red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




توصیه های رهبری به جوانان
بازدید : 220 |

افسران - اینفوگرافیک/ توصیه های رهبری به جوانان

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,

ببینید، بخوانید، عمل کنید...!
بازدید : 207 |

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,

ردپای خدمتی که می‌ماند
بازدید : 149 |

گاهی انسان به قدری درگیر دنیا می‌شود که فراموش می‌کند در اطرافش چه می‌گذرد و خود را در تارهای تنیده شده از فعالیت‌های روزمره گرفتار می‌بیند اما کمی آن طرف‌تر عده‌ای هستند که دل از دنیای خاکی بر گرفتند و یادشان نرفته چشم‌هایی در دوردست نگران سرنوشت آینده فرزندان روستاهای خود هستند، روستاهایی که در دورترین نقاط کشور از دید بسیاری پنهان مانده‌اند.

 

نگاه جوان به دوردست‌ها دوخته می‌شود دلش آرام و قرار ندارد می‌خواهد خشت روی خشت بگذارد و روستا را بسازد، می‌خواهد همنشین دل صبور مردمانی شود که نسبت به دیگران محروم‌ترند، او یک دانشجوی بسیجی و پاک است.

خود را بزرگ نمی‌داند و خاکی بودنش را فراموش نمی‌کند، می‌داند برای چه آمده و آمدنش به خاطر چه است، آمده تا غبار از بارقه‌های امید و رخوت بزداید و محرومیت را از چهره مردمان صبوری که همجنس اویند پاک کند، او جهادی است.

او خود را ساخته و حال می‌خواهد روستاهای کشورش را بسازد، ردپای خدمتش در روستاها ماندگار است و با آب هیچ بارانی از بین نمی‌رود، می‌ماند برای همیشه و خورشید خاطره‌هایش بدون غروب است.

اردوی جهادی متفاوت از دیگر اردوهای معمول در عرف جامعه است، خودسازی، تجربه زندگی گروهی و جمعی، عملی شدن تجارب و تخصص‌ها، آشنایی عملی با محرومان و محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی و ... است.

اردوهای جهادی طبق رهنمود رهبر انقلاب مبنی بر حضور دانشجو در چهار عرصه دین، علم، سیاست و خدمت رسانی، شکل گرفته است.

خدمت‌رسانی به مردم در حد مطلوب و کیفیت کار از جمله اهداف اردوی جهادی است.

اردوی جهادی با توجه به حجم برنامه‌ها و فعالیت‌ها و طولانی بودن مسیر و دور بودن روستا بیش از 10 روز طول می‌کشد و گاهی تا یک ماه ادامه می‌یابد.

سفر جهادی اغلب در روستاهای دورافتاده و محروم انجام می‌شود و در اردوی جهادی تمام عرصه‌ها و موضوعات کاری شامل عمرانی، فرهنگی، آموزشی،  درمانی، ورزشی، هنری ورزشی و .... وجود دارد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,

سه گناه مهمی که کیفرشان در همین دنیا به انسان می‏‌رسد
بازدید : 230 |


یکی از ضروریات دین نیکی به پدر و مادر و اطاعت آنان و نیازردن ایشان است که قرآن کریم در چندین آیه پس از امر به پرستش پروردگار و شریک قرار ندادن برای او، امر به احسان به پدر و مادر فرموده است.

 اهمیت و ارزش نیکی بر پدر و مادر بر کسی پوشیده نیست، شیخ حر عاملی "ره" در جواهر السنیه با سندش از حضرت امام صادق (ع) روایت کرده که فرمود: بین اوقاتی که موسی (ع) با پروردگارش مناجات می‌کرد، ناگهان مردی را زیر سایه عرش خدا دید و گفت: پروردگارا این کسی که عرش تو بر او سایه افکنده کیست؟ وحی آمد: ای موسی این جوان نیکی کننده و اطاعت کننده از پدر و مادرش می‌باشد و به سخن‌چینی نمی‌رود "این دو خصلت باعث شده که عرش خدا بر او سایه افکنده".

همچنین در روضه الواعظین رسول خدا (ص) فرمود: خشنودی خدا با خشنودی پدر و مادر است و خشم خدا با خشم پدر و مادر است. و نیز فرمود: نیست فرزند نیکو و مطیعی که بنظر رحمت و مهربانی بر پدر و مادر بنگرد مگر برای او به هر نگاهی پاداش حج پذیرفته شده باشد.

در حدیثی بسیار تکان دهنده و در عین حال پندآموز از پیامبر خدا(ص) می‌خوانیم که فرمودند: "سه گناه است که کیفرشان در همین دنیا می‏‌رسد و به آخرت نمی‏‌افتد: آزردن پدر و مادر، زورگویی و ستم به مردم و ناسپاسی نسبت به خوبی‌های دیگران1".

به همان اندازه که خداوند برای آزردن و ناراحت کردن پدر و مادر عقوبت و کیفر قرار داده برای خوشحال کردن آنان نیز بهره‌های معنوی فراوانی قرار داده است. امام صادق(ع) می‌فرمایند: "اگر دوست داری خداوند بر عمرت بیفزاید، پدر و مادرت را خوشحال کن2".

همچنین پیامبر خدا(ص) درباره جایگاه نگاه محبت آمیز فرزند به پدر و مادرش، می‌فرمایند: "نگاه مهرآمیز فرزند به‏ پدر و مادر عبادت است3".

امام صادق(ع) نیز با بیان توصیه‌هایی درباره فروتنی کردن در مقابل پدر و مادر فرمودند: " نگاهت را جز از سر مهر و دلسوزی به آنان خیره مکن و صدایت را از صدای آنها بلندتر مگردان و رو دست آنها نیز بلند نشو و خود را از آنها جلو مینداز4".

منبع احادیث:

1- أمالی المفید: 237 / 1 منتخب میزان الحکمة: 222

2- الزهد للحسین بن سعید: 33 / 87 منتخب میزان الحکمة: 408

3- تحف العقول: 46 منتخب میزان الحکمة: 354

4- الکافی: 2 / 158 / 1 منتخب میزان الحکمة:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

آموزش نظامی برای مشمولان معاف از خدمت الزامی شد
بازدید : 166 |

 

آموزش نظامی برای مشمولان معاف از خدمت الزامی شد

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح:

آموزش نظامی برای مشمولان معاف از خدمت الزامی شد

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از الزامی شدن دوره آموزش نظامی برای مشمولان معاف از خدمت سربازی از تیر امسال و مهلت سه ماهه عفو رهبری برای سربازان فراری تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برابر قانون جدید نظام وظیفه عمومی تمام مشمولان معافیت‌ از خدمت باید دوره آموزش نظامی را طی کنند و سپس کارت پایان خدمت را دریافت کنند.

کمالی گفت: از اول تیر امسال آموزش مشمولان معاف از خدمت الزامی می‌شود و تمام مشمولان به غیر از گروه معافیت‌های پزشکی به مدت حداکثر یک ماه در نزدیکترین محل آموزشی به محل سکونت خود آموزش نظامی خواهند دید و این قانون شامل افرادی که در گذشته معاف شده‌اند، نمی‌شود.

وی درباره وضعیت سربازان فراری گفت: مشمولانی که تا پایان سال 86 از محل خدمت خود فرار کرده‌اند مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته و این افراد تا پایان شهریور امسال مهلت دارند که خودشان را برای ادامه مدت زمان خدمت معرفی کنند و اگر در این زمان خود را معرفی نکنند از تاریخ یک مهر مجدداً در شمول غیبت قرار گرفته و مانند سربازان فراری با آنان رفتار خواهد شد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ را تایید کرد
بازدید : 250 |

شورای نگهبان صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را طی نامه شماره ۵۱۰۴۴/۳۰/۹۲ مورخ ۲۹/۳/۹۲ تایید کرد.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ را تایید کرد

به گزارش  خبرگزاری فارس  وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای  اعلام کرد که شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری 92 را تایید کرد.

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:

در اجرای ماده (79) قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می رساند، شورای محترم نگهبان صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را طی نامه شماره 51044/30/92 مورخ 29/3/92 تایید نمود و بدین ترتیب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم ریاست جمهوری برگزیده شدند.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تکریم حضور حماسی و با عظمت مردم فهیم و بزرگوار ایران اسلامی در عرصه انتخابات پر شور 24 خرداد ماه 1392 بار دیگر از عموم مردم عزیز و همه کسانی که ما را در امر برگزاری این انتخابات با شکوه یاری رساندند تشکر و قدردانی می گردد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

مردی از دیار خوبان ...
بازدید : 247 |

افسران - مرگی چنینم آرزوست + صوت


                         گلهای یاس (مرگی چنینم آرزوست) - به یاد شهید دکتر مصطفی چمران

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

اللهم احفظ قائدنا مولانا الامام الخامنه ای الی ظهور مهدی(عج)
بازدید : 320 |

 

افسران - اللهم احفظ قائدنا مولانا الامام الخامنه ای الی ظهور مهدی(عج)
 
ایشون امام خامنه ای رهبر ایران و نائب به حق امام زمان ما هستند و قدرت ایشون تونسته امریکا و نوچه هاشو به شدت به چالش بکشه... پس یادتون باشه ایشون قدرت فرا منطقه ای دارند و خیالتون راحت باشه تا وقتی ایشون هستند به نظام و انقلاب ما خدشه ای وارد نمیشه.. ما در شرایط بدر و خیبریم این رو فراموش نکنیم

 

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگردارتر از صد مردیم
هر زمان بوی خمینی به سر افتد مارا
دور سید علی خامنه ای می گردیم

 

 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارک.
بازدید : 223 |

افسران - ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارک.

 

حضرت علی اکبر (ع) فرزند ابی عبدالله الحسین(ع) بنا به روایتی در یازدهم شعبان،سال43 قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود. پدر گرامی اش امام حسین بن علی بن ابی طالب (ع) و مادر محترمه اش لیلی بنت ابی مرّه بن عروه بن مسعود ثقفی است.او از طایفه خوش نام و شریف بنی هاشم بود . و به بزرگانی چون پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س)، امیر مؤمنان علی بن ابی طالب(ع) و امام حسین (ع) نسبت دارد.

به ادامه مطلب مراجعه شود

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

نماز...
بازدید : 236 |

افسران - جالب...
 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

پیام های تبریک از دولتمردان برای صعود به جام جهانی
بازدید : 188 |

افسران - پیام های تبرک از دولتمردان برای صعود به جام جهانی

 

                           پیام های تبرک از دولتمردان برای صعود به جام جهانی

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

اقتدار
بازدید : 222 |

 
 
افسران - "اقتدار............ ......... "

 

 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

پروین: در کره باید یک هفته عزای عمومی اعلام شود
بازدید : 247 |

پروین: در کره باید یک هفته عزای عمومی اعلام شود/ صعود به جام جهانی با صدرنشینی مزه دیگری داشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به غیر از خون گریه کردن، کره‌ای‌ها باید یک هفته عزای عمومی اعلام کنند.

خبرگزاری فارس: پروین: در کره باید یک هفته عزای عمومی اعلام شود/ صعود به جام جهانی با صدرنشینی مزه دیگری داشت

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره گفت: بدون شک با حاشیه‌هایی که در کره به وجود آمده بود این بازی مرگ و زندگی بود و معلوم بود کره‌ای‌ها از دقیقه یک به سمت دروازه ما حمله می‌برند.

وی افزود: اما دفاع کردن هم در آن ورزشگاه وحشتناک بسیار سخت بود که بچه‌ها به موقع این کار را کردند و به موقع هم با حرفه‌ای‌گری قوچان‌نژاد ضربه نهایی را به کره‌ای‌ها زدند. به نظرم کره‌ای‌ها غیر از خون گریه کردن یک هفته باید عزای عمومی اعلام کنند. تازه شانس آوردند یک گل دیگر نخوردند تا به پلی‌آف بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صعود به جام جهانی با صدرنشینی واقعا مزه دیگری داشت و جا دارد این را به تمام فوتبال‌دوستان که واقعا زجر زیادی در چند مدت گذشته کشیدند، تبریک بگویم. به نظرم در ایران باید جشن و سرور به پا کنیم و استقبال گرمی از شیر مردان‌مان که قرار است از کره بازگردند داشته باشیم.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

حماسه ورزشی بعد از حماسه سیاسی
بازدید : 167 |

پرچم سه‌رنگ ایران در دستان مردم شادمان تهران

با صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی، پرچم سه رنگ ایران در خیابانهای تهران به اهتزاز درآمد و مردم ایران بعد از خلق حماسه سیاسی این بار حماسه ورزشی را جشن می گیرند.

با صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برزیل که با پیروزی دلیرانه جوانان وطن در خاک کره رقم خورد عصر امروز مردم کشورمان برای پرپایی جشن حماسه ورزشی بعد از جشن حماسه سیاسی به خیابان‌ها آمدند.

همزمان با مردم سراسر کشورمان ، مردم تهران نیز به خیابانها آمدند و با اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان جشن و شادی به پا کردند.

این در حالی است که دقایقی بعد از پیروزی افتخار آفرین جوانان وطن، رهبر معظم انقلاب نیز این پیروزی را تبریک گفتند و به آفرینندگان این حماسه ملی این چنین خسته نباشید گفتند:‌ «پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و به ویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید. »

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

رهبر معظم انقلاب صعود ایران به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند
بازدید : 204 |

حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب صعود ایران به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند

 پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.

سید علی خامنه ای

28 خرداد ماه

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

نخستین واکنش اوباما به انتخاب حسن روحانی
بازدید : 193 |

 باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در نخستین واکنش رسمی خود به انتخاب حسن روحانی به عنوان هفتمین ریاست جمهوری آمریکا گفت به این انتخاب خوش بین است.

 رویترز گزارش داد، اوباما که در حاشیه اجلاس هشت کشور صنعتی در یک کنفرانس مطبوعاتی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود سخن می گفت اظهار کرد امیدوار است با این انتخاب بتوان گفتگوهایی را آغاز کرد که به حل مساله هسته ای ایران منجر شود.

اوباما همچنین در مصاحبه ای با شبکه " پی بی اس" آمریکا که روز گذشته پخش شد گفت که انتخابات اخیر ایران نشانه ای از این مساله است که مردم ایران تغییر می خواهند.

وی در گفتگو با برنامه معروف " چارلی رز" گفت؛ مردم ایران با این انتخاب به تندروها " نه " گفتند و این انتخاب  نشانه ای از این است که ایرانی ها می خواهند مسیری دیگر بپیمایند و این اشتیاق در بین ایرانیان برای تعامل با جامعه جهانی مشهود است.

با این حال اوباما افزود درباره این مساله که این انتخاب تا چه میزان بتواند مذاکرات هسته ای ایران و غرب را از بن بست خارج کند، چندان مطمئن نیست.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

روحانی دیروز گفت رئیس‌جمهور ملت ایران است و نه نامزد اشخاص و گروه‌های سیاسی.
بازدید : 234 |

   

نظر کیهان درباره جمله طلایی کنفرانس خبری روحانی با کنایه هایی به تیم خاتمی/ رییس جمهور منتخب خود را بدهکار گروه‌های خاص نمی‌داند

 

روحانی دیروز گفت رئیس‌جمهور ملت ایران است و نه نامزد اشخاص و گروه‌های سیاسی. این یعنی که رئیس‌جمهور منتخب خود را بدهکار گروه‌های خاص نمی‌داند.

به گزارش نامه، روزنامه کیهان در بخشی از سرمقاله امروز خود نوشت:
«جمهوری اسلامی ایران» پیروز بزرگ ماجرای حماسی روز جمعه 24خرداد است و تنها بازندگان این جشن بزرگ ملی، کسانی هستند که برای مردم و نظام دام گستردند و 4 سال پیش کشور را به آغوش بی‌ثباتی و بی‌قانونی بردند. آنها اکنون به توهم پیروزی، خود را لو داده و می‌گویند هیچ شبهه‌ای در این انتخابات وجود ندارد و دموکراسی پیروز شده است؛ در واقع شهادت می‌دهند دموکراسی را صرفا هنگامی می‌پذیرند که پیروز باشند وگرنه حاضرند خانه‌های جدول دشمن را پر کنند. قرآن درباره این قبیل می‌فرماید : «ای پیامبر بگو آیا آگاه کنیم شما را که زیانکارتر از همه در عمل کیست؟ آنها که تلاش‌شان در زندگی دنیا نابود شد و گمان می‌برند که نیکو عمل کرده‌اند» (آیات 103 و 104 سوره کهف).

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

کمربندها‌ یتان را محکم ببندید که هیچ چیز عوض نشده است. . .
بازدید : 197 |

افسران - کمربندها‌ یتان را محکم ببندید که هیچ چیز عوض نشده است. . .
 
 

 

امروز روز هدایت نسل‌های‌ آینده است، کمربندها‌یتان را محکم ببندید که هیچ چیز عوض نشده است. بحمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه‌های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است، و می‌رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فرو ریزد...

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران برای همکاری با دولت روحانی
بازدید : 186 |

آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران برای همکاری با دولت روحانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تجلیل از حضور پرشور و مشارکت حداکثری ملت ایران در جشن مردم‌سالاری دینی و انتخابات 24 خرداد 92، تحقق حماسه سیاسی را بیانگر هوشمندی و درک درست و عمیق سیاسی ایرانیان و تبعیت آنان از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تردید لبیک رسای ملت به ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، به رغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، توانست در عرصه‌ای جدید، بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کرده و پیام قاطع و معنادار خود را به فضای یأس‌آلود اردوگاه دشمنان ایران اسلامی منتقل نماید.

این بیانیه با قدردانی از تمامی عوامل اجرایی و نهادهای نظارتی انتخابات و نیز نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش این رخداد بزرگ تصریح کرده است: حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و از سوی دیگر شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم سازی زمینه های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آنرا تضمین خواهد کرد.

این بیانیه در پایان ملت ایران را پیروز اصلی میدان انتخابات معرفی و با سپاس از حضور حماسی و با شکوه آنان برای اثبات وفاداری به نظام جمهوری اسلامی تأکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، آمادگی همه جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت ها و وظایف قانونی محوله اعلام می دارد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

در جاده انقلاب با امام خامنه ای کسی نگردد گمراه
بازدید : 220 |

افسران - الان وقتشه بیشتر رو این سخن امام خمینی تامل کنیم
 
 
اندیشه ی مااتحاد ماراساخت واتحادمان ملتمان راشادکرد وملت مافردای وطن رارقم خواهد زد. تقلب توهم دشمن بود وامروز حضورمان ضامن پیروزی های بعدیمان خواهد شد.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامی
بازدید : 269 |

دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامی

  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که پس از اعلام نتیجه قطعی آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، مقام معظم رهبری با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

پرچم ولایت
بازدید : 183 |

افسران - َI love you imam khamenei wholeheartedly whole time
 
آقا سید علی ...
چه زیباست زیر پرچم ولایت شما بودن،زیر پرچم ولایت شما طعم پیروزی را چشیدن،طعم تلخ باختن را تحمل کردن،صبر کردن ... البته که شما گفتید برنده و بازنده وجود ندارد،اما همه اینها زیر پرچم ولایت شماست که طوفان نمیشود.افتخار میکنیم که مطیع امر شما هستم.
 با این حال قبول میکنیم رای اکثریت را و این به برکت ولایت شماست.
سال هشتاد و هشت نامزدشان که قبول نشد،ایران را به آتش کشیدند،بر طبل بی قانونی کوبیدند و کوبیدند.دل شما را خون کردند.دل دشمنان ایران را شاد.
امروز افتخار میکنیم که راه و روش آنها را طی نمیکنیم و این فقط و فقط به خاطر وجود نازنین شماست،به خاطر درسی است که از مرام و معرفت شما گرفته ایم و چه زیباست که انسان ولایت پذیر و ولایت مدار باشد،در همه حال

.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب در پی حماسه تاریخی ملت
بازدید : 229 |

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مردم و حسن روحانی

 


مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم را تبریک گفتند.

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 24 خرداد، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پر تلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.

پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض می‌کنم:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

میزان رای ملت است
بازدید : 206 |

افسران - میزان رای ملت است

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,

سر، خاک کف پای تو یا حضرت سجاد//جان، مست تولّای تو یا حضرت سجاد
بازدید : 228 |

حضرت علی علیه السلام بزرگترین مجاهد اسلام است که توانست اسلام را از دست کفار و مشرکین نجات دهد. ولی فرزندش امام سجاد علیه السلام گرچه در کربلا کشته نشد اما وجودش، بقایش و اسارتش عامل بقای اسلام بوده است. قیام ابی عبدالله الحسین علیه السلام درختی بود که در کربلا کاشته شد و آبیاری و به ثمر رساندن و نگاهداری از آن به دست امام سجاد علیه السلام به دست زینب کبری انجام گرفت.
سر، خاک کف پای تو یا حضرت سجاد//جان، مست تولّای تو یا حضرت سجاد
امشب مردی بزرگ مي آيد كه دستانش بوي كرامت، پيشاني اش بوي بندگي و گام هايش، نداي ايستادگي سر مي دهد. بهار به حيرت مي ايستد، باد سجده مي كند و خورشيد، شكرانه مي دهد.
امام علي ابن حسين ابن علي ابن ابيطالب عليهم السلام مشهور به سجاد، چهارمين امام شيعيان بنا به قولي مشهور، در پنجم شعبان سال ۳۸ هجري قمري متولد شدند. امام زين العابدين فرزند امام حسين (ع) و شهربانو، دختر يزگرد سوم پادشاه ايران، بود كه در زمان فتح ايران توسط مسلمين به اسارت گرفته شدند و سپس بر اساس انتخاب خودشان به عقد حسين ابن علي (ع) در آمدند. امام زين العابدين عليه السلام زماني ديده به جهان گشود كه زمام امور در دست جد بزرگوارش امام علي بن ابيطالب عليه السلام بود.
آن حضرت ۳ سال از خلافت علوي و حكومت چند ماهه امام حسن عليه السلام را درك كرد. امام سجاد عليه السلام در عاشوراي سال ۶۱ هجري قمري حضور داشت و در آن واقعه به صورتي معجزه آسا نجات يافت و پس از شهادت پدرش امام حسين عليه السلام مسئوليت زمامداري شيعيان از جانب خدا بر عهده او گذاشته شد.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 24 خرداد 1392برچسب:,

حضور مقام معظم رهبری پای صندوق اخذ رای
بازدید : 162 |

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رأس ساعت 8بامداد امروز بیست و چهارم خردادماه، در پای صندوق انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و شورای شهر تهران حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمودند: سرنوشت کشور و سعادت ملت، وابسته به حضور و انتخاب مردم بوده و این رأی ملت یک امانت و حق‌الناس در دست مسئولان برگزاری انتخابات است.

حضرت آیت الله خامنه​ای دقایقی پس از ساعت 8 صبح امروز، در نخستین لحظات آغاز انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق 110 انداختند و فرمودند: خداوند را سپاسگزاریم که به ما و ملت عزیز توفیق داد که یک بار دیگر در حرکت و اقدامی که در سرنوشت کشور موثر است شرکت کنیم . حقیقتا این یک حماسه بزرگ است و انشاءالله ملت ایران نشان خواهد داد که به معنای حقیقی کلمه حماسه به وجود خواهند آورد . 

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: توقع بنده این است که همه شرکت کنند و توصیه می کنم که مردم زود پای صندوق​های رای حضور پیدا کنند و این کار را به تاخیر نیاندازند، اول صبح و در نیمه اول روز رای دهند و نگذارند دیروقت شود، فی التاخیر آفات .  

ایشان با بیان اینکه به 31 نفر برای شورای شهر رای داده اند، تصریح کردند : البته بعضی از این حضرات را از نزدیک می شناختم بعضی ها را هم نمی شناختم ولی به این لیستهایی که میدهند اعتماد کردم و یکی از آنها را گرفتم و نوشتم، امیدوارم خدابرکت دهد و اینها بتوانند در تهران به وظایف خود عمل کرده و در تمام شهرها ر روستاها افراد مناسبی انتخاب شوند.   

معظم له، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه فردی مومن و علاقمند به کار و انقلاب، انتخاب شوند، اظهار داشتند: بنده یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم و به هیچ کس هم نظرم را نگفتم. حتی خانواده و نزدیکان من هم مطلع نیستند که من به چه کسی رای می دهم.

ایشان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خدا به انتخاب مردم برکت دهد، ادامه دادند: امیدوارم آنچه خیر و موجب رفاه و سعادت معنوی مردم است، محقق شود.

حضرت آیت الله خامنه​ای با تاکید بر اینکه همه در انتخابات شرکت کنند، فرمودند: توصیه من به حضرات و مسئولان صندوق​ها و بازشماری و  قرائت آرا این است که بدانند رای مردم امانت و حق الناس است. حفظ امانت در این مساله «حق الناس» است و باید بیشتر رعایت شود. خروج از عهده حق الناس، سخت تر از خروج از عهده «حق الله» است. انشالله که ملت با شور و انگیزه در انتخابات شرکت کنند.
 ایشان افزودند: ملت ما نیز باید با شوق و انگیزه‌ای که دارد در انتخابات شرکت کنند و مردم بدانند که سرنوشت در دست آنها است و سعادت این ملت بستگی به انتخاب آنها دارد. اصل ورود تاثیر دارد بر همین اساس دشمنان سعی می‌کنند کاری کنند که مردم مأیوس شوند و تنبلی کنند و پای صندوق رای نیایند. کارشکنی آنها از رسانه‌هایشان گذشته و به سیاستمداران جبهه دشمن رسیده است، به طوری که شخصیت‌های معروف غربی علیه حضور مردم فعالیت می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: اخیرا شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است که این انتخابات را در ایران قبول ندارد؛ به درک که قبول ندارید. اگر ملت ایران می‌خواست آنطور که شما می‌خواهید عمل کند که کلاهش پس معرکه بود. ملت به مصلحت خود عمل خواهد کرد و ان‌شاءالله خداوند به امروز ملت برکت دهد تا آنچه مطابق شأن ملت ایران است پیش بیاید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پیام حضور اول وقت در پای صندوق‌های رای تاکید کردند: پیام این است که مردم به هنگام حضور پیدا کنند و این فرصت را قدر بدانند. در پایان، اعیاد شریفه را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

برای دیدن بقیه تصاویربه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 24 خرداد 1392برچسب:,

فوری / دفتر رهبری
بازدید : 190 |

افسران - فوری / دفتر رهبری

از دفتر مقام معظم رهبری استفتاء کنید:
اگر به بهانه ی اینکه کاندیدایی که اصلح تشخیص دادیم رأی ندارد؛ در صورتیکه احتمال رأی آوری او نیز وجود دارد؛ می توانیم به صالح رأی دهیم؟

               دفتر مقام معظم رهبری در این‌باره پاسخ داد: "وظیفه رأی دهندگان تنها رای به اصلح است.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

ما نمی دانیم چه کسی رئیس جمهور می شود اما خداوند دل ها را هدایت می کند
بازدید : 197 |

افسران - کلیپ صوتی / ما نمی دانیم چه کسی رئیس جمهور می شود اما خداوند دل ها را هدایت می کند
                   
 
 
                      ما نمی دانیم چه کسی رئیس جمهور می شود اما خداوند دل ها را هدایت می کند

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

دشمن را له می کنیم
بازدید : 177 |

افسران - دشمن را له می کنیم

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

امام زمان را یاد کنیم حتی با یک صلوات!
بازدید : 216 |

افسران - امام زمان را یاد کنیم حتی با یک صلوات!

               ما را به جبر هم که شره سر به زیر کن/خیری ندیده ایم از این اختیارها/

               باید برای دیدن تو "مهزیار" شد/یعنی گذشتن از همگان "محض یار" ها

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس