروز و رهبر معظم انقلاب معلم امروز انقلاب هستند که با دست توانای خود چشم انداز آینده را مشخص می کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خاطره ای از شهید مطهری گفت: شهید مطهری چند روز قبل از ورود امام (ره) به ایران وارد ایران شدند تا زمینه شورای انقلاب را فراهم کنند و وقتی از وی پرسیدند که از امام چه خبر، او در پاسخ گفت: من چهار آمن در ایشان دیدم. ایمان به هدف، راه، قول و پروردگار. به همین دلیل ایشان توانستند به خوبی انقلاب را مدیریت کنند و به هدف دیرین علمای اسلام که همان تشکیل حکومت اسلامی بود دست یابند.
وی تصریح کرد: از میان سخنان مقام معظم رهبری این سخن بسیار رهگشا است که می فرمایند برای بنای آینده 4 چیز لازم است. ایمان، اتحاد، علم و عدالت که همواره باید این 4 اصل را در ذهن داشته باشیم.

هژبری با بیان اینکه تا قبل از انقلاب هیچ المپیادی نداشتیم، یادآور شد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب از سال 1366 المپیادی های ایران رقم قابل توجهی را به خود اختصاص دادند و این نشان دهنده رشد و بالندگی علم و دانش در میان دانش آموزان است.

وی اذعان داشت: مهمترین حرفی که امروز می خواهم بزنم طرح یاران مدرسه است که در چاپ اول کتابچه یاران مدرسه 14 نقش برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم که امیدواریم مسئولین مدرسه با سپردن نقش به دانش آموزان کمک شایانی در آینده سازی ایران اسلامی داشته باشند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه با اشاره به ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: عزت هدیه انقلاب و امام امت به مردم بود که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن بسیار تکیه کرده اند، زیرا در زمان طاغوت مشکلات فراوانی از جمله غرب زدگی، استکبار و ذلت مردم ایران را فرا گرفته بود.
 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:مدرسه انقلاب, معاون پرورشی وفرهنگی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(17)
بازدید : 236 |

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(16)
بازدید : 233 |

اولين راز توانگري صاف شدن است. تا پاك نشويم پيشرفت نخواهيم كرد و موفقيت از ما دور خواهد شد. *** مهم نيست چه كاري را شروع مي‌كنيد، مهم اين است كه در آن كار نوآوري و خلاقيت داشته باشيد. *** يادتان باشد عاشق بودن، مسووليت عظيمي است كه از جانب خداوند بر دوش شما گذاشته شده است. حالا ببينيد چقدر توانسته‌ايد از اين موهبت خدادادي لذت ببريد؟ *** دريادلي، يعني ديدن حقايق، يعني در مقابل كار با ارزش، حرمت قايل شدن. دريادلي، يعني آسماني فكر كردن و ديدن مسايل از يك پله بالاتر. يعني قشنگ نگاه كردن به مسايل، درك آن و در جاي خود گذشت كردن.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

نماز و حجاب از بهترين آموزه هاي اردوهاي راهيان نور است
بازدید : 190 |

دكتر حميد رضا حاجي بابايي صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه ، در دومين نشست ستاد اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با اعلام اينكه از مجلس خواستارم رديفي همانند آموزش قرآن براي نماز به تمام وزارتخانه ها اختصاص دهد ، اظهار كرد : يكي از كارهاي مهمي كه درسه سال اخير در آموزش و پرورش صورت گرفته است ، اعزام يك ميليون دانش آموز پايه دوم دبيرستان به اردوهاي راهيان نور بوده كه اولين و بزرگ ترين آموزه آن اقامه نماز جماعت و حجاب است .

وي ادامه داد : درطول يك هفته ، برگزاري اردوهاي راهيان نور حجاب ، نماز و ديگر مسائل سياسي و اعتقادي  به دانش آموزان  آموزش داده مي  شود  .

دكتر حاجي بابايي با اشاره به اينكه گفتمان امروز آموزش وپرورش از جنس قرآن و نماز است  ، تصريح كرد : گفتماني منطقي و تحولي بر آموزش وپرورش حاكم شده است و امروز  در سفرهاي استاني مطالبات منطقي از وزير آموزش وپرورش صورت مي گيرد.

وزير آموزش وپرورش با بيان اينكه امروز معلمان احساس عزت بيشتري مي كنند ، اضافه كرد : رويكرد ي بارشي در خصوص نماز ، قرآن ، راهيان نور  و ... در آموزش وپرورش حاكم است .

وي با بيان اينكه ورود 5000 مربي برجسته قرآني به آموزش وپرورش فضاي اين وزارتخانه را تغيير خواهد داد ، ادامه داد : آموزش وپرورش بايد همچون گذشته براي تحصيل و حضور  دانش آموزان در مدارس به خانواده ها اطمينان و آرامش خاطر دهد .


نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:راهیان نور,نماز,حجاب,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(15)
بازدید : 245 |

*** اگر يك برنامه تلويزيوني، يك محصول، يك مجله و ... مورد توجه شما قرار گرفت دست به كار شويد و براي مسوولان آن‌ها نامه‌اي بنويسيد. يك جمله صميمانه بر روي يك تكه كاغذ، شگفتي مي‌آفريند. *** بهاي شما به اندازه سختي‌هايي است كه در طول زندگي متحمل مي‌شويد. ارزش شما به حرف‌هايي است كه براي نگفتن داريد. *** اگر مي‌خواهيد بدانيد كه آرزوي شما دست‌يافتني است،‌ ببينيد آيا در لحظه‌اي كه آن آرزو را مجسم مي‌كنيد به آن رسيده‌ايد، آيا ضربان قلبتان تندتر مي‌شود و هيجان وصف‌ناشدني وجودتان را فرا مي‌گيرد؟ *** ناشناختني همه را به يك اندازه دوست دارد و همه ما مشمول لطف بيكران آن مهربان بزرگ هستيم. *** دقايقي بينديشيد. شما فقط قادريد خودتان باشيد و نمي‌توانيد جاي شخص ديگري قرار بگيريدد. زماني كه به اين باور رسيديد شكوفا خواهيد شد و از خودتان لذت خواهيد برد. *** موفقيت دايمي در توكل و با او بودن است. *** رابطه خود را با عشق، مستحكم كنيد و با قلبتان بگوييد: ”دوستت دارم.“ *** زندگي يعني: عشق و آرامش.

برای مطالعه بیشتربه ادامه مطلب  مراجعه نمایید.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

رازموفقیت/فقط خدارابپرستیم(14)
بازدید : 215 |

كاينات، بيكران سخاوتمند است و ما نبايد به اشتباه فكر كنيم كه اگر تكه بزرگي از كيك الهي بخواهيم، به ديگران تكه‌هاي كوچك‌تري خواهد رسيد. *** پول و ثروت، بازتابي از انرژي است و نيروي هستي در آن جاري است. *** لياقت خود را افزايش دهيد. هر كس به اندازه ظرفيتي كه دارد، از بركات الهي بهره‌مند مي‌شود. *** اگر هديه الهي عاشق بودن، وارد حريم قدرتمندتان شده است، خوشا به حالتان. چرا كه ناشناختني اين احساس زيبا را فقط به كساني هديه مي‌دهد كه مورد توجه او هستند. *** رهايي، اولين ستون عشق است. آزادي كامل و بي‌قيد و شرط. رها از هر بند و اسارت. عشق را رها كن، بگذار هر لحظه با بال خودش پروازكنان به سويت برگردد. آن وقت شيريني‌اش را تا آخر عمر مي‌چشي. *** اگر موجودي در اين جهان وجود دارد كه از ديدنش رنگ رخساره‌ات تغيير مي‌كند و صداي قلبت، آبرويت را به تاراج مي‌برد، مهم اين نيست كه او مال تو باشد، مهم اين است كه فقط باشد، زندگي كند، لذت ببرد، نفس بكشد و دل تو از نوشيدنش سيراب شود. تا صبح بر بالش بنشيني و خواب رفتنش را تماشاگر باشي،‌ اين همان عشق است و عاشق، آرزويي ندارد جز با پاهاي برهنه به زيارت يار رفتن.

 

برای مطالعه بیشتربه ادامه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:خدا,مثبت اندیشی,

36 هزار شهید دانش‌آموز داریم/به دنبال فهمیده‌های ایران در هر استان هستیم
بازدید : 227 |

حسین هژبری در در مراسم جشن تولد 220 هزار دانش آموز مقطع ابتدائی مشهد مقدس كه در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، ضمن قدردانی از تمام كسانی كه در طرح حدیث ولادت مشاركت كرده اند، گفت: در این طرح كه دانش آموزانی كه روز تولدشان با یكی از امامان معصوم تقارن دارد و ما آن را جشن می گیریم به معنی آن است كه راه و روش و اخلاق آن بزگواران را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

 وی باتاكید براینكه دانش آموزان باید صفات و ویژگی های بارز و برجسته هر یك از امامان معصوم را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهند، ادامه داد: به طور مثال از امام حسن(ع) كه كریم اهل بیت بوده اند باید كرامت و از امام حسین (ع) شجاعت را آموخت.

 هژبری با بیان اینكه در كشور 36 هزار دانش آموز شهید داریم، خاطرنشان كرد: ما در هر استان به دنبال فهمیده های ایران هستیم كه حسینی عمل كردند.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گفت: صلوات خلاصه و عصاره اصول دین ، یعنی توحید ، نبوت و امامت است.

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:فهمیده های ایران,36هزار شهید,

پرداخت عیدی فرهنگیان تا آخر بهمن ماه/ جزئیات نظام رتبه‌بندی معلمان
بازدید : 322 |

حمیدرضا حاجی بابایی روز چهارشنبه در حاشیه نواخته شدن زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار پانا مبنی بر اینکه نظام رتبه بندی معلمان چه زمانی به تصویب خواهد رسید؟ اظهار کرد: ما پیشنهاد خودمان را مطرح کردیم که شامل 4 مرحله است.

وی افزود: پیشنهاد ما درباره نظام رتبه بندی معلمان شامل «مربی معلم»، «استادیار معلم»، «دانشیار معلم» و «استاد معلم» خواهد بود که باید به قانون تبدیل شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه ممکن است تغییراتی در قانون درباره نظام رتبه بندی معلمان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: این پیشنهاد از سوی آموزش و پرورش ارائه شده و هر چیزی که قانون شود ما باید آن را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: معلم برای ما این است که این موضوع تعریف شود که جایگاه معلم چیست و آن تعریف از اسامی برای ما مهمتر است.

 وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه زمانی نظام رتبه بندی معلمان تصویب خواهد شد؟ گفت: من خیلی به این کارها ورود پیدا نمی‌کنم. ما یک زمانی جلسه مشترکی را با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی در مشهد برگزار کردیم که جمع بندی هایی را انجام  و با این جمع بندی هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

وی در خصوص زمان اجرای آن گفت: ما این موضوع را آماده کردیم و به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و هم به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده ایم و در آن جلسه همه این موارد را تقدیم کردیم.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:رتبه بندی,عیدی,

میلاد ششمین اختر تابناك آسمان ولایت و نبی اكرم نور هدایت مبارك باد
بازدید : 280 |

میلادنبی اکرم محمدمصطفی(ص)بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق(ع) بر شما تبریك وتهنیت باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای ششم پیشوای اهل ولا
خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدانمایی تو
هم ز سر تا بپای صدق و صفا
ولادت امام جعفر صادق و نبی اكرم مبارك

نور عترت آمد از آیینه ام

کیست در غار حرای سینه ام

رگ رگم پیغام احمد می دهد

سینه ام بوی محمد می دهد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه فرو ماند از جمال محمد

سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلك را كمال و منزلتى نیست

در نظر قدر با كمال محمد

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:میلاد پیامبر اعظم (ص) ومیلاد امام جعفر صادق (ع),

90 اثر خواندن دعای فرج در قنوت
بازدید : 271 |

فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است.

1-فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است
2- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست
3-اظهار محبت قلبی است
4- نشانه ی انتظار است
5- زنده کردن امر ائمه اطهار(ع) است
6- مایه ناراحتی شیطان لعین است
7-نجات یافتن از فتنه های آخرالزمان است
8- اداء قسمتی از حقوق آن حضرت است که اداء حق هر صاحب حقی ؛ واجب ترین امور است
9- تعظیم خداوند و دین خداوند است
10- حضرت صاحب الزمان (عج) در حق او دعا می کند
11- شفاعت آن حضرت در قیامت شامل حال او می شود
12- شفاعت پیغمبر (ص) ان شالله شامل حالش می شود
13- این دعا امتثال امر الهی و طلب فضل و عنایت او است
14- مایه ی استجابت دعا می شود
15- اداء اجر رسالت است
16- مایه دفع بلاست
17- سبب وسعت روزی است انشالله
18- باعث آمرزش گناهان است
19- سبب تشرف به دیدار آن حضرت در بیداری یا در خواب می شود انشالله
20-سبب رجعت به دنیا در زمان ظهور آن حضرت می شود انشا لله

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دعای فرج,

وزیر آموزش و پرورش درگذشت یكی از دانش‌آموزان را تسلیت گفت
بازدید : 245 |

وزیر آموزش و پرورش پس از اعلام روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجانغربی مبنی بر وقوع حادثه برای اتوبوس راهیان نور و درگذشت یكی از دانش آموزان پیام تسلیتی صادر كرد.

ما عندكم ینفد و ما عندالله باق

خبر تأسف‌بار سانحه واژگونی اتوبوس كاروان راهیان نور حامل دانش آموزان ناحیه یك ارومیه كه منجر به پرواز ملكوتی دانش آموز مهدی جوان و جراحت جمعی از عزیزان دانش‌آموزگردید، قلوب آحاد ملت ایران را سخت جریحه دار و متاثر ساخته و باعث حزن و اندوه عمیق اینجانب گردید.

بدون ‌تردید این نوگل نشكفته پرپر شده كه در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت جان شیرین خود را از دست داد، هم اكنون در جوار رحمت حق آرمیده و از خوان نعمت بیكران او متنعم می باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده به دانش آموزان هم سنگر و بازماندگان این عزیز از دست رفته ، همجواری با شهیدان والامقام برای آن مرحوم و صبر وشكیبایی برای خانواده‌ی معزز آن پركشیده به سوی معبود را از خداوند منان مسألت می نمایم.

حمید رضا حاجی بابایی

وزیر آموزش و پرورش

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:اردوی راهیان نور, حادثه,پیام تسلیت,

ورود کارشناسی‌ارشد به˝دانشگاه‌فرهنگیان˝از سال آینده
بازدید : 265 |

جهانبخش محبی نیا، سرپرست دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: از سال تحصیلی آینده در دانشگاه فرهنگیان برای مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان از طریق برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

محبی نیا با اشاره به اینکه پنج رشته برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان تدارک دیده شده و در مراحل پایانی اخذ مجوز آنها هستیم، خاطرنشان کرد: این رشته ها شامل "علوم تربیتی با گرایش آموزش ابتدایی ویژه معلمان ابتدایی"، "مدیریت آموزشگاهی ویژه مدیران و معاونان"، "مشاوره و راهنمایی ویژه مشاوران"، "رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ویژه دبیران تربیت بدنی"، "مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی تربیتی ویژه مدیران حوزه های اداری و ستادی" است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پایان گفت: جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون های برگزاری است که در پذیرش آن معلمان از اولویت برخوردار هستند.
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:کارشناسی ارشد,دانشگاه فرهنگیان,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس