red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




تایید سوابق تحصیلی برای شرکت درکنکورسال1392
بازدید : 196 |

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع آن دسته از متقاضيان شركت در آزمون سراسري سال 1392 دارنده ديپلم هاي شاخه نظري شامل رشته هاي رياضي و فيزيك، علوم تجربي ، ادبيات و علوم انساني و علوم و معارف اسلامي كه از سال 1384 لغايت 1391 ديپلم خود را اخذ نموده اند مي رساند كه لازم است با مراجعه به سايت ساهت ،(dipcode.medu.ir) به مشاهده سوابق تحصيلي (اطلاعات شناسنامه اي و ريز نمرات ديپلم)خود اقدام و در صورت عدم مغايرت نسبت به تاييد و دريافت كد سوابق تحصيلي خود مبادرت نمايند و در صورت عدم مشاهده اطلاعات و يا اعتراض نسبت به اطلاعات خود مي توانند در سايت مذكور گزينه عدم تائيد را انتخاب و اعتراض خود را اعلام نمايند لازم به توضيح است كه براي مراجعه به سايت مذكور از طريق لينك موجود در سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org نيز مي توانند اقدام نمايند.
ضمناً داوطلباني كه يكي از شرايط زير را داشته باشند مشمول قانون اعمال سوابق تحصيلي نخواهند بود:
1- فارغ التحصيلان ديپلم قبل از سال 1384.
2- فارغ التحصيلان ديپلم شاخه فني حرفه اي و كار دانش و فارغ التحصيلان غير رشته هاي نظري (دانشسرا هاي تربيت معلم).
3- فارغ التحصيلان ديپلم نظام ترمي واحدي نظام جديد آموزش متوسطه.
4- ديپلم هاي تطبيقي مدارس غير ايراني خارج از كشور .
تذكر مهم : لازم است به اطلاع داوطلبان برساند كه مشاهده سوابق تحصيلي و تائيد آن به منزله ثبت نام در آزمون سراسري سال 1392 نخواهد بود و داوطلبان براي ثبت نام در آزمون بايستي از تاريخ 16/9/91 لغايت 25/9/91 به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند.
 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 30 آبان 1391برچسب:تایید تحصیلی برای شرکت در کنکور سال 1392,

باید در مقابل منحرفین از مسیر ولایت ایستاد/بسیجی خطرپذیر باشد
بازدید : 226 |

سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که عصر امروز دوشنبه در سالن 5 آذر برگزار شد، گفت: امروز باید بگوییم بسیجی از خمینی و خمینی از بسیج است. بسیج یادگار ماندگار امام است و بقای بسیج نام امام را بلند و پرآوازه در جهان ادامه خواهد داد.

وی افزود: بسیج علوی و زهرایی یعنی بسیج حسینی. این بسیج است که ایستاده تا کربلا دوباره اتفاق نیفتد. بسیج تجسم عزاداری واقعی حسین است.

فیروزآبادی ادامه داد: در روز 5 آذر 58 خبری از جنگ نبود که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند. بسیج سازماندهی امت حسینی و ملت برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج)‌است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بسیج پشتیبان ولایت فقیه است تا به این مملکت آسیبی نرسد. بسیج چتر حمایت همه ارکان اقتدار ملی است. قدرت و عزت اسلام زمانی به اوج می‌رسد و ظرفیت کافی برای ظهور امام زمان ایجاد خواهد شد که مؤلفه‌های اقتدار در امت اسلامی به کمال برسد و این در سایه بسیج به دست خواهد آمد. بسیج پیوند بین آحاد ملت برای تجهیز لشکر صاحب الزمان است.

برای مطالعه بیشتربه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:هفته بسیج, سردارسرلشکر دکتر فیروز آبادی ,

كاهش ساعات كار معلمان باسابقه
بازدید : 300 |

كاهش ساعات كار معلمان باسابقه

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام معلمانی که بالای 20 سال سابقه دارند، 4 ساعت کاهش تدریس خواهند داشت.
 
به گزارش فارس وزیر آموزش و پرورش در خصوص کاهش ساعات کار معلمان با توجه به افزایش سابقه آنها بیان داشت: معلمانی که سابقه‌شان 20سال شده است، باید 20 ساعت کار کنند که این موضوع در بعضی استان‌ها برای فرهنگیانی که در نهضت سوادآموزی و جاهای دیگری کار می‌کردند، ابهاماتی داشت.

وی افزود: تمام معلمانی که بالای 20 سال سابقه دارند، 4 ساعت کاهش را در تدریس خواهند داشت.

حاجی‌بابایی در مورد کمبود معلم پایه در برخی مناطق محروم نیز گفت: ما امسال نسبت به سال گذشته از نظر نیروی پایه، دارای وضعیت بهتری هستیم و دلیلش هم این است که سال اول راهنمایی نداشتیم.

وی افزود: اگر 50 هزار کلاس درس را در 5 ضرب کنیم می‌بینیم که 250 هزار ساعت ریاضی نسبت به سال قبل بیشتر داریم؛ 250 هزار ساعت علوم بیشتر داریم و به ترتیب در تمام دروس همین‌گونه است و وضع ما نسبت به سال گذشته بهتر است.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:كاهش ساعات كار معلمان باسابقه ,

طرح احتساب سوابق معلمان حق‌التدریس استخدامی نهایی شد
بازدید : 232 |

طرح احتساب سوابق معلمان حق‌التدریس استخدامی نهایی شد

عضو هیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه طرح احتساب سوابق معلمان حق‌التدریس استخدامی نهایی شد، گفت: این طرح به پرداخت اقساطی هزینه بیمه توسط معلمان حق‌التدریس اشاره دارد که در صورت اجرای آن، برای دولت بار مالی به همراه نخواهد داشت.

عباس قائید رحمت  در مورد نشست امروز کمیسیون اجتماعی، افزود: جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگانی از دولت، وزارت آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با بررسی‌ها و تبادل نظرات انجام شده، طرح احتساب سوابق تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش به تصویب رسید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در طرح احتساب سوابق تدریس، معلمان حق‌التدریس می‌تواند هزینه بیمه‌ای خود را پرداخت کنند، گفت: با اجرای این طرح،  پرداخت هزینه بیمه‌ای معلمان حق‌التدریس جز سنوات بازنشتگی قرار می‌گیرد نه جز سنوات خدمت.

وی تصریح کرد: به طور حتم اگر معلمان حق‌التدریس، هزینه بیمه خود را به صورت اقساط پرداخت کنند برای دولت بار مالی به همراه نخواهد داشت و از طرفی مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،گفت: بدیهی است که تصویب طرح احتساب سوابق تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش نیازمند آن است تا فرایند خود را طی کند و امیدورایم با دفاع نمایندگان مجلس از این طرح، در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:طرح احتساب سوابق معلمان حق‌التدریس استخدامی نهایی شد,

تسلیت محرم
بازدید : 254 |

دل رااگرازحسین بگیرم چه کنم/

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم/

فرداکه کسی رابه کسی کاری نیست/

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم/

فرشته ها ازامشب صبوی غم می نوشن/

دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می پوشن/

فرارسیدن ماه محرم رابه شما تسلیت می گویم

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:تسلیت محرم ,

تعالى معنوى و ارتباط با خدا محور مديريت اسلامى و مديريت بسيجي
بازدید : 198 |

فرهنگ و تفكر بسيجي

از آنجا كه هدف مديريت ‏اسلامى هدايت و رشد انسان‏‌ها‌ست، مدير اسلامى به فراخور افراد سازمان ‏خويش، پيوسته در پى آن است كه همگام با پيشرفت مادى مؤسسه و فراهم شدن امكانات مادى براى كاركنان، به رشد و تعالى معنوى افراد سازمان نيز بينديشد.

در مديريت اسلامى، بيشترين اهميت‏ به مهارت ارتباط با خدا داده مى‌‏شود كه «تقوا» ناميده مى‏شود، حتى ارزش و مقام ‏هر كس با تقوا ارزيابى مى‏گردد و با‌ارزش‌ترين افراد باتقواترين ‏آنها شمرده مى‏شوند، اگر مدير، مهارت ارتباط با خدا را داشته باشد، خروج ‏از مشكلات براي وي آسان و سهل شده و بهتر مى‏تواند از مشكلات رهايى ‏يابد. (آمنه ثابت‌نيا - ۱۳۸۹ )
امام خميني (ره) در اين‌باره فرموده‌اند: تقوا براي همه كس لازم است و براي كساني كه متصدي امور كشور هستند، لازم‌تر. [صحيفه نور، ج ۱۷، ص ۹]
و امام خامنه‌اي فرموده‌اند: يكي از برجسته‏ ترين خصوصياتي كه ما براي فرد بسيجي قائل هستيم، عبارت است از صفا و خلوص. اخلاص و معنويت بسيجي و ارتباط با خدا در بسيجي، يك خصوصيت عمده است. ۷/۹/۱۳۸۴ 

بسيجي كسي است كه براي ارزش‌هاي اسلام، اهميت قائل است و معتقد به خدا و خاضع و خاشع در مقابل پروردگار عالميان است. در دل، مشتاق صلاح است و مي‏خواهد صالح و پاك باشد و از رذايل اخلاقي دور بماند. مي‏خواهد روز به روز انس خود را با خدا بيشتر كند و بنده او باشد و طبق فرمان او زندگي كند. بسيجي اين راه را راه سعادت مي‏داند. او سعادت را در شهوات زودگذر زندگي و پوشيدن لباس الوان و رنگارنگ و قرار گرفتن در معرض ديد اين و آن به خاطر ارضاي يك ساعته نمي‏داند. روح او با اين چيزهاي كوچك و حقير، ارضا نمي‏شود، روح او با معارف الهي ارضا مي‏گردد. ۷/۹/۱۳۸۴

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطالب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:فرهنگ و تفكر بسيجي ,

معلمان از مزایای مشابه با اساتید دانشگاه برخوردار می‌شوند
بازدید : 264 |

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرحی در کمیسیون آموزش مجلس، معلمان نیز از مزایای مشابه اساتید هیئت علمی برخوردار می‌شوند.

ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه از تصویب طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد که بر اساس آن ضمن رتبه‌بندی فرهنگیان و تقویت دانشگاه فرهنگیان، معیارهای جذب معلمان با معیارهای جذب اساتید دانشگاه یکسان شده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی برخوردار می‌شوند.

خسروی ادامه داد: در جلسه‌ای که اخیرا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی در مشهد داشتند بحثی در مورد جایگاه معلمان در نظام آموزش و پرورش مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه که برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشتند تفاوت نگاه به معلمان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در طول چند سال بعد از انقلاب مطرح شد.

خسروی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی در زمینه رسیدگی به امور فرهنگیان انجام گرفت که اگر این مصوبات تحقق پیدا کند، شاهد تحولی بسیار خوب در دانشگاه فرهنگیان در زمینه جذب و رتبه‌بندی فرهنگیان خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش و معاونان نیز موافق این طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات بودند، بیان کرد: این طرح با نام نظام جذب معلمان بر اساس معیارهای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و رتبه‌بندی فرهنگیان و همچنین تقویت دانشگاه فرهنگیان است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس اظهار داشت: با تصویب این طرح جذب فرهنگیان بر اساس معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برخوردار می‌شوند.

خسروی تصریح کرد: این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات درحال بررسی است و بعد از رسیدگی به تمام جوانب آن به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:رتبه بندی معلمان, معلمان ازمزایای اعضای هیئت علمی برخوردارمی شوند,

تاکید مراجع تقلید بر تقویت بسیج در مقابله با تهدیدات دشمنان
بازدید : 226 |


رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در سفر یک‌روزه به قم با مراجع معظم تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مسئولان سازمان بسیج با علماء و مراجع عظام قم

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر یک روزه خود به قم که به مناسبت هفته بسیج و به منظور شرکت در چندین برنامه صورت گرفت، با مراجع تقلید و نیز برخی از علما دیدار و گفت‌وگو کرد.

* سازش ناپذیری با دشمنان از ویژگی‌های بارز بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای ورود خود به قم به دیدار حضرت آیت‌الله شبیری‌زنجانی از مراجع تقلید رفت.

وی در این دیدار با اشاره به ویژگی ولایت‌مداری و سازش ناپذیری بسیجیان، گفت: عبارت قرآنی بسیج، «حزب الله» است و در قرآن کریم دو خصوصیت حزب‌الله و مومنین، ولایتمداری و اطاعت از مکتب اهل بیت علیهم السلام و سازش ناپذیری با دشمنان بیان شده که این دو از ویژگی‌های بارز بسیج است.

نقدی به جانفشانی و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: این فداکاری همواره در طول انقلاب اسلامی وجود داشته و دانشجوی بسیجی شهید حامد بَزّی و دانش آموز بسیجی شهید مصطفی آسوده که در حادثه اخیر تروریستی چابهار به شهادت رسیدند، آخرین شهدای بسیج هستند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:دیداربامراجع تقلید,سردارنقدی, رییس سازمان بسیج مستضعفین,

عاشورا زادگاه تفکر بسیجی است و بسیج امتداد عاشورا است.
بازدید : 249 |

 

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی افزود: بسیج امتداد حرکت عاشورا است و شعار همه بسیجیان عالم "هیهات من الذله" حضرت اباعبداله الحسین (ع) است که در برابر همه زورگویان عالم چون کوه می ایستند و پرچم حق‌طلبی را تا رسیدن به حاکمیت اسلام در همه عالم به اهتزاز در می‌آورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در واکنش به انتشار خبرهایی مبنی بر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده خدمت به بسیجیان را با هیچ سمتی در دنیا عوض نمی‌ کنم. به خصوص این تشکیلات که امام راحل در مورد ‌آن فرمودند افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خدا می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند. حالا من این سمت را رها کنم کجا بروم.

وی با بیان اینکه رفتن به سمت ریاست در اسلام مذموم است، گفت:‌ رئیس خوب کسی است که از ریاست فرار کند اما با اصرار دیگران و بنا به تکلیف شرعی وارد میدان شود و به نظر من بعضی‌ها این شائبه را درست کردند که بسیج را در بایکوت خبری قرار دهند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:اردوهای راهیان نور, بسیج,سردار نقدی,

تصویب آیین‌نامه جدید در دولت درباره اردوهای راهیان نور
بازدید : 231 |

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

تصویب آیین‌نامه جدید در دولت درباره اردوهای راهیان نور

در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام قاطع و هماهنگی برای ساماندهی زمان حرکت اتوبوس‌های راهیان نور صورت می‌گیرد؟ اظهار کرد: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی افزود: آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. همچنین دستوری به سراسر کشور ابلاغ شده و دولت نیز آیین نامه جدیدی را در خصوص اردوی راهیان نور مصوب کرده است.

*هدف از اجرای درس آمادگی دفاعی تشکیل بسیج 20 میلیونی است

وی همچنین درباره کلیت اجرای اردوی راهیان نور گفت: هیچ اجباری برای دانش آموزان وجود ندارد، اما با توجه به اینکه درسهای آموزش دفاعی دانش آموزان به دو بخش کلاسی و غیرکلاسی تقسیم می‌شود، در بخش غیر کلاسی می‌توانند آن را در قالب راهیان نور بگذرانند.

وی ادامه داد: 23 سال است که این طرح به همین شکل اجرا می‌شود. هدف از اجرای این قانون تشکیل بسیج 20 میلیونی است و قانون مجلس شورای اسلامی را دارد.

*اردوهای راهیان نور مطابق قانون داوطلبانه است

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 20 آبان 1391برچسب:اردوهای راهیان نورر,تصویب آیین نامه جدیددردولت, ,

کلاس درس خدا
بازدید : 262 |

درکلاس درس خدا:

اونیکه ناشکری میکنه،رد میشه

اونیکه ناله میکنه ،تجدید میشه

اونیکه صبر میکنه،قبول میشه

اونیکه شکرمیکنه،شاگرد ممتاز میشه

دعا میکنم همیشه شاگرد ممتاز خدا باشیم

توهم دعا کن همکلاس باشیم  

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:درس , خدا, ناشکری,ناله,صبر,شکر,شاگردممتاز,

ازخودگذرکنیم
بازدید : 289 |

ازخودگذرکنیم که این خوان آخراست /

                 این انقلاب بیمه عباس حیدر است

تحریم میکنندکه تسلیممان کنند/

             غافل ازاینکه دل به بلا ها شناور است

ماراچه کاربه بازارسکه ودلار/

                  مارابه سرهوای اشارات رهبراست

جان می دهیم وننگ ملامت نمی خریم/

                حرف دل امام همان حرف رهبر است

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:انقلاب,بازارسکه ودلار,اشاره رهبر,حرف رهبر,

اینجاایرانست
بازدید : 258 |

 اینجا ایرانست*حاکمش پاکترین رهبرجهانست*

قدرت جوانانش کابوس اهریمنان است*

اینجااجناس گرانست*چونکه تحریم دشمنان است*

اماایرانی صبوروقهرمان است*

هدف مااززندگی نان نیست*

حفظ ایمانست*

 رهبرا،گوش به فرمان توئیم،آماده شهادتیم 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:ایران,حفظ ایمان, جوانان ایران,

روز دانش آموزوروز ملی مبارزه بااستکبار جهانی مبارک باد
بازدید : 234 |

روز دانش آموز (ویژه نامه)

این سیزده آبان همان ثابت روز است

کین روز شده ثبت به دیباچه هرروز

هر سال به و ماه به و روز به وبه

امروز ز دیروز و دگر روز به امروز

امروز سیزده آبان، روز شگفتی است

روز خون است و قیام

روز حماسه است

روز پیروزی حق بر باطل

امروز روز 13 آبان روز دانش آموز است

امروز روزیست كه حوادث بزرگ و سرنوشت سازی را در پیشانی میهن اسلامیمان حك كرده است.

 

و چه عجیب كه ردپایی ثابت در تمامی این حوادث به چشم می خورد.

آری ردپای استكبار جهانی

اما چون گذشته دانشجویان و دانش آموزان با ایمان و غیور میهنمان با کمک درایت های مدبرانه امام خمینی(ره) موفق به تسخیر سفارت آمریكا شدند و این اتفاق مهر بطلانی بود بر دخالت و دست اندازی های استكبار جهانی.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 13 آبان 1391برچسب:,

دست ماه دردستان خورشید
بازدید : 212 |

"غدیر" یعنی کسانی که عقب مانده اندبرسند

و کسانی که جلو رفته اند برگردند،تاباولایت حرکت کنند

وقتی دستان محمد و علی علیهما‏السلام در آسمان اوج گرفت و به هم رسید، برکه کم‏جان غدیر، اشک شوق جاری کرد. غدیر، همه همهمه‏ها را می‏شنید: «بیعت می‏کنیم با دل‏های خود و جان‏های خود و دست و زبان خود...»

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 13 آبان 1391برچسب:غدیر , ولایت ,

1400 جانباز در نوبت شهادت هستند
بازدید : 317 |

در مراسم آیینی شهدای دانش آموز دبیرستان دخترانه شهید باهنرکرج

هژبری : 1400 جانباز در نوبت شهادت هستند ، این یعنی تمام سرمایه هایی که ما باید برای داشتن آن تلاش کنیم
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت : هنوز هم نمونه مصادیقی که موجب شد امروز در جهان سرفراز ودر کشور خود آزاده باشیم موجود است از جمله 1400 جانباز شیمیایی که در نوبت شهادت هستند
حسین هژبری در مراسم آیینی شهیدان دانش آموز که دردبیرستان دخترانه شهید باهنر برگزار شد در جمع دانش آموزان ومسئولین افزود: میراثی که موسس مدرسه عشق برای ما به یادگار گذاشت بسیار با ارزش است و برای حفظ آن 155 هزار شهید مجرد ، 30 هزار شهید 20 ساله ، 27 هزار شهید 21 ساله ، 21 هزار شهید 22 ساله ، 30 هزار جانباز شیمیایی که به زخم نفس مبتلا هستند ، 2 هزار جانبازی که تاکنون به شهادت رسیده اند و1400 جانبازی که در نوبت شهادت قرار دارند ، به ما یادآور میشود که باید از داشته های خود جانانه دفاع کنیم. وی با ابراز خوشنودی ازمشاهده محجبه بودن دانش آموزان این دبیرستان اظهار داشت : آفرین بر شما و آگاه باشید که در این زمانه با هجمه های شدید ضد فرهنگی دشمنان باید سخت مراقب اعتقادات وسرمایه وجودی خود باشید. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد : در راه خود ثابت قدم باشید و زنان شهیده وهمسران فداکار جانبازان را الگوی خود قرار دهید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:آیینی شهدای دانش آموز,هژبری,صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی,

سردار سلیمانی: راهیان نور دانش‌آموزی داوطلبانه است
بازدید : 224 |

سردار سلیمانی گفت: با توجه به اعزام سالانه بیش از ده میلیون بسیجی در اردوهای راهیان نور، سازندگی، علمی و ... سختگیرانه‌ترین ضوابط در خصوص سلامت افراد و ایمنی کاروان‌ها اجرا می‌شود.

سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور در کشور، با تسلیت مجدد جان باختن 26 نفر از دانش آموزان، معلمان و بسیجیان زائر سرزمین های نور گفت: بدون شک بزرگی این فاجعه اسفبار به اندازه ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت و لازم است با بازرسی موشکافانه و بدون اغماض بررسی های عمیق در مورد علل و عوامل آن صورت گیرد و با عبرت‌گیری از کاستی‌های محتمل از تکرار آن جلوگیری شود.

سردار سلیمانی قضاوت های غلط و جوسازی‌های عجولانه رسانه‌های بیگانه و انتشار آن توسط برخی افراد را رد کرده و تصریح کرد: ما در انتظار بررسی های جامع دستگاه های مسئول از جمله نیروی انتظامی و دستگاه قضایی هستیم و رسانه های استعماری و کسانی را که قصد بازی با احساسات مردم برای کسب محبوبیت دارند از این اقدام کودکانه بر حذر می داریم.

وی با اشاره به قانونی بودن اعزام دانش آموزان به راهیان نور عنوان کرد: این اردوها به صورت کاملا داوطلبانه بوده و بر اساس یک فرایند کاملا قانونی بر اساس تفاهم نامه و ابلاغیه مشترک وزارت آموزش و پرورش و بسیج برگزار می شود و کلیه دانش آموزان با رضایت نامه والدین حضور می یابند لذا اجباری بودن آن گفتاری دروغ و بیانی بی اساس و ناجوانمردانه است.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراحعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:راهیان نور, سردارسلیمانی,اردو,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس