red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




ماشين حساب مهندسي براي تلفن همراه
بازدید : 265 |

 

دیگر لازم نیست برای انجام محاسباتتان حتما ماشین حساب مهندسی به همراه داشته باشید، چرا که می توانید تلفن هوشمند خود را به یک ماشین حساب فوق پیشرفته تبدیل کنید. برای این کار ما نرم افزار Panecal Plus رو به شما معرفی می کنیم.
پس از نصب نرم افزار روی تلفن می توانید با وارد کردن معادله رياضي مورد نظر؛ به راحتي به جواب نهایی  آن دست یابید.
همچنین این نرم افزار تمام کار های عادی که یک ماشین حساب مهندسی انجام میدهد مثل محاسبه ی توابع لگاریتمی، مثلثاتی، فاکتوریل، توان رو، را بر روی تلفن هوشمند شما انجام می دهد.
 

برای دانلود Scientific Calculator مخصوص سیستم عامل ویندوز فون اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود ماشین حساب مهندسی با رسم نمودار Calc Pro HD برای آیپد اینجا را کلیک کنید.

 برای دانلود ماشین حساب مهندسی برای سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 اینجا را کلیک کنید.
 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,

نسخه نهایی ویندوز ۸
بازدید : 219 |

محیط کاربری و امکانات ویندوز ۸ ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی ۲۰ سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز ۸ از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز ۸ است و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز ۸ است. ویندوز ۸ قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.
صفحه شروع به کار ویندوز ۸ ، Home Screen نام دارد. این صفحه به گونه ای طراحی شده تا بیشترین سازگاری را با صفحات نمایش معمولی و لمسی داشته باشد. در صورتی که شما یک کامپیوتر با صفحه نمایش معمولی داشته باشید، میتوانید از این صفحه عبور کرده و دسکتاپ و مرورگر محبوب و همیشگی ویندوز را ببینید.

 


منوی استارت ویندوز ۸ نیز با تغییراتی همراه است. ویندوز ۸ تعامل بیشتری با کاربر دارد و به صورت اتوماتیک اطلاعات لازم را به صورت آنلاین دریافت کرده و نمایش میدهد. اطلاعاتی مثل پیغام های جدید دریافت شده، ایمیل های خوانده نشده، دریافتی های جدید از RSS ها و … بدون نیاز به اجرای برنامه خاصی به صورت اتوماتیک در منوی شروع به کاربر اعلام می شود.

صفحه Home Screen با سلیقه شما قابل تنظیم است. میتوانید میزان فضای اختصاص داده شده به هر برنامه را مشخص کنید تا همه چیز را صفحه خانگی به بهترین شکل مدیریت کنید. اندازه هر کدام از این کاشی ها توسط شما قابل تنظیم است. و همچنین محتوایی که میخواهید در هر کدام نمایش داده شود توسط خودتان تعیین میگردد. میتوانید در یکی تعداد ایمیل های جدید دریافتی را ببینید، در دیگری وضعیت آنلاین بودن دوستانتان را پیگیری کنید، در دیگری آخرین استاتوس های فیس بوک را ببینید، در یکی وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید و…

برخی از قابلیت های جدید ویندوز ۸ به صورت فهرست وار عبارتند از:
- حذف دکمه Start و قرار گیری بخش حساس به حرکت ماوس به جای آن
- نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 10
- امکان لاگین با تشخیص چهره (در صورت داشتن وب کم)
- بوت فوق سریع (تنها در ۵ ثانیه ویندوز ۸ راه اندازی میشود)
- رابط کاربری جدید برای Task Manager
- امکان استفاده از چندین مانیتور به صورت همزمان
- سیستم جدید امنیتی Windows Defender
- امکان نظارت بر فعالیت های کودکان با کامپیوتر
- امکان اجرای نرم افزارهای قدیمی تر (مثل فتوشاپ، آفیس، ویژوال استودیو، و …)

برخلاف ویندوز ۷ که در زمان رونمایی امکان اجرای بسیاری از برنامه های قدیمی را نداشت، ویندوز ۸ همچنان از نرم افزارهای قدیمی تر پشتیبانی میکند تا شما بتوانید با اطمینان از امکان نصب و اجرای نرم افزار های مورد نیاز خود، از ویندوز ۸ استفاده کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,

رویانیان: خوشحالم پرسپولیس از تیم به باشگاه تبدیل شده است
بازدید : 248 |

محمد رویانیان در دیدار صبح امروز با وزیر ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر را به دکتر محمد عباسی ارائه کرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت. بنده سعی می‌کنم گزارشی کوتاه اما جامع از فعالیت‌های باشگاه را ارائه کنم. ما سعی کردیم پرسپولیس را از یک تیم به باشگاه تبدیل کنیم و خرسندیم که پرسپولیس پس از 50 سال صاحب یک آکادمی مجهز شده است. شاید باورتان نشود اما پرسپولیس با این نام بزرگ، سوابق دیرینه و افتخارات زیاد در بحث تیم‌های پایه مشکلات عدیده‌ای داشته و از یک آکادمی که نیاز مبرم یک باشگاه فوتبالی است، برخوردار نبوده است.
وی افزود: برای اخذ مجوز آکادمی طبق مقررات امتیاز تیم می‌بایست به مرز عدد 80 برسد، اما پرسپولیس با امکانات و برنامه‌هایی که داشت فقط 33 امتیاز کسب کرده بود که ما سعی کردیم با تجهیز زمین‌های ورزشی، خوابگاه و بسیاری اقدامات دیگر امتیازات پرسپولیس را افزایش داده تا یکی از هفت باشگاهی باشیم که مجوز داشتن آکادمی را اخذ کرده است.
رویانیان تصریح کرد: در این راستا از معاونت ورزشی باشگاه و همچنین آقای استیلی که خالصانه و متواضعانه به این موضوع ورود کرده‌اند تشکر می‌کنم. ما انشاءالله آکادمی مجهز پرسپولیس را در یک مراسم افتتاح می‌کنیم و برای توسعه آکادمی و کارهای ریشه‌ای در تیم‌های پایه با باشگاه‌های خارجی مذاکره کرده‌ایم تا از علم و تجربه آنها استفاده کنیم.
مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس و افتتاح آن اقدام ماندگاری بوده که اخیرا انجام داده‌ایم. این دانشگاه در حال حاضر با 105 دانشجو در سه رشته فوتبال‌، فوتسال و آمادگی جسمانی آغاز بکار کرده و تابستان سال آینده 10 رشته دیگر به آن اضافه می‌شود. این دانشگاه متعلق به همه باشگاه‌های کشور است و ما سعی می‌کنیم آن را به یکی از بزرگترین مراکز علمی ورزشی کشور تبدیل کنیم.
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و جمعی از والدین شهدا
بازدید : 242 |

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء از آیت الله طاهری خرم آبادی و جمعی از والدین شهدا که در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان بستری هستند, عیادت و برای سلامتی آنان دعا کردند. 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

فرمانده کل ارتش گفت: آمادگی رزمی با سلاح‌های جدید ایجاد نمی‌شود و آمریکا توان جسارتی علیه ایران حتی
بازدید : 199 |

 امیر سرلشکر عطا‌ء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه 29 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه غربی‌ها اعلام می‌کنند گزینه نظامی در مقابل ایران روی میز است، گفت: ما روی حرف‌هایی که گفته می‌شود حساب نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم آنها به شکل کلیشه‌ای باید این موضوع را مطرح کنند و خوراک رسانه‌های خودشان است و نه تهدیدی است و نه مصرفی دارد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: البته نمی‌خواهیم بگوییم دشمن توان نظامی ندارد اما داشتن توان با اعمال اراده توان فرق می‌کند.

صالحی در خصوص نصب توپ‌های لیزری بر روی شناورهای آمریکایی در آب‌های جنوبی، اظهار داشت: آمادگی رزمی با سلاح ایجاد نمی‌شود آنها از قبل هم سلاح‌های گوناگون از جمله سلاح اتمی داشته‌اند اما توان اعمال جسارتی حتی با سلاح‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ندارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به طور مشخص آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند در خصوص تهدیدات آنها علیه ایران گفت: اگر بخواهند دست به حماقت بزنند و تهدید خود را علیه ایران عملی بکنند ما در پاسخ به آنها درنگ نخواهیم کرد.

صالحی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی گفته‌اند، اسرائیل ممکن است به تنهایی به ایران حمله بکند، اظهار داشت: ما هم همین حرف را می‌زنیم و می‌گوییم ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا به تنهایی در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

سردار نقدی در پیامی به مناسبت روز ارتش:
بازدید : 267 |

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین سالروز حماسه‌ای ماندگار از ارتش پرافتخار و عزت آفرین جمهوری اسلامی است، حماسه‌ای که از 19 بهمن 57 با بیعت ارتشیان مومن با ولایت فقیه آغاز شد، در جنگ با آشوبگرانِ عامل استکبار و دوران دفاع مقدس شکوفا شد و همچنان استمرار دارد و هر روز بر عظمت و شوکت آن افزوده می‌گردد.

آنچه این حماسه را رقم زده و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشی منحصر بفرد تبدیل کرده است بیش از هر چیز ایمان الهی و ولایتمداری و روحیه خودباوری و استقلال ارتش است و آنچه آن را استحکام بخشیده وحدت و همدلی با سپاه و پیوند عمیق با بسیج و تفکر بسیجی است.

ولایتمداری، ایمان و دیانتی که "شیرودی"ها نماد آن بودند، خودباوری و جهاد علمی که "ستاری"ها آن را پی ریختند، وحدت و همدلی که "صیاد"ها فدای آن شدند و جوشش بسیجی که "بابایی"ها، "اردستانی"ها و "آبشناسان"ها الگوی مجسم آن هستند ارتشی مقتدر و مردمی را ساخته است که مصداق حزب الله است.

تنها ارتش با این ویژگی هاست که می تواند چون کوهی استوار در مقابل رژیم ظالم و مستکبر آمریکای جنایتکار بایستد و هیمنه‌ی ظالمان بین‌المللی را در هم بشکند.

با وجود چنین ارتشی سخن از سازش و کوتاه آمدن در مقابل دشمن، خیانتی آشکار است. وجود ارتش در این خط و مرام، آزادی قریب الوقوع بیت المقدس و همه ی سرزمین های اسلامی را نوید می دهد، ما به ارتش مکتبی خود که با پیروی محض از امام خامنه‌ای عزیز، قدرت مضاعفی به کشور بخشیده است افتخار می‌کنیم و این روز را به ارتشیان غیور و همه‌ی ملت ایران تبریک می‌گوییم.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

خواص ذکریاذوالجلال والاکرام
بازدید : 346 |

ثامن تم:خواص ذکر یا ذوالجلال و الاکرام

                                 ذوالجلال و الاکرام ( دارای بزرگی و بزرگواری و بنده نوازی)

ویبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام : و باقی ماند ذات پرودگارت که صاحب بزرگی و شوکت مطلق است .
خداوند صاحب نعمات است صاحب غنای مطلق است و کریم و بزرگوار نیز می باشد .
اگر کسی می خواهد رفع گرفتاری دشوارش برطرف گردد روزی در سجده 21 مرتبه « یا. ذوالجلال و الاکرام» را بگوید و باعث پیدا کردن بزرگی و حشمت در بین مردم و باعث استجابت دعا مداومت بر ذکر « یا ذوالجلال و الاکرام» به تعداد 9 مرتبه در روز تکرار گردد حداقل 9 مرتبه به جهت استجابت دعا، آن را با «يا ذالجلال والاکرام» ختم نماييد.
هر كه خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار اين اسم را بگويد و در آخر اين دعا را بخواند: «اِسْتَجِبْ دَعَواتي كُلّها يا ذَالجَلالِ وَ اْلاِكْرام» همه دعاهاي او مستجاب گردد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

ارتش جمهوری اسلامی ايران مردمی، علمی و اعتقادی است
بازدید : 222 |

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان منتخب و اعضاء پایگاههای بسیج شهرک‌های سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده‌های ارتشیان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده‌شده خواندند و با اشاره به غیر منطقی بودن جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، تأکید کردند: امروز، تمدن غرب به‌واسطه تناقض‌ها، بی‌منطقی‌ها، زورگویی‌ها و بی‌اعتنایی به اصول انسانی در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.

فرمانده کل قوا در این دیدار در تشریح ویژگی‌های منحصر به‌فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مردمی بودن ارتش اشاره کردند و افزودند: در نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتش به دلیل فداکاری و مجاهدت و نه به دلیل زورگویی و قدرت، مورد تکریم مردم و دارای پشتوانه مردمی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص علمی بودن ارتش خاطرنشان کردند: پیشرفت‌ها و گستره کارهای علمی و پژوهشی نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمینه صنایع دفاعی و الکترونیکی حیرت‌آور و غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی و حتی سال‌های اول انقلاب است.

ایشان تأکید کردند: همه این پیشرفت‌ها در شرایطی به دست آمده است که بدخواهان ملت ایران، در دادن کمترین امکانات بخل ورزیدند، اما جوشش درونی استعدادهای جوانان و فرزندان این ملت، شگفتی آفرید.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی دینی و اعتقادی بودن ارتش، افزودند: انجام کار براساس احساس تکلیف و تعمیق روحیه دینی و انقلابی موجب شده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک ارتش متعهد و پایبند به اعتقادات و ارزش‌ها تبدیل شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: چنین ارتشی قطعاً در هر امتحانی سربلند بیرون خواهد آمد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

بیمه طلایی دو میلیون فرهنگی شاغل تمدید شد
بازدید : 254 |

وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ظهر چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه تمدید بیمه طلایی فرهنگیان گفت: این قرارداد یکی از بزرگترین قراردادهای بیمه کشور است که به اسم بیمه طلایی بوده و در حقیقت یک مجموعه کامل از خدمات بیمه ای است که به فرهنگیان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۹ بیمه طلایی فرهنگیان با نظارت بیمه مرکزی شکل گرفت، افزود: این حق جامعه فرهنگی و نخبه کشور است که نگرانی از نظر مسائل درمانی و بهداشتی نداشته باشد و نظام بیمه ای مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.

به گفته کیارشی، بیمه طلایی پس از سه سال ارائه خدمات به فرهنگیان شاغل امروز برای ارائه خدمات به فرهنگیان تمدید شد تا خدمات درمانی شامل هزینه های بیمارستانی بدون سقف، هزینه های دارویی بدون سقف، هزینه های درمانی دندان به صورت محدود و ... به آنها ارائه شود. کیارشی توضیح داد: سال گذشته یک میلیون و ۹۰۰ هزار فرهنگی شاغل و افراد تحت تکفل شان تحت پوشش بیمه طلایی قرار گرفتند. وی با اشاره به اینکه هزینه های درمانی از ۶۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافته است، گفت: برای بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی در سال گذشته کارت بیمه طلایی صادر شده است.

کیارشی ادامه داد: همچنین علاوه بر بیمه طلایی، بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان قراردادی و خانواده هایشان در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: بیمه عمر مصوب برای ۹۴۰ هزار فرهنگی شاغل و ۵۸۰ هزار فرهنگی بازنشسته در قرارداد امروز لحاظ شده است.

کیارشی ادامه داد: از دیگر مفاد تمدید قرارداد امروز پوشش بیمه عمر مکمل برای ۴۵۰ هزار نفر از کارکنان شاغل، پوشش بیمه آتش سوزی برای منازل مسکونی فرهنگیان، پوشش بیمه آتش سوزی برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ باب واحد آموزشی، پوشش بیمه شخص ثالث برای ۵۰۰ هزار خودروی متعلق به فرهنگیان، پوشش بیمه بدنه برای ۱۵۰ هزار خودروی متعلق به فرهنگیان، بیمه حوادث برای ۱۲ میلیون دانش آموز، پوشش بیمه دانش آموزان و کارکنان اعزامی به اردوهای راهیان نور تا سقف کامل دیه در نظر گرفته شده است.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

حاج قاسم سلیمانی نیمی از اموال خود را وقف کرد
بازدید : 256 |

در اقدامی شایسته سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی منزل خود را وقف حضرت زهرا(س) نمود. 

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگوی “بوتیا” اظهار داشت: فرمانده سپاه قدس پنجاه درصد از کل اموال خود را را با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف نمود.

در همین رابطه رییس شورای تبلیغات اسلامی کرمان در گفتگو با خبرنگار “بوتیا” اعلام کرد: هدف از این وقف ایجاد یک بیت الزهرا(س) در محل خانه حاج قاسم سلیمانی برای رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی است و خود ایشان قصد ساخت این بنای فرهنگی-مذهبی را دارند. لازم به ذکر است این خبر با وجود مخالفت حاج قاسم سلیمانی توسط یکی از دوستان ایشان رسانه ای شد.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر رابر استان کرمان متولد شد. او در طول جنگ تحمیلی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود. وی اکنون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:”شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد”.

پس از اینکه جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسئولین سپاه قدس را دادند سایت گوگل اقدام به انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی کرد.

این در حالیست که سردار حاج قاسم سلیمانی اساسا در قالب و چارچوب معادلات سرویس‌های امنیتی غرب زندگی نمی‌کند و آنطور که خودش بارها و بارها تأکید کرده است، همانند بسیجی‌ها می‌زید. آنهایی که حاج قاسم را بشناسند، می‌دانند که منزل این سردار دلاور نه در شهر زادگاهش یعنی کرمان و نه در تهران؛ هیچگاه یک منزل امنیتی و با آدرس نامشخص نبوده است.

منزل حاج قاسم در کرمان محل برگزاری عزای حضرت فاطمه(س) است.
مردم شهر کرمان، هر سال در شب شهادت حضرت زهرا(س) و در قالب هیئت عزاداری، پس از طی کردن مسیری از خیابان‌های شهر در خانه فرمانده بسیجی لشکر ۴۱ ثارالله حضور می‌یابند و عزاداری می‌کنند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده‌های امنیتی غربی باید بدانند قاسم سلیمانی مقتدایی چون خمینی(ره) دارد که هنگامیکه توسط وزیر اطلاعات وقت به بیت ایشان خبر داده می‌شود که رژیم صدام قصد دارد منطقه جماران را بمباران کند، در ذیل نامه وزیر اطلاعات، ضمن مخالفت با نقل مکان از جماران، این بیت شعر را می‌نویسد:

“بر در میکده‌ام دست فشان خواهی دید
پای کوبان چو قلندر صفتان خواهی دید
از اقامت‌گه هستی به سفر خواهم رفت
به سوی نیستیم، رقص‌کنان خواهی دید”

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

فرمانده کل سپاه: هشدارهای رهبرانقلاب به دشمنان جدی و مبتنی بر قدرت دفاعی ایران است
بازدید : 246 |

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در جمع رزمندگان یگان های عملیاتی سپاه مستقر در مناطق مرزی گفت: هشدار های بازدارنده رهبر معظم انقلاب به دشمنان جدی و مبتنی بر ظرفیت ها و واقعیت های قدرت دفاعی و قاطع ایران اسلامی است.وی گفت: تمامی سناریوها و استراتژی های دشمنان خارجی و داخلی را در منطقه شمال غرب تحت کنترل و مدیریت قرار داده ایم.
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به آمادگی دفاع همه جانبه سپاه در برابر همه سناریوهای تهدید، گفت: ما بر روند تحولات منطقه مشرف و مسلط هستیم و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب، آرمانهای نظام و امنیت ملی، ظرفیت های لازم را ایجاد کرده ایم.
 
وی با بیان این که مسیر توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی ما توقف ناپذیر است، اظهار داشت: امنیت ذخائر استراتژیک انرژی جهان در دستان سپاه است و دشمنان انقلاب اسلامی علی رغم رزمایش‌های منفعلانه و بی ثمر و تحمیل هزینه های سرسام آور به ملت های خود، قادر به تامین امنیت انتقال انرژی از خلیج فارس نخواهند بود.
 
سردار جعفری گفت: دشمنان به هم پیوسته که در چار چوب یک سناریوی خطرناک امنیتی، امنیت منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه هدف گیری کرده اند، باید متوجه باشند که در مسیر یک جنگ پر هزینه و تمام ناشدنی قرار گرفته اند که اگر به سرعت از این وضعیت خارج نشوند، مطمئنا در اثر این نبرد فرسایشی، متحمل هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی خواهند شد که وضعیت امروز آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه شاهدی بر این واقعیت است.
 
فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در کنار بومی ساختن امنیت، تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک اسلامی و ملی برای بار آوردن سطح همگرایی در میان مردم منطقه از اولیت های سپاه محسوب می شود.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

دلم ز هجر شهیدان چرا نمی لرزد
بازدید : 236 |

دلم ز هجر شهیدان      چرا نمی لرزد !؟

برای دوری یاران       چرا نمی لرزد !؟

دلی که سنگ شده از قساوت بی حد

دمی بیاد شهیدان      چرا نمی لرزد !؟



http://media.farsnews.com/Media/8804/Images/jpg/A0703/A0703338.jpg

من در عجبم با همه نامی که تو داری 
این خلق چرا نام تو گمنام نهادند
 گویا که ندیدند ملائک همه در صف 
بر تربت تو   بر سر تعظیم فتادند ....


نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

گفت فحشا کجا آید پدید؟!؟ گفتمش در کوچه های بی شهید
بازدید : 253 |


ای شهید چرا بست نشسته ای؟؟

چرا سر در گریبانی؟؟

فدای این حیای تو ای شهید

بأبی ، أنت و امی.

گفت فحشا کجا آید پدید؟!؟
 گفتمش در کوچه های بی شهید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

شوخی با نامحرم و گرفتاری هزارساله در جهنم...
بازدید : 189 |

قابل توجه برادران و خواهران (مخصوصا در فضای مجازی)  که به هیچ وجه مراعات نمیکنند !!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم):

«مَنْ فاكَهَ بِامْرَأَهٍ لا یَمْلِكُها حُبِسَ بِكُلِّ كَلِمَهٍ كَلَّمَها فِی الدُّنیا اَلْفَ عامٍ فِی النّار»

هرکس با نامحرم شوخی کند، 
در مقابل هر کلمه ای که در دنیا با او سخن گفته است،
خداوند هزار سال او را در جهنم زندانی خواهدکرد!

منبع:
وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۹۸
ثواب الاعمال و عقاب الاعمال، ص 334
 

 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

گزارش تصویری از حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین ( علیه السلام)
بازدید : 237 |

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

احتمال سونامی به دنبال زلزله ۷/۷ ریشتری
بازدید : 257 |

دکتر وحید چگینی رییس این موسسه از وقوع زلزله‎ای با بزرگای ۷/۷ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۵:۱۴ ۲۷/۱/۹۲ در شهرستان سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی با اشاره به مختصات زلزلهE ۰۸/۶۲ و N۰۵۶/۲۸ در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری از دریای عمان و خلیج چابهار،     فاصله کانون زلزله را با زاهدان ۱۹۸ km ، ایرانشهر ‎۱۶۷ km و خاش ۸۶ km اعلام کرد.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رییس موسسه ملی اقیانوس‎شناسی با تاکید بر این‎که در ساعات آتی احتمال زمین‎لغزش وجود دارد، امکان وقوع سونامی در مرزهای آبی جنوب کشور از نزدیک مرز پاکستان تا تنگه هرمز را متصور بیان نمود و توصیه کرد که حداقل تا ۲ ساعت آینده این سواحل در حد امکان تخلیه شود.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

خبرهای خوش برای سربازان وظیفه
بازدید : 229 |

امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه در نشست خبری که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در قرارگاه جنوب غرب برگزار شد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هویت اصلی و واقعی خود را پس از پیروزی جمهوری اسلامی، با فرمان تاریخی امام در 28 فروردین 58 به دست آورد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همگام با سپاه پاسداران توانست از نظام، ولایت و ایران اسلامی دفاع کند اذعان داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس که روزهای سخت و سرنوشت سازی در تاریخ کشورمان بود با پیروی از پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک کشورمان به دست رژیم بعثی عراق بیفتد.

فرمانده قرارگاه و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی روی ارتش طاغوت به عنوان حافظ منافع خود در ایران و منطقه حساب باز کرده بود بیان داشت: 2 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با قصد انحلال ارتش شعارهایی را سر داد و تعدادی انسان‌های فریب خورده نیز تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی در این زمینه افزود: اما امام که واقف بودند توانستند با آگاه کردن ارتش، انقلاب و نظام نوپای ایران را حفظ کنند.

*نابودی گروهک‌های تروریستی غرب توسط شهید صیاد شیرازی

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

غنی‌سازی بالای ۲۰ درصد در صورت نیاز به سوخت زیر دریایی
بازدید : 210 |

فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز در همایش «انرژی هسته‌ای هزینه یا فرصت» در دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه برنامه‌ای برای غنی‌سازی بالای 20 درصد نداریم گفت: مصارف 20 درصد برای اورانیوم در ساخت آشکار‌سازهای هسته‌ای و تحقیقات رآکتور است و هرچه آشکار‌سازها به سمت نترونی پیش بروند جزو محدودیت فروش به ایران است که در حال ساخت آنها هستیم.

وی ادامه داد: فعلا برنامه‌ای برای غنی‌سازی بالای 20 درصد نداریم ولی در برخی موارد نظیر مصارف خاص مثل کشتی و زیردریایی اگر محققان ما نیاز به حضور بیشتر در زیر دریا داشته باشند باید موتور‌های کوچکی را بسازیم که برای ساخت آن سوخت 45 تا 56 درصد غنی‌سازی شده نیاز است.

وی افزود: در این صورت ممکن است به این سوخت نیاز داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون آژانس گزارشی مبنی بر غنی‌سازی 50 درصدی ایران نداده است زیرا چنین چیزی وجود ندارد و فقط یک گزارش 27 درصدی بوده که آن هم گاهی ممکن است در راه‌اندازی ماشین‌ها خطای اپراتوری وجود داشته باشد که ما برای آژانس توضیح دادیم و قابل قبول بود.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

پرسپولیس میزبان فینال جام‌حذفی فوتبال شد
بازدید : 259 |

در پایان جلسه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در سازمان لیگ که بیش از 2 ساعت و نیم طول کشید توافقی برای برگزاری محل فینال جام حذفی حاصل نشد و در نهایت با انجام مراسم قرعه کشی شهر تهران به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد.

فینال جام حذفی قرار است روز 15 اردیبهشت بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار شود.

در مراسم قرعه کشی از طرف پرسپولیس رویانیان، منتقمی و پروین و از طرف سپاهان رحیمی و فتاح و حبیبی حضور داشتند.

در این قرعه کشی مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ هم حضور داشت.

پرسپولیس در تمامی دیدارهایی که در جام حذفی میزبان با قید قرعه انتخاب شد میهمان بود و مجبور شدند در خارج از تهران برابر حریفان خود بازی کنند. پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی و با داماش در گیلان در نیمه نهایی جام حذفی بازی کرد.

پیش از این پیشنهاد انجام این بازی در شهری بی‌طرف مثل مشهد، قم نیز مطرح شد که این پیشنهاد در نهایت رد شد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

صلاحيه مصوبه محاسبه سنوات ارفاقي كاركنان آموزش وپرورش استثنايي كشور
بازدید : 416 |

نامدار عبدالهيان  با اشاره به اين مطلب كه سنوات ارفاقي كاركنان آموزش وپرورش استثنايي در 12دي ماه سال گذشته با پيگيري هاي دكتر حاجي بابايي به تصويب هيات وزيران رسيد، گفت : در اصلاحيه اين مصوبه علاوه  برمحاسبه سنوات ارفاقي در بازنشستگي كاركنان، اين سنوات در طبقه ، رتبه شغلي و حق شاغل نيز محاسبه خواهد شد.

وي اظهاركرد : اصلاحيه سنوات ارفاقي كاركنان آموزش وپرورش استثنايي با هماهنگي اداره كل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش وپرورش در احكام جديد كاركنان سازمان آموزش وپرورش استثنايي لحاظ خواهد شد.

 

متن اصلاحيه هيات دولت به شرح زير است: 

 

« نظر به اينكه در تصويب نامه شماره 200634/ت48619 ه مورخ 12/10/1391 عبارت " از هر لحاظ از جمله از نظر " به صورت " از لحاظ " تحرير شده است، لذا مراتب براي اصلاح اعلام مي شود.»

 

عبدالهيان در توضيح متن اين اصلاحيه با اشاره به اينكه احكام افراد ذي نفع بايد اصلاح شود،خاطر نشان كرد:پيش از اين سنوات ارفاقي فقط  شامل بازنشستگي كاركنان آموزش وپرورش استثنايي مي شد اما  با اين اصلاحيه سنوات ارفاقي در طبقه ، رتبه شغلي و حق شاغل كاركنان نيز محاسبه مي شود. 

 

گفتني است ؛ مشكل سنوات ارفاقي كاركنان  آموزش وپرورش استثنايي كه نزديك به 3 سال  بود ، به اين كاركنان  تعلق نمي  گرفت توسط وزير آموزش وپرورش در شوراي توسعه مطرح و سپس در كميسيون دولت بررسي و تصويب شد. 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

بهترین راه برای آغاز کاهش وزن
بازدید : 211 |

برخی از تبلیغات کاهش وزن، بسیار جذب کننده هستند. آیا محصولاتی که با تضمین، کاهش وزن اعجاب انگیز را تبلیغ می‌کنند، واقعیت دارند؟

آیا می‌توان با روزه گرفتن، وزن را کاهش داد؟

پنج کیلو کاهش وزن در ده روز. من به عنوان یک متخصص تغذیه، شیوه‌های بهتری برای کاهش سریع وزن، می‌شناسم. البته، قبول دارم که برخی از تبلیغات، بسیار جذب کننده هستند. مدتها از خودم می‌پرسیدم، آیا محصولاتی که با تضمین، کاهش وزن اعجاب انگیز را تبلیغ می‌کنند، واقعیت دارند؟ یکی از دوستانم به نام جین، سالی یک بار، کاهش وزن سریع را امتحان می‌کرد. 3 روز فقط با آب میوه روزه می‌گرفت. ظاهراً، این کار جواب می‌داد. اما علم چه می‌گوید؟
 روزه: بهترین آغاز
مردم، قرن هاست که روزه می‌گیرند. اکثراً هم به دلایل مذهبی. اما این روزها، روزه‌ی کوتاه مدت به منظور کاهش وزن بسیار رایج شده است. شاید در نگاه اول، روزه، شیوه‌ی خوبی به نظر برسد اما طبق مطالعاتی که دانشمندان موسسه تحقیقاتی رووت آبردین اسکاتلند در سال 2002 انجام دادند، گروهی از بزرگسالان به مدت 36 ساعت، روزه گرفتند و یک تا دو درصد وزن خود را کاهش دادند. (که در این دوران فقط آب مصرف می‌کردند.) و طی 6 روز توانستند، تا 5% وزن خود را کم کنند. تنها مشکل آنها گرسنگی طولانی مدت بود. اما، چربی از دست نمی‌دادند، بلکه عضله‌شان آب می‌شد.
روزه آب میوه بهتر از آب درمانی است، زیرا با این کار می‌توانیم کمی کالری دریافت کنیم. در اغلب روزه‌هایی که با آب میوه گرفته می‌شوند، علاوه بر آب، روزی 12 لیوان میوه یا آب سبزیجات نیز وجود دارد. اما چنین دستور غذایی فاقد استاندارد تغذیه است.
تنها کسانی می‌توانند روزه بگیرند که سالم بوده و باید تحت نظر پزشک باشند.
 محصولات سوزاننده چربی :با افزایش متابولیک به سوی سوزاندن چربی اضافه خود بشتابید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

زلزله زاهدان در 56 ساله ی گذشته در ایران بی سابقه بوده
بازدید : 235 |

زارع معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی کشور با بیان اینکه هنوز به طور قطعی عمق زلزله مشخص نشده گفت: احتمالا این زلزله در عمق 98 کیلومتری زمین رخ داده است و در طی 56 سال گذشته ما در کشور زلزله ای بالاتر از 5/7 نداشتیم که این زلزله با شدت 7/7 ریشتری در این مدت بی سابقه اعلام شده است.
وی گفت: کانون زلزله در 180 کیلومتری خاش بوده است که بیش از 1200 دستگاه ثبت زلزله در دنیا این زلزله را ثبت کرده اند.
زارع تاکید کرد: این زلزله از نظر انرژی آزاد شده 33 برابر بزرگتر از زلزله ی هفته ی گذشته ی بوشهر بوده است.
وی در خصوص مناطق تحت تاثیر این زلزله خاطر نشان کرد: استان های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و رضوی و در کشورهای همسایه شهرهای کویته و پیشوار به پاکستان، چند شهر افغانستان و کشور های حاشیه ی دریای عمان و خلیج فارس این زلزله را با شدت بالایی احساس کرده اند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

چرا طلا سقوط کرد؟
بازدید : 234 |

 

  کارشناسان اقتصادی می‌گویند سرعت سیر نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی از سال 1980 بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا طی روزهای اخیر در بازارهای جهانی در پائین‌‌ترین سطح طی 2 سال اخیر قرار گرفت. کارشناسان اقتصادی می‌گویند این سرعت سیر نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی از سال 1980 بی‌سابقه بوده است. کاهش 13 درصدی (200 دلاری) در انس طلا، آن هم در عرض چند ساعت بازارهای جهانی را به یکباره شوکه کرد.
کاهش ارزش نقره نیز غافلگیرکننده بود: 16% از جمعۀ گذشته. کاهش ارزش سایر فلزات پایه بدین ترتیب است: پلاتین 7%، پالادیوم 9%، مس7% و نیکل 4%.
اما پیرامون دلایل سقوط طلا و بالا رفتن قیمت فلزات پایه در بازارهای جهانی دلایل مختلفی ارائه شد، اما در مجموع‌ می‌توان آنها را در چند بند خلاصه کرد:
*کاهش رشد اقتصادی چین از مهمترین دلایل کاهش ارزش فلزات پایه در بازارهای جهانی است. چین، مهترین و بزرگترین مصرف‌کنندۀ فلزات پایه و مواد خام در جهان است. مرکز آمار چین روز دوشنبه اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماهۀ اول سال جاری به 7.7% کاهش یافته است؛ عددی کمتر از پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی و حتی کمتر از آخرین سه ماهۀ سال 2012.
کارشناسان موسسۀ استنلی مورگان، تضعیف روند ساخت و ساز و مسکن در چین طی ماه مارس را نیز در این روند دخیل می‌دانند. هرچند که مقامات دفتر ملی آمار چین نسبت به آینده ابراز خوش بینی کردند، اما امیدها و وعده‌های اقتصاد دوم جهان، به اندازه‌ای نبود که بتواند بازارهای جهانی را دل‌گرم کند. نیک براون، در موسسۀ ناتیکسیس، می‌گوید: چین نزدیک به 40% از تقاضای فلزات اولیه در جهان را دارد.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

جیمیل خود را ضد هک کنید
بازدید : 252 |

 

فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود

فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.

بنابراین باید درباره امنیت حساب ایمیل خود نیز همان طور وسواس و دقت به خرج دهید که درباره امنیت حساب بانکی خود مراقب هستید. این دو مورد در دنیای امروز، واقعاً به هم نزدیک و شبیه هستند. اگر از جیمیل استفاده می کنید خبر خوب این است که می توانید آن را تقریباً ضد هک کنید.

با ارائه شماره تلفن همراه خود و فعال کردن گزینه تایید دو مرحله ای حساب کاربری (two factor authentication) در جیمیل می توانید ایمیل خود را از آسیب پذیری دور کنید. بنابراین همین امروز کار را شروع کنید. نه فردا، نه هفته آینده، همین امروزِ امروز و در ادامه مطلب.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

۶ نکته برای حفظ امنیت تلفن همراه
بازدید : 247 |

در دوره‌ای که تلفن‌های هوشمند از ابزارهای اصلی برای تبادل اطلاعات و فعالیت‌های کاری به شمار می‌روند،حفظ حریم امنیتی این دستگاه‌ها تا حد امکان یکی از ضروریات است. به گزارش ایسنا، استفاده از ابزارهایی هم‌چون تلفن همراه امروزه به یکی از رایج‌ترین روش‌های برقراری ارتباط با جهان پیرامون تبدیل شده است به گونه‌ای که با بهره‌گیری از زیرساخت‌های ارتباطی کمتر کاری را می‌توان بر بستر وب متصور شد که امکان انجام آن از طریق تلفن‌های همراه با قابلیت اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد. استفاده هرچه بیش‌تر از دستگاه موبایل، نگرانی حول امنیت فعالیت‌های انجام شده را بیش‌تر می‌کند. این مساله به خصوص در صورتی که از تلفن همراه برای کار استفاده شود، اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. البته باید به خاطر داشت که اگر موبایل شخصی با سرور ای‌میل محل کارش پیکربندی شده باشد، احتمالا برخی از نکات امنیتی که در مقاله مرکز ماهر که اطلاعات این گزارش از آن برگرفته شده است، به آن اشاره کرده است توسط کارفرما پیاده سازی شده است.

Mobile Device Explosion in the Workplace Creates Need for Heightened Security 6 نکته برای حفظ امنیت تلفن همراه

 

در زیر به برخی نکات که رعایت آن‌ها می‌تواند امنیت معقولی را برای تلفن همراه به ارمغان آورد، اشاره شده است که سایت مرکز ماهر آن‌ها را به ۶ بخش تقسیم کرده است:

 

۱- سیستم عاملی انتخاب کنید که رمزگذاری را پشتیبانی می‌کند و از رمزگذاری آن استفاده کنید.
اگر کاربری واقعا به امنیت دستگاه نلفنش اهمیت می‌دهد، باید از سیستم عامل و دستگاه موبایلی استفاده کند که رمزگذاری مبتنی بر سخت‌افزار را برای حافظه‌های داخلی و خارجی پشتیبانی می‌کند. از جمله چنین سیستم‌های عامل می‌توان به Apple iOS و RIM BlackBerry اشاره کرد. این بدان معناست که داده‌های ذخیره شده برروی موبایل در برابر پیشرفته‌ترین هکرها نیز تا حد خوبی محافظت می‌شود. بدون رمزگذاری ممکن است فردی بتواند داده‌های موجود برروی دستگاه را حتی بدون در اختیار داشتن pin یا کلمه عبور نیز بازیابی کند.
رمزگذاری کامل دستگاه در دستگاه‌های فعلی اندروید محدود است و بین تولیدکنندگان مختلف، دارای تفاوت‌هایی است. گوشی‌های هوشمند تجاری موتورولا قابلیت‌های رمزگذاری را برروی اندروید ۲٫۳ و اندروید ۳٫x فراهم می‌آورند. انتظار می‌رود که در سال جاری شاهد رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند اندروید ۴٫x باشیم که رمزگذاری را پشتیبانی می‌کنند.

 

۲- یک pin یا کلمه عبور انتخاب کنید.
فعال کردن یک کلمه عبور، pin، کد عبور یا عبارت عبور، نخستین خط دفاعی برای محافظت از محرمانگی و امنیت به شمار می‌رود. این کار کمک می‌کند که درصورت گم شدن، به سرقت رفتن و یا جا ماندن دستگاه در جایی، از برداشتن آن توسط دیگران و مشاهده و دستکاری در محتویات آن جلوگیری به عمل آید. معمولا در صورتی که رمزگذاری برروی دستگاه فعال باشد، انتخاب کلمه عبور برای آن یک اجبار است. اگر رمزگذاری توسط سیستم عامل پشتیبانی نشده باشد، باید حتما خود را ملزم به تعیین یک کلمه عبور مناسب برای دستگاه گردانید زیرا اگرچه احتمالا داده‌ها توسط افراد خاصی که کلمه عبور را نیز ندارند قابل بازیابی است، اما حداقل به این شکل این داده‌ها را در برابر برخی مجرمان محافظت خواهد کرد.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

زیبا کلام: انتخابات 92 متفاوت‌ترین انتخابات است/ تحلیل ذوالنور از ورود هاشمی به عرصه انتخابات
بازدید : 196 |

مناظره اي با حضور حجه الاسلام ذوالنور و دكتر صادق زيباكلام با موضوع انتخابات و خلق حماسه سياسي در تالار شيخ انصاري دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران برگزار شد.

 

زیباکلام با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از نظر رهبری دچار مشکل هستند، گفت: من به کواکبیان نمره اصلاح‌طلبی نخواهم داد.  وی اظهار داشت: انتخابات در هر کشوری به معنای یک نظر‌سنجی از مردم و به این معناست که آیا شما از سیاست‌هایی که در این 4 سال توسط این حزب و این رئیس‌جمهور که اکثریت را به دست آورده، رضایت دارید یا خیر لذا اگر مردم با سیاست‌های حزب حاکم موافق باشند آن حزب انتخاب می‌شود و یک دوره دیگر زمام امور را در دست می‌گیرد. وی افزود: انتخابات در ایران نیز باید چنین باشد و از مردم نظر‌خواهی شود که آیا شما از سیاست‌های موجود رضایت دارید یا خیر. سوالی که مطرح می‌شود این است که در جامعه ما چقدر این وضعیت طبیعی برای انتخابات وجود دارد؛ بعضی‌ها اعتقاد دارند این وضعیت طبیعی وجود ندارد و بعضی‌ها نظر بالعکسی دارند.
 
زیباکلام با بیان اینکه واقع مطلب این است که نمی‌شود گفت که در جامعه ما 100 درصد اینگونه است؛‌افزود: در انتخابات خرداد 84 یک جریان سیاسی به قدرت رسید و کسی نمی‌تواند در سلامت آن انتخابات شک و تردید داشته باشد؛ اصولگرایان از تیر 84 قدرت را به طور کامل از آن خود کردند و سه قوه به دست اصولگرایان رسید حال بعد از گذشت 8 سال باید پرسید اصولگرایان در اداره امور مملکت چقدر موفق بوده‌اند؟
 
وی در ادامه با اشاره به یک سری معیارها برای موفقیت سیاست‌های اصولگرایان اضافه کرد: ما در این رابطه یک سری معیارها را در نظر می‌گیریم، خط فقر در تیر 84 چقدر بود و حال چقدر است. فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه در سال 84 چقدر بود و حال چقدر است. همچنین دیگر موارد و معیارها نیز موثر است.
 
زیباکلام با بیان اینکه در این 8 سال چقدر اصولگرایان کشور را در مباحث داخلی و خارجی به پیشرفت رسانده‌اند لذا من معتقدم اصولگرایان کارنامه موفقی نداشته‌اند،‌ گفت: آیا مردم جایگزینی دارند که با انتخاب او سیاست‌های 8 سال گذشته کشور را تغییر داده و اصلاح کنند. این استاد دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه ما بگوییم این کشور دشمنانی دارد و به واسطه وجود دشمنان باید در انتخابات شرکت کرد یک دلیل سطحی است؛ سوال این است که اگر رای‌دهندگان 50 میلیون باشند آیا به فرض اگر نصف + 1 نفر از این واجدین با سیاست های 8 ساله گذشته موافق نباشند می‌توانند تغییری ایجاد کنند یا خیر.
زیباکلام افزود: باید بدانیم این نصف +1 نمی‌خواهد اصل نظام را تغییر دهد بلکه اعتراض به سیاست‌های 8 ساله دارد. حال ما باید چه کنیم به صرف اینکه این امکان فراهم نیست تغییر به وجود آوریم باید بگوییم کنار بنشینیم و یا سعی کنید از حداقل امکانات استفاده کنیم؛ در حال حاضر دشوار ترین سوال فراروی اصلاح‌طلبان این است که آیا در این انتخابات شرکت کنیم یا خیر.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

گردن‌کشی هتاکانه خاتمی/ برادرم را رد صلاحیت کنند، کشور سقوط می‌کند!
بازدید : 174 |

لطف نظام به برخی از همراهان فتنه انگار نوعی دیگر برداشت شده و مجرمان امنیتی در سال 88 را که قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی گسترده سرویس‌های اطلاعاتی غرب داشتند ولی از مردم شکست خوردند، به هتاکی‌های گستاخانه و دعاوی توهین آمیز واداشته است.

 

به گزارش رجانیوز، در جدیدترین فحاشی از سوی فتنه‌گران، محمدرضا خاتمی که یکی از رادیکال‌ترین چهره‌های جریان برانداز محسوب می‌شود و در پشت پرده، فعالیت تشکیلاتی فتنه‌گران را هدایت می‌کند، در مصاحبه‌ای با سایت ضدانقلاب "کلمه" که توسط جمعی از افراطیون ضدانقلاب ساکن فرانسه و همراهی سازمان مجاهدین خلق به روز می‌شود، مجددا دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح کرده و ضمن اعتراف به اهمیت و تاثیر بالای انتخابات در ایران، روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال برده و در عین غیر آزاد و مهندسی شده خواندن آن، خواستار حضور جدی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آتی شده است.

 

 خاتمی درباره این مساله که "اگر در انتخابات سال 88 تقلب شد، پس در سال 92 هم تقلب خواهد شد و حضور اطلاح‌طلبان تفاوتی ندارد"، سخنان بامزه‌ای را مطرح می‌کند و از "خواستن ولی نتوانستن" دخالت و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری حرف می‌زند. این فعال فتنه در این زمینه می‌گوید: "نه اینکه نخواهند مهندسی و سناریو نویسی کنند، بلکه شکست روحی شان در این چهار سال این اراده را از آنان گرفته است تا بتوانند مانند گذشته برنامه ریزی کنند. بسیاری از آنها مجبور شده اند به این حالت روی آورند که برای رقابت با اصلاح طلبان برنامه ریزی کنند و نه برای مهندسی انتخابات که می توان آن را یکی از دست آوردهای بزرگ و گام به جلو دانست."

 

 او همچنین مدعی است که "شرایط کشور به گونه‌ایی است و هزینه های تقلب قبلی به اندازه‌ایی بزرگ بوده است که این امکان و اراده را برای تقلب دیگر تا حد زیادی از بین می برد."

 

 محمدرضا خاتمی که مدت‌هاست از ترس بازداشت به دلیل نقش آفرینی در جریان آشوب‌های خیابانی سال 88، کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شود و سخنرانی می‌کند و بیشتر ترجیح می‌دهد تا هر چند ماه یکبار، مصاحبه‌ای در خفا با رسانه‌های ضدانقلاب داشته باشد و به فحاشی علیه مردم بپردازد، در بخش دیگری از این مصاحبه، مدعی سرمایه مردمی جریان موسوم به اصلاحات شده و از برادرش یعنی سیدمحمد خاتمی به عنوان اصلی‌ترین گزینه جریان برانداز برای حضور در انتخابات نام برده و مدعی شده که رد صورت حضور خاتمی، صد در صد رای مردم را دارا خواهد بود.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

موافقت مجلس‌با افزایش حقوق کارمندان
بازدید : 207 |

عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه نوبت عصر جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران گفت: افزایش حقوق کارمندان،‌ قضات، اعضاي هیئت علمی و نیروهای لشکری و کشوری از اختیارات دولت است.
 وی افزود: براساس ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری دولت موظف است بر اساس نرخ تورم بانک مرکزی حقوق کارکنان را افزایش دهد.  
 مصری با بیان اینکه لایحه بودجه دیرهنگام به مجلس ارسال شد و لذا مجلس لایحه بودجه سه‌دوازدهم را تصویب کرد، گفت: براساس بند 90 قانون بودجه 91، دولت اختیار افزایش حقوق کارمندان را دارد.  
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: در لایحه بودجه، افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان از سوی دولت در نظر گرفته شده ولی مجلس با این میزان افزایش مخالف است چرا که در حق کارمندان اجحاف شده و باید بیش از این افزایش داشته باشد.  
 وی با بیان اینکه مجلس با افزایش حقوق کارمندان موافق است، تصریح کرد:‌ مجلس معتقد است باید 22 درصد افزایش حقوق داشته باشیم ولی دولت معتقد است برای 22 درصد افزایش حقوق باید 1300 میلیارد تومان اعتبار در لایحه بودجه در نظر گرفته شود.  
 مصری به تناقض اظهارات دولت در خصوص افزایش حقوق اشاره کرد و گفت:‌در حالی دولت در لایحه بودجه افزایش 20 درصدی حقوق را در نظر گرفته است که طبق مصوبه هیئت وزیران افزایش 25 درصدی حقوق مشاهده می‌شود.  
 سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مجلس تا سقف نرخ تورم موافق افزایش حقوق است

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

Firefox Beta 20.0 برای اندروید
بازدید : 219 |

 

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

اگر از کاربران و طرفداران مرورگر محبوب فایرفاکس هستید می توانید با دانلود کردن نرم افزار Firefox Beta که برای اندروید ارایه گردیده است از قدرت و محیط این برنامه برای مرور کردن صفحات وب در اسمارت فون یا تبلت تحت اندروید خود بهره بجویید . از جمله ویژگی های مهم فایرفاکس نسخه

اندروید می توان به امکان همگام سازی اطلاعات شخصی نظیر سایت های مرورکرده ، داده های ذخیره شده و … در کامپیوتر اشاره نمود .
لازم به ذکر است نسخه پیش رو Beta بوده و هنوز به صورت رسمی ارایه نگردیده است

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

پلیر قدرتمند و حرفه ای وی ال سی مدیا پلیر
بازدید : 276 |

VLC-Media-Player

VLC Media Player 2.1.0 x86 & x64 | 20.02MB - 21.88MB

ممکن است اسم نرم افزار VLC Media Player به گوش شما خورده باشد. این پلیر جزو پلیرهای قدرتمند چند رسانه ای می باشد که با توانایی خود در بخش های مورد نیاز، هر گونه نیاز و احتیاج شما به جستجو برای یافتن نرم افزارهای دیگر را بی معنی می سازد. پلیر قدرتمند و حرفه ای [...

دانلود درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس